En kötü poliklinik, kayıtta hastaların sorunlarını araştırmak istemiyorlar, boynunda akut ağrı ile geldiklerini söylüyorsun, 2,5 saat sonra randevu için bilet veriyorlar. Akut acıyla ne zaman dönüleceği sorulduğunda, oturup beklemeleri gerektiğini söylerler, başka bir uzmana bilet verebilirler, ancak uzun süre beklemenin gerekli olacağı konusunda uyarırlar. Ambulansı doğrudan hastaneye çağırma arzusu vardı. Eve doktor çağırmanın garip sistemi. Eğer öğrenciysen, o zaman doktor ancak sosyal olarak yaşıyorsan gelir. Dairedeyseniz, bölgeselliğe göre iletişime geçin. Normal bir bilet sistemi yoktur, kuyruğun nasıl gittiği, canlı mı yoksa bilet içindeki zamana göre mi olduğu belli değildir. Kısacası, çalışanların öğrencileri kesinlikle umursamadıkları, hastaları düşünmedikleri izlenimini ediniyor. Doktorlar sanki sadece yerlerinde oturmaya geldiler ve kesinlikle çalışmak istemiyorlar. Yukarıdakilerin hepsini özetlemek gerekirse, burada yeterli yardım ummamalısınız, kendinizi tedavi etmek daha kolaydır.
Hastalara karşı kaba bir tutum. Doktor olarak çalışmaya geldin, nazik davran ve insanlarla normal şekilde konuş! Neden ilk muayenehaneye gidip doktora merhaba diyerek "mmmmg" alıyorum. Anlamıyorum, kiminle, doktorla mı yoksa beş yaşında mı konuşuyorum?.. basıncı, sıcaklığı ölçtük. Başım ağrıyor, öksürdüğümden şikayet ediyorum. Bana kaç gündür hastayım diye soruyorlar. Cumadan (bugün Pazartesi) diyorum ki bana kaba bir şekilde cevap veriyorlar, kaç gün sordum! Hastalarla mı konuşuyorsunuz yoksa çocuklarınızla mı konuşuyorsunuz? Doktorlarınızın evde, üstleriyle veya başka bir şeyle sorunları varsa, bu hastaları etkilememelidir. Hastayım oturup olumsuzlukları kabul etmeliyim. İnsanlarla nasıl çalışacağınızı bilmiyorsunuz evde oturun ve ailenizin ruh halini bozun!
Tanıştığım en iyi poliklinik . Kaba bir tavır, büyük kuyruklar, bazı doktorlara bilet almak imkansızdır. Doktorlar kesinlikle senin umurunda değil. Kalbinden şikayet ediyorlar, yular asıldılar, hapse girmeye geldiler ve bana hapsetme hakkında sanki orada bir şeyler anlamam gerekiyormuş gibi kağıtlar verdiler. Çiftlere katılmadığım için üniversiteye bir sertifika istedim, bana «seni holter'la görmedik, senin holter olduğunu nereden bilebiliriz" yanıtını verdiler, evet, sonuç size hiçbir şey söylemiyor .... Yine de bir sertifika verdiler ve bu yanlış sayıya geri döndüler, bunun hakkında da öyle söylediler ve bağırdılar, neden holter varken ORADA yazdığınızı bildiğimi söylemedim VE sorabilir miyim? öyleyse nasıl aptalca sorular soruluyor »144 baskınız olduğunda ne yaptınız" mmmmmmm ama muhtemelen 144 baskım olduğunda biliyorum
Çığlıklar arasında ve tıp öncesi muayenehanede kaba uzmanların olduğu sözleriyle tartışmayacağım. Ama kadın danışmanlığını not etmek istiyorum. Orada çok hoş kızlar çalışıyorlar, ücretli bir resepsiyondaymış gibi hissediyorlar. Her zaman saygılı bir şekilde iletişim kurarlar, tüm soruları cevaplarlar, modern protokollere göre çalışırlar. Shvetsov O.V. ve Karpovich A.Yu ve hemşirelerini ayrı ayrı not etmek istiyorum. Gerçekten iyi kalpli profesyoneller. Yıllar süren gözlemlerde, onlara karşı hiçbir soru veya şikayet yok, onlara çok teşekkür ederim!
Önleme bölümünde, terapist kendisi hakkında çok fazla görüşe sahip, sanki sertifika almaya gelmemişim gibi çok kibirli bir şekilde iletişim kuruyorlar, ama kraliçeyle randevuya çıkıyormuşum gibi ... şok oldum ... iki kez oradaydım ve iki doktorla konuştum ve iki kez hoş olmayan bir kalıntı kaldı. Bir bal muayenesine girmeye çalışırken, başkan vekili doktor, nüansları bilmediği için bal muayenesi yapmayı reddetti ((sertifika masasında bayanlar hiç rekabete dayanamıyorlar, polikilinikte neler olup bittiğini bilmiyorlar.
Oraya 6. kata gidiyorum))) çok garip- etrafta bir genç var
Ama cidden- o zaman şimdilik norm)
Temiz, temiz, ferah)
Plana göre prosedürler)
Poliklinik personeli -kibar)))
Çok kibar personel, her zaman yardım edecekler, söyleyecekler, açıklayacaklar. Gitmeniz gereken en iyi poliklinik, hem genç uzmanlar hem de yaşlılar var.
Güzel klinik.Buraya havuza ve Sharko'nun duşuna gidiyorum. Yanımda yaşadığım için.Fiyatlar makul.bazen ultrasonda. Ücretli. Çünkü buraya ait değilim.öğrenci değil.her yer temiz.Tuvaletlerde kağıt ve sabun var.
Mükemmel bir klinik, elektronik bir kuyruk var, site üzerinden doktora kayıt olabilirsiniz
Sorular oldukça hızlı bir şekilde çözülüyor, bu hoş bir sürpriz oldu
Sıfır yıldız koyabilseydim bunu koyardım. Sabırsızlar ve yabancılara karşı terbiyeli değiller, neredeyse hiç nazik değiller. Rusça'yı iyi tanımayan yabancılar, kafalarının karışması, uzun süre beklemesi ve başkalarının çığlıklarına katlanmaları kaderinde. Eh, mb bu sadece alışması zaman alan bir gelenektir. Ayağımı oraya daha fazla koymasam utanç verici.
Doktor parmağını kırdı, kabul etmeyi reddetti çünkü bilet vaktsizdi!!!!! Doktorların ihmali ve hareketsizlikleri ortaya çıkar. Ve bu sadece bir terapist değil, aynı zamanda bir kardiyolog ve diğerlerinin insanlarla nasıl iletişim kuracaklarını kesinlikle anlamadıkları bir şey!!!
Eğer sıfır koyabilseydin, o zaman ayakta kalırdı.
Bu klinik, ücretsiz tıpla ilgili klişelerin en güzel örneğidir. Kaba bir tavır, büyük kuyruklar, bazı doktorlara bilet almak imkansızdır.
Ayrı ayrı, sizi kesinlikle umursamayan bir kişi olan üroloğa (tek bir) Memmedov Dathud Soltanovich'e dikkat etmek istiyorum.
Eğer gerçekten bir üroloğa danışmanız gerekiyorsa, gelmeniz için değil ve siz her şeyi anlatırken doktor telefonda oturuyorsa, tavsiyem gitmeyin. Yaşı yanlış olduğunu belirtti (kaç yaşında olduğumu bile sormamasına rağmen), başka bir doktorun gözaltında olan her şeyi yazdım. Sebep olmadığı için hastalık izni vermek istemiyor, ancak bazı nedenlerden dolayı terapiste gidip teşhisi gösterir göstermez sormaya bile gerek yoktu, hemen derslerden muafiyet verdiler, burada Bugrim Natalya Fedorovna'ya kredi vermek istiyorum.
Bir üroloğa ihtiyacınız varsa ücretli bir kliniğe başvurmanızı öneririm veya eve gidip oradaki bir uzmana başvurabilirsiniz. Akut ağrı acil ise, ancak kesinlikle bu ürolog değil.
Ek: Bu kliniği ve yukarıda bahsedilen üroloğu ziyaret ettikten sonra, geceleri akut ağrılı bir ambulans beni aldı, 2 buçuk hafta hastanede yattım, ameliyat oldum, ancak orada her şeyin o kadar basit olmadığı ve yakında bir sonrakinin olacağı ortaya çıktı.
Bu klinikteki akut ağrıdan dolayı hiçbir yere gitmeyeceksiniz! Eğer kötü hissediyorsanız, herkes umursamıyor. Doktor kuyruğunda iki saat oturuyorsunuz, sıra yavaş hareket ediyor, hastalara karşı tutum korkunç!
Bugün ofisimde 612 yaşındaydım, basıncım düşüyordu, ayaklarımda bir sürü yemek yediler, bunun benim için olduğunu söylüyorum, bana tüm testleri yaptırmanın ve bir hafta sonra gelmenin doğru olduğunu söylüyorsunuz. Testlere katılmayı kabul ettim ama diyorum ki, en azından basıncımı ölçüyorum Korkunç doktor bana "kızın hepsi bedavaya değmez" diyor ve yabancı öğrenciler sizin için kaba davranmıyor, yaşayan insanlar çok hayal kırıklığına uğradım
Sahip olan tüm çalışanlar çok hoşuna gitti) lapushka'nın kaydı, tıbbi muayeneden geçerken her şey çok hızlı bir şekilde kontrol ediliyor. Özellikle sağlık sorunlarıyla uğraşırsam hiç sorunlu bir tavırla karşılaşmadım.
İyi klinik ve bakım. Kharkov'un başhekimi Elena Rostislavovna sorumun çözümünde çok yardımcı oldu, yardımlarınız için çok teşekkür ederim, sizinle uğraşmak güzel!
Paranın karşılığı olmasına rağmen her şey çok uzun sürüyor. Doktorlar hakkında bilgi yok. Çocukla 1.5 saat boyunca göz doktorunun yanında oturduk ve hasta olduğunu kimse uyarmadı.
Öğrenciler için iyi bir poliklinik.
Tıbbi bakımın mevcudiyeti diğer kliniklerden daha iyidir.
İyi, kibar uzmanlar.
Çok temiz ve tüm salgın önleyici tedbirlere uyulur
Söz yok : Randevuya gelen öğrencilere karşı mutlak kabalık, saygısız ve kaba tutum. Sebepsiz yere, eşikten iddialarda bulunmaya başlarlar, semptomlar hakkında konuşarak «çabuk, başka ne var, peki, randevuyu bitiriyoruz» duyarsınız ve sonra siz hiç insan değilmiş gibi önünüze kapılar çarparlar.
Kliniğin 33 personeli böyle olumlu duygular bırakıyor
Eğer ücretli yürürseniz, o zaman herhangi bir sorun olmayacaktır - her şey hızlı, kaliteli, rahattır. Ama sıradan bir öğrenci gibi giderseniz, kuyruklarda ölebilirsiniz
Genel olarak o kadar da korkunç değil
Ama her zaman kapalı olan eczanenin ve her zaman bulmacalarla oturan gardırobun eksi ve ceketini asması gerektiğinde gözlerini devirip burnunun altına üfler (eşyalarınızı yere atıp üzerlerine atlamaya başlamamasına bakın)
Basit bir hastane özel bir şey değildir. Sık sık stamotoloğa giderim, yetersiz ve iyi tedavi edilirler. Malzemeler yüksek kalitede kullanılır. Kuponlarla kayıt, günde bir. Sitede önceden veya serbest bırakılanlar için sutra.
Orijinalini göster · Русский
Е
Елизавета Кадолич
3. seviye şehir uzmanı
19 Haziran 2024
1. Göz doktoru çok nazik, kibar ve anlayışlıdır. Bunun için onlara teşekkür ederim
2. 301 (KBB) ofisine gelince, bunu söyleyemem. Saygıyı hiç duymadılar. Bu özellikle uzmanın genç kızı için geçerlidir. Bu senin işin, ama ben burada müşteriyim ve bir kişiye yardım etmek sizin görevinizdir, bu yüzden öğrenci olsam bile sesinizi yükseltmenize ve klinikte ne olduğu belli değil! İnsanlarla çalışma, kibar ve hoşgörülü olma arzunuz yoksa, lütfen klinikte çalışmayın ve oradan kaçmayın, aksi takdirde hastalarınız sizden kaçacaktır!
Mümkün olan en kaba tavır, 203 ofisine geldim, maskenin nerede olduğunu hemen bana sunuyorlar, neden senin gibi 1000 insanımız için vaktimiz olmadan bir bilet verdiklerini söylüyorlar ve bize acı çekmiyorlar, bizden en uzak yere otur dediler, nefesimi dinlerken bana nefes alma diyorlar, korkunç seviyedeki uzmanlar, referans masasındaki personel bazen kaba değil, genel olarak müşterilere karşı tutum insan değilmiş gibi.
Bir yıldız bile çoktur
İyi uzmanlar, sorumlu kayıt ofisi ve küçük kuyruklar. Sadece 4 kez oradaydım, sertifikayı açtım, sadece o sırada hastalandığımın hastalığı için değil, aynı zamanda uzun süredir devam eden bir sorunun çözülmesine de yardımcı oldular.
Uzmanlar duyarlı. Personel olması gerektiği gibi çalışıyor, müşterilere karşı tutum, peki + - tamam, onları anlıyorum, sonuçta bunlar öğrenciler. Bekleme süresi memleketimden daha iyi. Hizmetin kalitesi hakkında soru yok.
Hami değil ve her şey hızlı ve verimli bir şekilde olacak. Öğrencilere karşı tutum zirvededir, asıl mesele sadece insan olmaktır. Şaşırtıcı bir şekilde, bu yerdeki nezaket birçok kapıyı açıyor
Üniversiteye sağlık sertifikası veriyordum. Özellikle 611 odasındaki çok iyi ve anlayışlı doktorlar, her şeyi hızlı bir şekilde resmileştirmeye yardımcı oldular. Çok teşekkür ederiz!
Orijinalini göster · Русский
3
1
А
Александра Лаптева
5. seviye şehir uzmanı
8 Ekim 2024
Hastalık sırasında her iki ila üç günde bir ateşle yürümekten yorulursunuz (terapist). Cerrah batık çiviyi kesti, ardından çok özel bir müdahaleden sonra bile fiziksel efordan herhangi bir muafiyet verilmedi
Hoş ve nitelikli sağlık çalışanları. 2 yılda hiçbir zaman olumsuz bir tutum veya ihmalle karşılaşmadım. Tüm taleplerim kısa sürede yerine getirildi. Öğrencilerin bu tür yardımı ücretsiz alma fırsatına sahip olmalarına sevindim
Sadece bulunduğum en korkunç yer, omzumda korkunç bir ağrıyla cerrahın yanına geldim (çünkü acil serviste isteğim reddedildi ve «benim» kliniğimdeki cerraha gönderildim ( gergin veya sinir sıkışmıştı) normal bir hayat yaşayamadım, bayat yatıp araba kullanamadım vb. Onlara geldim, hiçbir şeyin net olmadığı büyük bir kuyrukta oturdum, her şey tırmanıyor, sıra bende geliyorum, bana maskesiz olamayacağımı söylüyorlar, ancak bu maskeyi bulmak için 15 dakikamı harcadım. Bir sürü insanı özledim, sıraya tekrar oturdum, kim olduğunu bilmediğim için kızgınım!!
Ve bu güzel hanımefendi bana yanlış yere geldiğimi söylüyor, travmatoloğa gitmem gerekiyor!!!! ve röntgene git (NEDEN!?!?!¿) aslında ben sordum belki bana bir çeşit merhem veya bandaj söyleyebilir, cevaben duydum - "yarınki travmatolog size her şeyi reçete edecek" 3 gün ne istersen acı çek , ne istersen yap , 511 ofis, doktorun adını hatırlamıyorum) açlık oyunlarında iyi şanslar
İyi ve kalifiye doktorlar işlerini iyi yaparlar. Referans masası ve kayıt masası çalışanlarının mükemmel çalışması. Muazzam iş yüküne rağmen hastalara karşı hassas ve özenli tutumum için minnettarlığımı ifade etmek istiyorum.
sorunlarım her zaman çözüldü, personel çoğunlukla kibar, her şey yolunda, çeşitli konuları ele aldı: ayağın röntgeni, soğuk algınlığı, covid, yıllık fiziksel muayene, zamanında ve beklendiği gibi
39'un altında ateş, öksürük ve burun akıntısı olan bir terapiste tekrar randevuya geldim
Doktorun ofisinde ateş olmadığı ve çiftlere gönderildiği için simülasyon odasına koydular
Öğrencilere ve hastalara karşı domuz tutumu. Sertifikayı kapatmak için bir kereden fazla oturup 2 saat bekliyorum. Yetkinlik yok. Sabah 9: 30'a kadar geleceklerini söylüyorlar ve sonra birkaç saat oturup bekliyorsunuz. Korkunç bir yer
Doktorlara giden uzun kuyruklar, genel olarak iyi çalışıyorlar, işle ilgili geri bildirimlere hızlı tepki veriyorlar ve eksiklikleri gideriyorlar, bunun için teşekkür ederim)
Uzun süredir çok sayıda öğrenci var ve Minsk'te etkinlik yok Bu mektuba yeterince insan ilgisi var mı çünkü ben senin için en iyi seçenek için yarışıyorum zaman ve