Anladığım kadarıyla mağazada 2 satıcı var. Bunlardan biri duyarlı ve mağazanın çeşitliliği hakkında kolayca tavsiyelerde bulunuyor. Bugün 17 Aralık'ta bir kez daha karşılaştım. Matvey'in adı, öyle görünüyor.
E-sigaraların lezzetlerini çevirmemi istedim, bana «İngilizce bilmiyorum» cevabını verdiler, "Belki o zaman telefonda çevirirsiniz?« Cevap verdi »İhtiyacın var, çevireceksin". Kaba satıcı, ziyaret etmenizi önermiyorum. Mağaza, ürün yelpazesi ve başka bir satıcı için soru yok. Üstleriyle iletişime geçmek isterim.
İncelememi tamamlıyorum. El'i denedim.Orada aldığım sigarayı. Al. Sigaranın tadı sabun gibiydi, açıkçası kalitesizdi. Mağazaya bir kez daha geldim, üstlerimle iletişime geçmemizi ve ne yapacağımı sormamı istedim. Genç adam, müdürünü hiç görmediğini ve oraya hiç gelmediğini söyledi. Sanırım tüketici haklarının korunmasına dönersek hemen bir yönetmen bulacağız. Satıcı "küratör» ile temasa geçti ve doğal olarak hiçbir şeyi değiştirmeyeceklerini söylediler. Satıcı veda ederek «Bir daha mağazaya gelmeyebilir misiniz?». Hamlo, tekrarlayacağım.
Mükemmel mağaza, personel bomba, kibar, bir yıldır onlardan her şeyi temiz bir şekilde satın alıyorum, tek bir evlilik yok, mükemmel kalitede elnktronlar
Herkese oraya gitmelerini tavsiye ediyorum, fiyat ve kalite süper
İyi bir mağaza, satıcılar süper nitelikli, iki hatta daha fazla dil biliyor, mağazadaki evlilik yüzdesi neredeyse sıfır.
Alt cihazın satın alınmasındaki tavsiyeleriniz için satıcı danışmanı Matvey'e çok teşekkür ederim.