bilgelik dişini çıkarıyordum. Hizmetin kalitesi hakkında hiçbir soru yok, her şeyi iyi yaptılar ve ben iyi iyileştim. ancak tutumla ilgili sorular var. ilk olarak, dişlerini çekerken endişelendiğim için neredeyse azarlanırdım. Briketlerden önce çıkarmanın gerekli olduğunu söylediler ve tanıklık olmadığına itiraz ettiğimde daha iyi bildiklerini söylediler. Üç kez ellerinde bulundular, çünkü ilk defa bana hapis cezası verilmedi, ikincisinde yanlış hapis cezası verildi ve üçüncüsünde doktorum yoktu ve sonunda bir kağıt parçası almak için neredeyse şikayet etmem gerekiyordu.
Standart olmayan bir durum için bu kliniğe 2 kez başvurdum.1 kez, 2 diş cerrahı, yetkin niteliksel kararname ve sadece insani tavırla çok yardımcı oldu. 2 kez ortopedi diş hekimi Krizhanovsky Eduard Stanislavovich, alanında profesyonel, mükemmel bir uzman. Ayrıca yönetici Olga'ya her zaman açık ve konuyla ilgili minnettarım!
Bilgelik dişi işkence gördüğü ve sadece serbest kayıtları olduğu için bu kliniğe gitmek zorunda kaldım. Zamanında geldim, yirmi dakika bekledim. Diş 7 dakikada, en fazla 8 dakikada çıkarıldı. Cerrahın sadece daha hızlı eve gitmek istediği hissine kapıldım. Cerrah herhangi bir tavsiyede bulunmadan resme gönderdi. Fotoğrafı çektim, fotoğrafın kendisi bana verilmedi, ancak telefona fotoğraf çekmem söylendi. Doktora tavsiye istemek istedim, belki hangi hapları içmeniz, bir şeyle durulamanız gerekiyor, ama izi üşüttü. Resepsiyonda kimden daha fazla öneri isteyeceğini sordu, bana «sizden 270 saat yemek yok» dediler. Peki, niş)
Şahsen benim için her şey saat gibi gitti. Diş ağrımaya başladı. Başka bir kliniğe kaydoldum ama ulaşamayacağımı anladım. Birkaç klinik çaldı, herkesin her şeyi planladığı. Sadece bu klinik aynı gün beni kabul etmeyi ve yardım etmeyi kabul etti. Yakınlarda yaşayan ve oraya kendisi başvuran eski bir iş arkadaşım ona tavsiyede bulundu. Ben geldim. Fotoğrafımı çektim. Görünüşe göre iki çürük bilgelik dişim var. Aynı gün onları kaldırdım. Aynı zamanda başarılı bir şekilde çıkardılar, neredeyse üç gün geçti - hiçbir şey beni rahatsız etmiyor, bana verilen hapları gittikçe daha az içiyorum. Fotoğrafı bana iki kez çektiler: geldiğimde ve sildikten sonra. Bana hizmet ettiler: beni cerraha yönlendiren terapist Malenkina Snezhana Vasilievna, Umman cerrahı (doktorun rozeti yoktu, bu yüzden sadece adını hatırladım), resepsiyonist Elena ve fotoğraf çeken kimliği belirsiz bir adam (rozetini de takmadı, bu yüzden ne yazık ki çalışmaları için ona düzgün bir şekilde teşekkür edemem). Her şey 420 rubleye mal oldu (175 ruble karmaşık bir bilgelik dişinin çıkarılmasına mal oluyor, gerisi iki fotoğraf ve bir terapiste danışıyor). Artılardan, daha sonra acı hissetmediğim, ancak dilimi ve dişlerimi hissettiğim ve ağzımdaki pamukla sakince konuştuğum, çıkışta ısırılmış bir dil ve çiğnenmiş dudaklar alma riski olmadan iyi bir anesteziye de dikkat çekmek istiyorum. Diğer incelemeler hakkında yorum yapmayacağım, herkesin kendi durumu var, değerlendirmek için orada bulunmadım, ancak özellikle ziyaretten sonra tıp merkezine yüksek puan verebilirim.
Bu tıp merkezinin hizmetlerini bugüne kadar uzun yıllar kullandım...
Altın elleri olan bir doktor ve kendi başına son derece saygın bir insan olan Anashenkova Elena Vladislavovna çalışırken her şey harikaydı. Dişlerim için sakintim. O ayrıldıktan sonra merkeze birkaç kez döndüm ve Irina Vladimirovna'nın İlmeklerine ulaştım. Onun çalışmalarından da memnun kaldım. Ama bugün açıkça benim günüm değildi. Petlakh'ın tatilde olduğu ve acilen bir sorunu çözmem gerektiği gerçeğini göz önünde bulundurarak, çok pişman olduğum Lebed Olga Sergeevna'ya kaydoldum.
Talebim basitti: hijyen, tartarın çıkarılması ve bir ön dişin ön kısmının taşlanması. Sonuç olarak: Bir ön diş diğerinden daha küçük hale geldi ve şekli değişti. İşlemden sonra kibarca doktora döndüm, bana öyle geliyor ki diş şeklim farklıymış gibi geldi ve karşılığında doktordan şunu duydum: "Peki, bu yüzden dolgunun kırılmasıyla yürümeye devam etmeliydim!" Bu normal mi? Bütün bunlar için sadece 308 ruble ödemekle kalmadım, bana hiçbir şey tedavi edilmediler, ön dişin şekli değişti, bu yüzden gülümsediğimde bu fark ediliyor, bu yüzden karşılığında bana da nahoş oldular...
Kısacası, tavsiye etmiyorum... Dişlerinize, genel sağlığınıza dikkat edin ve asla Dr. Swan O.S.'ye başvurmayın.
Orijinalini göster · Русский
5
О
Ольга Рудевич
4. seviye şehir uzmanı
28 Temmuz 2024
Nisan 2024'te bu kliniği bir çocukla diş tedavisi için ziyaret ettiler. Yaşlı dolgu gitti ve diş ağrımaya başladı. Ne yazık ki, sadece bu diş hekimliğinde en yakın kayda rastladık.
Doktor Malenkina randevuda bize 5 dakika içinde eski dolguyu çıkardı ve dişin tedavi edilmesine gerek olmadığı için müsait olduğumuzu söyledi. Yavaş yavaş çökecek ve kendi kendine düşecek. Bakımdan - tuzla durulama.
Randevu sırasında başka bir doktor doktora gitti ve onu bir etkinliğe çağırdı. Randevuyu hemen bitirip geleceğini söyledi.
Contanın çıkarılması için yaklaşık 65 ruble ödediler, bunun çıkarılması bir kuruşa mal oldu. Kalan miktar doktorun önlüğü, eldivenleri, ayakkabı örtüleri vb.
Bir hafta diş ağrısından sonra başka bir kliniğe gitmek zorunda kaldım.
Bu tür diş hekimlerini atlayın!
Tavsiye etmiyorum.
Hizmetlerin fiyatlarıyla aldatıldılar - telefonla bir fiyat açıkladılar, ödeme sırasında kasada 1,5 kat arttı. Aptalca bir soruya cevap verdiler, iki gün önce tüm fiyatlar yükseldi. Resepsiyonist, ziyaretten bir gün önce kayıt için yapılan bir çağrı sırasında neden uyarılmadıkları sorulduğunda, kimseyi uyarmak zorunda olmadığını söyledi.
"Merkez" in kendisi hoş olmayan bir izlenim bıraktı - yer az, yönetici yetersiz, zamanında gelmemize rağmen 20 dakika beklemek zorunda kaldım.
Bu para için, size karşı uygun bir tavırla tamamen farklı bir seviyedeki merkezleri ziyaret edebilirsiniz.
Harika klinik, muhteşem uzmanlar!
Petlah Irina Vladimirovna işinde profesyonel!
Henüz dişçiden daha iyi tanışmadım!
İşini sevdiğini ve bildiğini hemen görebilirsiniz.
Tedavi her zaman kolay ve eğlencelidir.
Konsültasyon için diş hekimlerine döndüm. Bir dişin fotoğrafını çekmemi istedim, bana tüm dişlerin fotoğrafını çekmemi söylediler, ortaya çıktığı gibi, prensipte buna gerek yoktu. Sadece parayı pompalamak. Normal bakmadık. Herhangi bir istişare yapılmadı. Tedavi etmeyi söylediler - neyi, nasıl, neden - söylemediler.
Hizmetlerin sağlanmasının maliyeti ile ilgili konularda yetkinliği olmayan muhtar, çatala bile isim veremedi. Tavsiye etmiyorum.
Kremadan promosyon koduyla döndüm, karın boşluğunun ve tiroid bezinin ultrasonunu yaptım. Randevu almak için aradığımda resepsiyonist, sanki onu bir şeyden uzaklaştırıyormuşum gibi kaba bir tonda ve çok hızlı bir şekilde konuşuyordu. Ama bu yarım kafalı, bir konuşmadan yorum yazmazdım.
Belirlenen gün ofise giriyorum, doktoruma teşhisimi veriyorum, bu nedenle ultrasondan geçiyorum. Ultrason yapan doktor, hastalığım hakkında, bu arada endokrinologun reçetelerine aykırı olan birçok tavsiye vermeye başlıyor. Bana sorduğu sorular arasında "Mesleğe göre siz kimsiniz?" ve "Büyükannemin evine kırsala mı gittim?». Araştırma için bu bilgiye ihtiyacı olup olmadığını sorduğumda "gerekli" cevabını verirdi. Birkaç kez randevularım olduğunu, şu anda konsültasyona ihtiyacım olmadığını belirtmiştim. Ancak doktor ısrarla tavsiye vermeye ve fikrini anlatmaya devam etti. Ultrason yapmak ve sonuç almak amacıyla gelmeme rağmen. Randevunun ortasında, daha sert bir tonla onu başka tavsiyelerden alıkoydum, doktor bana "karmaşık bir kız" dedi ve daha fazla tavsiye vermedi.
Ultrason sırasında giysilerimi jel ile lekeledim, ancak özel olarak soyunmam gerekip gerekmediğini sordum. Tiroid bezinin ultrasonunun sonucu elle yazılmıştır. Doktorun ofisinde bir hemşiresi yoktu, bir araya gelerek araştırmayı yaptı, sonra belgeleri kendisi doldurdu (hafızadan girilen bilgilerin ne kadar doğru olup olmadığını bilmiyorum).
Randevumun sonunda doktora teşekkür ettim ve resepsiyona döndüm. Bana krema üzerinde belirtilenden daha büyük bir miktar dediler. Soruyu sorduğumda bana daha pahalı olan böbreklerle karın ultrasonu yaptırdıklarını açıkladılar. Aynı zamanda, ne kayıt sırasında ne de resepsiyon sırasında böbreklerime ihtiyacım olup olmadığını kimse belirtmedi. Kayıt yaparken ben sadece «karın ultrasonu» adını verdim.
Bir müşteriyi dişlerine düzgün bakmadığı için cezalandırmak ve neden daha önce dişlerinizi tedavi etmediğinizi sormak en azından profesyonelce değildir!
Elbette öneriler söylendi ve genel olarak muayene normaldi, ancak bu tavırla daha fazla geri dönme arzusu yok
Kliniğe ve tüm personele, özellikle cerrahlara çok teşekkür ederim, hafta sonu, refah, sağlık ve kalbimizin en iyisine bir kereden fazla yardım ettiler))))))
Dişçiyi dinlediğinizde, güçlü bir noktadaymışsınız ve her şey ve her şey için cezalandırılıyormuşsunuz gibi geliyor.
Konsültasyondan sonra, bu eşiği hiç geçme arzusu ortadan kalkar.
Mükemmel personel. Nitelikli uzmanlar. Uygun çalışma programı. Hafta sonları akut ağrı için diş bakımı alma imkanı vardır. Diğer özel merkezler böyle bir fırsata sahip olmasa da. Oda temiz. Ayakkabı örtüleri. Hastalar için su soğutucusu. Yetkili yönetici. Fiyatlar makul. Küçük otopark. Merkezinize refah!
8'i ultrasonla çıkarmak için cerraha gittim, her şeyi ağrısız, çok hızlı bir şekilde yaptılar.
2 gün sonra randevuya gittim, ne yazık ki çocukluğumdan beri iyileşemedim ama dikişleri koyduk, her şeyi açıklamaya yardımcı oldular, bu kliniğe çok teşekkür ederim.
Genel olarak hizmete gelince, her şey aynı seviyede, her şey hızlı ve verimli
Orijinalini göster · Русский
А
Анна Кулеш
2. seviye şehir uzmanı
16 Ocak
Çok garip bir bal merkezi, fiyatlar telefonda ve yerinde farklı, doktorlar asistansız çalışıyor. Bu gerekli olmadığında fotoğraf tam olarak çekildi.
Hesaplamayı nakit olarak istiyorlar.
Doktor Malenkin dişlerini çıkardı ve dolgu malzemesini bıraktı, bu nedenle implantların yerleştirilmesi artık büyük bir sorun. 5 diş hekimliğinde ameliyat yapıp her şeyi tekrar temizlemeleri söylenirken kemik incelecek ve 6 ay tekrar beklemeniz ve kemiği dökmeniz gerekecek,
Bu büyük bir meblağa dönüşecek!
15 yıldır bu merkezde hizmet veriyorum. Personel yetkin, yardımseverdir. Her müşteriye farklı bir yaklaşım vardır. Hemen yerinde bir fotoğraf çekecekler. Dişlerini mümkün olduğunca korumaya çalışıyorlar. Bu merkezi tüm arkadaşlarıma ve tanıdıklarıma tavsiye ederim.
Bu tıp merkezini bir daha asla ziyaret etmeyeceğiz. Torununa panoramik bir fotoğraf çektiler. Doktor işini yapmak yerine çocuğu gözyaşlarına boğdu, taciz etti, küçük düşürdü, görünüşündeki kusurlara işaret etti, sadece ayrıntılara girmek istemiyorum. Bu sözlerden sonra, çocuk ömür boyu psikolojik travma geçirebilir ve daha sonra kompleksleri arayabilir. Sağlık Bakanlığı'na şikayette bulunacağım.
Bu sağlık kurumunda size iyi ve profesyonel yardım verilecektir. Hoş bir atmosfer, dostane bir ekip kimseyi kayıtsız bırakmayacak. Her müşteri onlar için kendi insanı gibidir ki bu çok hoştur. Çok teşekkür ederim!
Bu yerde dişin fotoğrafını çekiyordum. En son anda bana bir fotoğraf basmanın hiçbir yolu olmadığı söylendi, bu yüzden telefonumda sadece 3 çarpık fotoğraf çektim ve bunun için 8p'ye verdim. Hizmet "seviyede"))) Resepsiyondaki kızlar hakkında genellikle ayrı bir konu var, asla hiçbir şey bilmiyorlar, aynı zamanda kaba davranıyorlar
Irina Vladimirovna, her durumda gerekli olan diş hekiminin özenli çalışması için çok teşekkür ederim. Yarım yıldızlar gülümsemeyle çalışıyorlar. Christina Sheleg de bir usta, onu minnettarlıkla hatırlıyorum. Mimari mahallemiz piramidal-geometriktir!Google! personele.
Dişim 6 yaşında bana inanıyorlardı, büyümüş gibi görünüyor. Her zaman yeterince acı vericiydi, hastaya olan aşktan bahsetmiyoruz. Personel kibar, tuhaf bir şekilde şekerlemeler tezgahta mevcut
Bütün gece vahşi bir diş ağrısından sonra acil yardım istedim, Cumartesi sabahından itibaren 10 merkezlerini aradım, hepsinin acil diş bakımı gibi bir hizmeti yok, hepsinin en az birkaç gün önceden kaydı var! Durumu anlamanız için ben bir doktorum ve olası antienflamatuarların, antispazmodiklerin yarısını yedim ve dişe lidokain ile tıkadım, jeller koydum) yani durum zaten çok acil bir durumdu
Yöneticilerle ilgili yorumları okurken, diğer hastaların yazmalarına çok şaşırdım, bal merkezlerinde daha empatik kızlar görmedim. Tüm merkezlere ahizeye ağladım, acıdan ölmek üzereydim ve aramadan 20 dakika sonra beni bekledikleri tek yer sadece yarım yaştaydı, orada kurtarıcımla tanıştım! Ve bana pek çok diş terapisti gibi dişi çıkarmamı tavsiye etmedi, biz sakladık! Üstelik artık dişlerimi tedavi etmekten korkmuyorum! Ondan korkmuyorum) ve birkaç ay içinde neredeyse tüm dişlerimizi onunla iyileştirdik! Ve bu yarı yaşlı ve orada mükemmel uzmanlar var
Büyücüm Dr. Afanasyev'in adı Victoria Leonidovna, iletişime geçin ve kaydolun, pişman olmayacaksınız.
Kötü, çok profesyonel bir doktor değil. Hiçbir şey bilmiyor, sadece müşterilerden daha fazla para almak istiyor. Azarlamak müşteri müşteri etrafta olmadığında. Korkunç bir yer.
Mükemmel hizmet, en önemlisi herhangi bir tatil ve hafta sonu çalışırlar. Doktor Petlakh Irina Vladimirovna gerçek bir profesyonel!
Çok teşekkür ederim! Ve bu merkezde çalışan tüm doktorlara.
Orijinalini göster
Анна Кузьмина Бицутко
16. seviye şehir uzmanı
28 Aralık 2022
Daha önce böyle bir hizmet görmedim.
Sırayla. Resepsiyonda, sunulan hizmetler hakkında hiçbir şey bilmeyen, her zaman uzmanlarla her şeyi açıklamaya çalışan ve geri arayacağına söz veren "şaşırtıcı" bir ofis yöneticisi oturuyor.
İlk randevumu iptal etmek zorunda kaldım çünkü ağız boşluğunda stomatit atladım ve ağrılı hisler nedeniyle prosedürü yapmaya cesaret edemedim. Ofis müdürü telefonda bir nedenden dolayı geldiğime karar verdi. Görünüşe göre doktor beni bekliyordu.
Daha sonra, doktor şahsen randevuyu başka bir güne ertelemeyi teklif etti. Birkaç kez sonra beni geri arayıp başka bir zaman teklif ederek. Sonuç olarak doktor, tam olarak zaman ayırmaya uygun olduğumda resepsiyondaki kızların beni geri arayacaklarını söyledi. Ama kimse beni bu şekilde geri aramadı.
Sadece gece geç saatlerde, resepsiyonum olduğu gerçeğinden önce bana bir kontrol çağrısı yapıldı! 13:00, 14:00'da değil! Önceden kararlaştırıldığı gibi. Sonuç olarak, randevuyu almayı başardım ve hatta 15 dakika daha bekledim. ama çünkü günüm sıkıca planlanmıştı, parayı değiştirmek için zamanım olmadı ve kartımda da yoktu.
Ofis müdürüne bunu söylediğimde ne tür bir konser başladı. Ve "pasaportunuzu bırakın", sonra arabanın anahtarlarını, "çocuğun pasaportu gitmeyecek, 60 rubleye geri yükleyebiliyorsunuz, ama ben çok daha fazlasını borçluyum!" (Okuma yazma bilmeyen bir şekilde bile yazan resepsiyon görevlisine bilgi: ÇOCUK PASAPORTU GENELLİKLE ücretsiz olarak yapılır, topal! Ve polis, verilen hizmetler için ödeme yapmayı reddettiğim iddiasıyla bana çağrılacaklardı. Genel olarak, uzun zaman önce hayatımda böyle bir kolektif çiftlik meclisi olmadı!
Bu kurumdaki tek yeterli kişi radyologdur (maalesef adının ne olduğunu bilmiyorum). Kendisi yönetime döndü ve benimle eşanjöre gelip geri döneceğini söyledi. Bunların hepsi için benden özür dileyen tek kişi!
Sonuç bir: Orada hizmet veriyorsanız ve her şey size uygunsa, hizmetlerin kendilerinin ve hatta daha da fazlasının, genel olarak her şeyin çok daha havalı olduğu daha modern diş hekimliklerinde aynı paraya hizmet olduğunu söyleyebilirim.
İlk defa birkaç yıl önce 8'in kaldırılması için başvurdum. Diş sorunsuz bir şekilde çıkarıldı, ancak kanama bir günden fazla durmadı. Doktorun işinden sorumlu olduğunu düşündüm, ancak yönetici kesinlikle ücretli bir konsültasyona ihtiyacınız olduğunu söyledi. Sonuç olarak, herkese ücretsiz baktıkları ve her şeyin yolunda olduğundan emin oldukları başka bir kliniğe gittim. Bugün nasıl kabul edileceğini önceden açıkladıktan sonra dişin resmine geldim. Yolda bir saat geçirdim, sıra geldi, sonuç olarak doktor fotoğraf çekmeyi reddetti, çünkü yön yok. O zamana kadar 3 yıl burada yönsüz fotoğraflar çekiyordum. Yöneticinin bu tür değişiklikleri önceden uyarması gerektiğine inanıyorum
Dişlerimi tedavi etmekten çılgınca korkuyorum, ancak hayatımda dişlerimi gözle görülür şekilde tedavi etmeyen ilk diş hekimi Olga Sergeevna Lebed, yani herhangi bir rahatsızlık hissetmiyorsunuz ve sakinlik bana aktarıldı ve korkmadan başka bir dişi tedavi etmeye geldim. Olga Sergeevna'ya yüksek düzeyde profesyonellik, insanlık, nezaket ve sakinlik için çok teşekkür ederim. Bütün diş hekimleri böyle olsaydı, o kadar panik korkusu olmazdı ve insanların sağlıklı dişleri olurdu.
Kimseye cerrah Aman'a gitmesini tavsiye etmiyorum. Tamamen sağlıklı bir yirmilik dişi çıkarmaya ikna ettim. Ve diş o kadar sıkı oturdu ki biraz söküldüler. Yanağını yırttılar . Şişlik, çürük çok büyük. Ve parayı karmaşık bir diş için olduğu gibi aldılar - 390 ruble
Kliniğe kabul ve anlayışınız için (geç kalmanız durumunda) ve Yakshuk doktoru Yana Robertovna'ya ayrı ayrı teşekkür ederiz. Fiyatlar ısırıcı olsa da, benim için her şeyin yolunda olduğuna eminim. Ve tekrar döneceğim
İyi bir tıp merkezi, kızlarımla cerrahın, harika doktorların, personelin, her şeyin zirvesindeydim, her zaman irtibat listesindeki ilk merkez, danışma ve yardım için hemen oradaydı.
Dizginleri lazerle ziyaret ettiler ve dişleri çıkardılar.
Kesinlikle bir daha geri dönmeyeceğim. Kaydoldum, telefonla bir meblağ aradım, istişare için arttı, sonuç olarak 2 kat daha fazla verdi. Bir kanal için 500 ruble, yağlı değil mi?
3 kez tedavi edildiler, her seferinde iltihaplı diş etleriyle ayrıldım, doktor sürekli cımbızla kaşıdı, tutum sadece bir tepkidir.
Çeki ödedikten sonra sorgulamayacaksın.
Burası tedavi görmem gereken en kötü yer.
Oraya gittiğim için çok üzgünüm.
Lazerle diş beyazlatma yaptım. Sonuç yok, atılan para. Dişler belli bir renk tonundayken aynı kaldı. Lazer beyazlatma daha önce başka bir diş hekimliğinden yapılmıştı, bu yüzden karşılaştırılacak çok şey var.
Çabucak kabul ettiler, çabucak tedavi ettiler, doktor hoş, ekipman iyi, her zamanki gibi belirtilen tek maliyet 80 ruble 160 ruble 15 dakikalık çalışma aldı))) beklenmedik bir durumdu, aksi takdirde normaldi
Farklı klinikleri ziyaret ettiğimiz için yorumları okudum. Personelin yarısı maskesiz. Konsültasyon bedeli ortalamanın çok üzerindedir, ancak aynı zamanda diş cerrahı iki yaşındaki birini izlemeyi reddetmiştir (!!!), çünkü diş etinin acı çektiği ağzını kendisi açmak istemedi. Yine de doktoru bebeği görmeye ikna etmek zorunda kaldım.
Fiyatı çok yüksek. Kaydolduğunuzda, sonuç olarak bir fiyatın iki katı olduğunu söylerler. Ön diş dolgusu (kanalları doldurmadan) bana 310 rubleye mal oldu.
Kliniğin, kliniğin kendisi tarafından kötü bir şekilde sunulan hizmet için müşterilerden ek para çekme yeteneğine içtenlikle şaşırıyorum. 21 Şubat Perşembe akşamı yirmilik dişimi çıkardım. Doktor deliğe bir sünger koydu, kendi kendine çözülmesi gerektiğini ayrıntılı olarak açıkladı, her şeyin nasıl iyileşmesi ve gerçekleşmesi gerektiğini anlattı. Tam 2 gün sonra sünger beklenmedik bir şekilde düştü, olmamalıydı. Evet, bu yüzden kimin suçu olduğu belli değil. Yeni bir tane koymanız gerektiği açık. Kliniği aradım, gelmelerini söylediler. Ve ayrıca ek hizmet için yukarıdan ödeme yapmaları istendi. Ne bedeli ödenecek? En son pahalı prosedürü standartların altında yaptığınız için mi? Neden daha önce ödediğim doktorların hatalarının bedelini ödemek zorundayım? Doktora bunun neden olduğunu sordum. Doktor cevap verdi - büyük olasılıkla süngeri sığ bir şekilde yerleştirdiler. Öyleyse bu sizin hatanızsa, neden olduğunuz rahatsızlıktan dolayı özür dilemek, Pazar günü değerli zaman geçirdiğiniz için özür dilemek ve «Sabrınız için teşekkür ederim» demek daha yetkin olabilir. Ancak Polstar, «Peki, ondan daha fazla para sallayacağız!!!»
Bu kliniği ziyaret ettikten sonra ertesi gün mühürleriniz düşerse, size yeniden koyulacak ve yeni bir fatura düzenlenecek ve herkesin farklı şekillerde olduğu konusunda ısrar edecekler veya başka bir doktorun size mühür koyduğu konusunda ısrar edecekler, bu yüzden tekrar ödemeniz gerekiyor.
Bir kez vardı ama izlenimler olumlu kaldı. Küçük bir çocukla sıra dışı kabul edildiler, pozisyona girdiler. Konsültasyon kapsamlı ve hoştu. Tüm heyecan verici soruların cevaplarını aldık.
Nisan ayında, dişçiye yapılan başarısız bir geziden sonra diş çekimi riski vardı. Bu kliniğe randevuya gitmeye karar verdim. Neyse ki, gerçek bir profesyonelin eline geçtim, Yana Robertovna. Dişimi o kurtardı. Mükemmel profesyonelliğiniz ve hastalara karşı özenli tutumunuz için teşekkür ederim!
Panoramik bir fotoğraf çektim. Cumartesi günü kayıt olmadan geldim. Hızlı ve net bir şekilde. Eşinin diş kökleri de aynı şekilde çıkarıldı. Her şey harika. Güler yüzlü personel. Hızlı ve net çalışma.