12/28/2024 tarihinde krediyi kapatmak için şubeye geliyorlardı. 30 dakika bekledik. Çalışan işyerine yaklaşmadı. Bugün 01/04/2025 tarihinde yine yarım saat bekledik. Ancak çalışan hiç ortaya çıkmadı. Pencerenin yanında, çalışanla iletişim kurmak için kişisel değil, bankanın postasının ortak telefon numarasını içeren bir not bırakılmıştır. Uygulama çalışmayı durdurduysa ve güncellenmiyorsa, ancak en yakın şubelerde çalışanlar bu hizmeti vermiyorsa krediyi nasıl kapatabilirim? İşyerinde, burada olduğu gibi bir çalışanın sırt çantası yatıyordu ama uzaklaştı. Neden böyle bir çalışanı tutup işe bile gelmeyen maaşını ödesin ki? Postanenin diğer çalışanlarına sorulduğunda, bu çalışandan sorumlu olmadıklarına ve nereden söyleyeceklerini veya çağırmayı reddettiklerine dair bir cevap alındı.