Müşterilerin zamanını boşa harcıyorlar. İşaret yok, ozon siparişlerinin verilmesi sistemi tüm bilgisayarlara kurmadıkları için ikinci pencerede yapılıyor. Bu durumda kuyruk tüm pencerelere yayılır. Başka bir deyişle, tüm öğle yemeği saatini kuyrukta geçirip 3 pencereye girdikten sonra, 2. pencerede kuruluştan büyük bir sevkiyat yapıldığı için bana bunun benim sorunum olduğu, 3 penceredeki bilgisayarda sipariş verme programının kurulu olmadığı söylendi ve bir saat daha beklemem gerekiyor. Tekrar ediyorum, pencerelerde bununla ilgili herhangi bir işaret yok ve müşterilerin zamanına kesinlikle değer verilmiyor
Önce merkezdeki tüzel kişilere mektup göndermek için şubeyi kapattılar, burada etrafta bir sürü ofis var ve insanlar paketler halinde / paketler halinde mektup göndermeye geliyor. 3 pencere kaldı, pencerelerden biri WB, Avito, ozon için sıraya girmeyen sonsuz bir insan akışı için çalışıyor. Bir mektup / paket gönderme sırası 40 dakika - bir saattir. Bölümde her zaman hoş olmayan bir koku vardır. Övülebilecek tek şey, görünüşe göre ellerinden gelenin en iyisini yapan, ancak böyle bir insan akışıyla başa çıkamayacak olan bölümün çalışanlarıdır.
Всему коллективу большое сердечное спасибо за Вашу работу так держать!!!Особенно хочу выразить за отношение и понимание при оформление в финансовых услуг. Всегда помогут, обьяснят, отправят и оформлят те или иные услуги какие нам требуются так держать! Всем рекомендую ОПС 115035 особенно финансовых услуг по карте Почта Банк осталась очень довольна теперь у меня есть карта, а так же и у моей Мамы!!! Огромное большое спасибо еще раз👌👍😘🤗!!!