Hikaye, birinci sınıf öğrencisi için nasıl bir telefon saati aldığımızla ilgili.
3 Eylül 2024'te Portativ mağazası Green alışveriş merkezinde ELARİ KidPhone marka bir saat satın alındı. Satıcı (kutuda açıklanan) saatin neme dayanıklı olduğunu doğruladı.
14.09'da saatin çalışmadığı iddiasıyla satıcıyla iletişime geçmek zorunda kaldık. Saatin ekranı içlerine hapsolmuş nemden "gecikiyordu". Satıcı servis merkezine başvurmayı teklif etti. 09/20/20 hizmetten bir cevap geldi- garanti davası değil. Saatte su geldi. Pradovets hiçbir şeye yardım edemeyeceğini söyledi. «Ve bu şimdi bizim sorunumuz!»
Bugün bu güzel yeri ziyaret ettim. İşlerindeki uzmanlar, Ilya ve Nikita, seçime karar vermeye yardımcı oldular, seçtiğim ürünün avantajlarından bahsettiler. Kısacası, aferin, değerli hizmet! Kesinlikle yeni alışverişler için geri döneceğim!
Geçen gün bu mağazadan hızlı şarj için bir ünite aldım. Eve geldiklerinde üniteyi kablosuz şarja bağladılar, ancak ne yazık ki çalışmadı. Birkaç şarj kablosunu değiştirdikten ve aynı kabloları ve diğer ünitelerdeki kablosuz şarjı kontrol ettikten sonra, sorunun ünitenin kendisinde olduğunu fark ettiler. Malların iade edilmesine karar verildi. Bugün mağazaya geldiğimde, malları iade etmek istediğimi hemen ilan ettim. Satıcı Alexei, kablolarındaki bloğu kontrol etmeye başladı, sonuç olarak tüm sistem onların bloğu + kabloları + kablosuz şarjım yalnızca bir kablosuyla çalıştı. Sonuç olarak, bloğun çalıştığı cevabını aldım, sorun bu değil. Diğer mağazalarda başka bir kablo aramanızı tavsiye ettiler. Malları iade etme isteğimi tekrarladım, bir çekimim vardı ve satıştan bu yana 3 gün geçti. Bana bu bloğun teknik olarak zor olduğu ve bu tür malların iade edilmeyeceği söylendi. Satıcı Alexey'e güvendikten sonra, sorunun gerçekten blokta olmadığına diğer mağazalara gitmiştim. İlkinde, Taşınabilir bloklu birkaç kablo denedik ve hepsiyle çalışmadık. Satıcı bloğu başka bir blokla değiştirmeye çalıştı ve her şey işe yaradı. Aynı durum ikinci mağazada da oldu. Sonuç olarak, iki mağazanın çalışanları, sorunun kesinlikle blokta olduğu konusunda ortak bir görüşe vardılar, çünkü onu başka biriyle değiştirmeye değer ve her şey çalışıyor. Aynı mağazalarda bana Alexey'in tüketici hakları yasaları konusunda eğitimli olmadığını açıkladılar. Sonuçta, en az iki işlevi yerine getiren bir cihazın teknik olması zordur, ünite yalnızca birini yerine getirir. Ve bir çeke sahip olmak ve satış anından bu yana 14 gün geçmemiş olmak, Alexey'e göre mallar uygun kalitede olsa bile, para iadesi için tüm haklarıma sahibim. Portable mağazaya iade talebinde bulunmaya döndüm ve hemen şikayet defterini talep ettim. Bana «hakkınız» dedikleri ve +-15 dakika boyunca beni kandırdıkları şey. Bu sırada Alexey, şikayetler kitabıyla ilgili tekrarlanan istekleri görmezden gelerek biriyle yoğun bir şekilde yazışıyordu. Sonunda param bana iade edildi. Şikayetlerimi yazarken, Alexei yardım edemedi ama 5 kopekini ekleyemedi ve malların çalışır durumda olduğunu ve iade edildiğinde ambalajın benim tarafımdan yırtıldığını belirtmeyi unutmamamı söyledi. Bunu nazikçe belirttim.
Sonuç olarak, çalışanların bir toplantıya gidebilecekleri ve örneğin bu bloğu başka bir blokla değiştirebilecekleri veya hemen geri ödeme yapabilecekleri zaman neredeyse 2 saatimi harcadım. Ben aptal gibi diğer dükkanlara gittim, bloğun çalıştığını kanıtladım, sorun onda değil. Bana tüketici olarak haklarımdan bahseden ve sorunun başka bir şey değil, blokta olduğunu ortaya çıkaran diğer mağazaların çalışanlarına teşekkür ederim.
Portativ mağazasının yönetimine, personel seçimine daha yakından bakmalarını ve onlara bu tür durumları daha hassas bir şekilde çözmeyi öğretmelerini ve alıcıyı aptal yerine koymamalarını diliyorum. Alexey'e teknik cihazın ne kadar zor olduğunu öğrenmek ve tüketici hakları yasalarını tekrarlamak istiyorum)
Havalı mağaza, grafik kartlarını gördüğüm tek yer, bunun için çok saygılıyım. Kibar satıcılar ve danışmanlar. Nispeten yakın zamanda açılmasına rağmen, oldukça popüler olan mağaza
Kendime kulaklık seçtim, oraya gittim, personel kibardı, çifti paketinden çıkardılar, dinlemelerine izin verdiler, sorun değil, şimdi satın almadan önce şanikleri dinleyecekleri bir mağaza bulmak her yerden zor. Güzel mağaza, güzel adamlar çalışıyor
Kusurlu bloğu sattılar, icat edilen saçmalıklara atıfta bulunarak geri ödemeyi reddettiler.
Sonuç olarak, blok için parayı iade ettiler, şikayet defterine bir giriş aldılar.
Bu şüpheli organizasyonu gerçekten tavsiye etmiyorum
Mükemmel seçimler ve yetkin danışmanlar, tüm "Taşınabilir Cihazların" güçlü yönleridir, yalnızca ucuz aksesuarların yüksek fiyatları izlenimi bozar. Ancak acilen bir şey bulmanız gerekiyorsa, onu burada bulma olasılığı en yüksektir.
Mükemmel hizmet, bir şey bulunmasa bile müşteri her zaman memnun kalır. Havalı bir yaklaşım hissediliyor. Operatörler her zaman net bir şekilde çalışırlar, anında geri ararlar ve hatırlatırlar, ancak unutursam fanatizm olmadan. Green'de fena bir şovmen değil. Ürün yelpazesine göre, düzensiz kaliteye sahip az bilinen üreticilerden hem iyi konumlar hem de Çin tüketim malları var. Aynı zamanda, fiyatlar şehirdeki en düşük fiyatlardan uzak (bir şekilde aceleyle, birkaç hafta sonra başka bir mağazada gördüğüm xiaomi sırt çantası fiyatının neredeyse% 50'sini fazla ödedim). Görünüşe göre, hizmetin kalitesi maliyete dahil edilmiştir)
Onlardan bir dizüstü bilgisayar için sırt çantası aldım, çok kaliteli bir şey olduğu ortaya çıktı, 2 yıldır kullanıyorum ve yeterince alamıyorum.
Mağaza geniş, vitrinlerde her şeyi görebiliyorsunuz.
Geçenlerde şarj cihazı almak için geri dönüyordum. Her şey yoluna girdi!
Burada her zaman farklı aksesuarlar satın alıyorum. Fiyatlar ısırılıyor, ancak indirimlerden oldukça kabul edilebilir bir parayla bir şeyler satın alabilirsiniz. Kaliteyle ilgili de hiçbir soru yoktu.
Bir sürü havalı niş ve alet, biraz daha geniş bir ürün yelpazesi ve daha az ısırıcı fiyatlar, kullanmayacağınız şeylerle ayda birkaç kez satın bile alabilirsiniz, ancak satın aldığınıza sevinirsiniz)
Orijinalini göster
3
Kurumun yanıtını göster
Alexey
15. seviye şehir uzmanı
14 Nisan 2021
Çok iyi hizmet. Personel son derece yardımseverdir ve yardım etmekten her zaman mutluluk duyar.
Fiyatlar genellikle ortalamanın üzerindedir, ancak bir sorun ortaya çıktığında garantiler ve insan tutumları rüşvet verir ve mal seçerken tekrar geri dönmenizi sağlar.
Her zaman özenli ve müdahaleci olmayan hizmet, ekipman seçimi konusunda nitelikli tavsiyeler. Malları ayırtmak ve gün içinde teslim almak mümkündür.
Orijinalini göster
3
Kurumun yanıtını göster
Виктор Р
4. seviye şehir uzmanı
26 Nisan 2021
Çeşitli markalardan (Ringke, Spigen, vb.) Mobil cihazlar için mükemmel orijinal aksesuar seçimi! Kibar ve olumlu danışmanlar). Birden fazla satın aldım. Tavsiye ederim!
Bu mağazayı beğendim çünkü kaliteli mal ve hizmetler, ancak daha uygun bir indirim sistemi istiyorum (önceki çekleri saklamanız gerekiyor ve bu genellikle zor). Personel iyi.
Güzel, hoş bir dükkan. Harika bir seçim. Harika bir çevrimiçi mağaza.
Ancak fiyatlar piyasa ortalamasından biraz daha yüksek. Fiyatlandırma politikası nedeniyle her zaman buradan satın almıyorum. Yine de desteklemek isterim.
İyi bir ürün yelpazesine sahip iyi bir mağaza. Özenli satıcılar, doğru ürünle hızlı bir şekilde ilgilenmeye yardımcı oldular. Sonuç olarak, çocuklar memnun kaldılar, ebeveynler de buna göre. Böyle devam et.
Tam olarak bir sistem olarak çalışmanın olumlu izlenimi. Komarovka'daki mağazada ihtiyacım olan mikrofon yoktu, ancak çalışanları diğer Taşınabilir mağazalarla aradılar, stokta bulundukları yeri buldular, rezerve ettiler ve sipariş verdiler, sadece Yeşil'e gidip orada ödeme yaptıktan sonra almam gerekiyor. Teslimat teklif ettiler, ancak özellikle Yeşil metro çıkışında olduğu için kendim karıştırmayı tercih ettim. Genel olarak, sadece olumlu izlenimler.
Bu tür yerleri sevmiyorlar, çünkü orada her şey internet'ten çok daha pahalı bir priori. Tek artı, dokunulabileceğiniz ve orada kimseye bir şey satın almasını tavsiye etmemenizdir