Kremalı sarımsak soslu tavuk, philadelphia, bir çeşit pizza, meyve suyu sipariş ettiklerini söyleyebiliriz. Her şeyi çabucak getirdiler, tavuk en lezzetli, bibere layık pizza. Peki, şimdi en önemli şey hakkında. Tüm hamamböceklerinin tüm ütülerinden kaç milyon kez soğuk balıkları bir çantada sıcak balıkla taşıyamayacağınızı söylediler, tabii ki Philadelphia yarı pişmiş olarak geldi, yemek hoş değil ve suyu soğuk getirdiler. Ama meyve suyu ve rulo birlikte soğuk teslim edilemedi mi? Peki, vassabi, soya ve zencefil ortalamanın altında, ki bu aslında hemen bekleniyordu. Sonuç Değerlendirme, yalnızca teslimata ve buna bağlı olarak müşterilere yönelik umursamayan tutum nedeniyle azaltılmıştır.
Yandex üzerinden yemek sipariş ettim, yanlış şehirde sipariş verdim, hemen Presto'yu aradım, açıkladım ve siparişi hazırlamamamı istedim, siparişi iptal etmek için Yandex'i aradım (geri ödeme yapılmadan, Presto'yu aradığımı söyledim ve hazırlanmamaları konusunda uyardım, Yandex'in kendisi aradı ve işte ve çoktan başladıkları ortaya çıktı)
Siparişi reddettiği için hemen parayı çektiler, reddine rıza göstermememe rağmen yanlış adresi belirttiğim için neden iptal ettiklerini sordum (Yandex yemeği). Yandex'ten siparişe devam etmelerini istedi ve arkadaşlarından siparişi almalarını istedi. Bu soru zaten bir saat çözülüyor, süreci öğrenmek için Presto'yu arıyoruz, her yerde değiller ve siparişimiz için olan yemeğimiz zaten başka bir sipariş için hazırlanıyordu.
Organizasyon süper
Her zaman chibbis aracılığıyla sipariş verdim ve minimum sipariş miktarı her zaman en sevdiğim pizzam olan pepperoni ile eşleşiyordu. Ancak son zamanlarda, siparişin minimum maliyeti 100 ruble arttı, çünkü şimdi en sevdiğim pizzamı chibbis aracılığıyla sipariş etmek ve puanlara ikincisini eklemek için başka bir şey sipariş etmeniz gerekiyor, ancak tam olarak 100 ruble için hiçbir şey bulamıyorsunuz. Yani ortaya çıkıyor, chibbis aracılığıyla pizza sipariş etmek ister misin? Gereksiz pozisyonlar için fazla ödeme yapın.