İyi. Arabamı buna emanet ettiğim için çok pişman oldum... yüz.... Kimseye tavsiye etmiyorum!! kutuyu değiştirdik, bir ayakkabı kutusu, bir disk, bir sepet getirdik, her şey yeni!! Vitesler zayıf bir şekilde açılıp kaldıkları için kulisleri değiştirmemiz gerektiğini söylediler (değiştirdiler, ancak kuramadılar, başka bir servis istasyonuna gitmek zorunda kaldık), dengeleri aldılar! Hiçbir şey yapmadılar, bir çantayı tamamen farklı bir çantaya götürdüklerini söylediler... Böyle bir çek vermiyorlar, eski parçaları hemen vereceklerini söylüyorlar, yoksa saklıyorlar... sonra uzun süre arıyorlar... karoche, tek kelimeyle, mashenniki'nin yapamayacağı hiçbir şey yok, kaba davranıyorlar!!!
Bu araba servisine ilk giriş belirsizdir .... Sabah 9'da motordaki yağı ve 0CK kutusundaki yağı (sadece parçanın kürkü) değiştirmek için kaydoldum. Yönetici kibar ve her şeyi »parmaklarında" açıklıyor. Belirlenen saatte geldim, saat 10: 00'a kadar bekledim, vücudundaki ruhu zar zor işe aldılar. Motordaki yağı değiştirdiler (filtrenin nerede olduğunu da biliyorlar) aferin. Kutuya gelince, bir yerde bir şey gördüler, bir şey duydular. Yanlışlıkla mekatronikte neredeyse değişiyorlardı, ama ben müdahale ettim ve kürkte neye ihtiyacınız olduğunu 5 kez söyledim. Parçalar..... Üzücü ve üzücü , ama gerçek. Üretim sürecini kendiniz kontrol etmeniz gerekiyor. Ve nihayetinde, eserler de orijinal anlaşmalara, şarkılara ve danslara karşılık gelmemekte değerlidir ve fiyatı% 30 daha yüksektir! Aynı zamanda süspansiyonu teşhis ettiler, kalite de "eh," (teşhisin fiyatı 26 ruble, montajla 2 dakika "tekrarladılar", iki sessiz blok mahkum ettiler, umalım ki sadece yabancı gürültü yaratıyorlar).
Mükemmel hizmet, özenli yönetmen Dmitry Vladimirovich, arabayla ilgili sorunları çözmeme yardım edeceklerini ve beni endişelendirmeyeceklerini bilerek bu istasyona gitmekten mutluluk duyuyorum. Onarım için gelin ve pişman olmayacaksınız!
Mükemmel ustalar çalışıyor! İlim ile! Onlara geldiğim için çok memnunum. Şimdi sadece oraya! Her müşteriye hem profesyonel hem de özenli olmanızı tavsiye ederim!
Süspansiyonu teşhis etmeye geldim, her zaman kendim uzaktan kumanda etmeme rağmen (garaj meşguldü), ancak koşullar gelişti, bu yüzden zaman yoktu. Sonuç olarak, direksiyon rafına karar verdiler, polo sedan'ın arabası 100 bin kilometreye mahkum edildi, bu şekilde şaşırdım, kayış +/- 200 cu'yu tahmin ettiler, sonuç olarak ertesi gün garaja kendim gitmek zorunda kaldım, dengeleyici burçlar ortaya çıktı, 6 p değerinde, sonuç olarak, yandaki tüm onarımlar 1 saatlik çalışma ve 50 ruble için neredeyse yüzdü ve tüm çarpmalar kayboldu
Orijinalini göster
1
Kurumun yanıtını göster
В
Валерия Онежкина
3. seviye şehir uzmanı
15 Mart 2021
Toyota Yaris'e ikinci vitesin dahil edilmesiyle ilgili sorularım vardı. Birkaç yüz kişiyi çözemediler. Burada çocuklar konuya oldukça beceriksizce yaklaştılar. Birkaç deneme yapıldı ve sonunda sorunu buldu. Ortadan kaldırdılar. Şimdi gidiyorum, memnunum. Yardımlarınız için çok teşekkür ederim!
Orijinalini göster
Kurumun yanıtını göster
A
Andrey
4. seviye şehir uzmanı
2 Mart 2021
Her zaman yüksek kaliteli yedek parça seçimi. Otomobil dükkanı çalışanının özenli ve duyarlı tutumu.