Yenileme... Ben zaten bu hesabı kaybettim. Görünüşe göre bu organizasyon gerçekten iletişim kurmak istiyor... Sadece bir nedenden dolayı Yandex'teki incelemeler aracılığıyla.
Kısaca tekrar deneyeceğim. Nedense bu organizasyon inceleme geçmişime giriyor. Ve 5 yılda 8'e kadar olumsuz yorumum olduğu cevabıyla beni halka açık bir şekilde dürtüyorlar ve bu nedenle benimle ilgili bir sorun var (bu incelemelerin beğenilerinin sayısına göre, kimin neyin yanlış olduğunu kolayca anlayabilirsiniz). Ya da belki önce sövelerinize dikkat edersiniz? Ya da belki bu sizin için bir sorun mu?
UPD. Sözlerimi geri alıyorum. "Fabrikadan farklı kapılar" hakkında. Kurulumdan 9 ay sonra beyaz boya karardı. Dahası, yavaş yavaş kararmaya başladı. Bu da bitkinin onları ürettiği ve her şeyden tasarruf ettiği anlamına geliyor. Benim durumumda, boyama için en ucuz boyayı kullandılar.
Bakalım sonra ne olacak)
Not: Örgütün yanıtı hakkında bir yorum. Gibi argümanlar: belki, belki, vb. Kendinize saklayabilirsiniz. Her şey çok daha kolay yapılıyor. Bağımsız inceleme çağrılır ve mahkemeye dava açılır. Yasalar herkes için aynıdır.
09/23/23 tarihli sipariş. Ön kapı 90 bin dolara.
Kısaca deneyeceğim)
Eylül ayından önce daireyi sıfırdan anahtar teslimi onarıyorum. Aynı ay, bu şirkette kapı siparişi verildi, 20 bin ön ödeme ile Mümkün olan en kısa sürede, bir aydan biraz fazla bir süre vaat edildi.
2 ay sonra, mümkün olan tüm tarihler kesintiye uğradığında, şimdi yoruldukları tüm vaatler tükendiğinde ve basit onarımlar paraya dönüşmeye başladığında, burada onlar hakkında bir inceleme bıraktım. Yayından bir gün sonra vatsap'a bir mesaj geldiğinde, "sizinle işbirliği yapmak istemiyoruz, ön ödemenizi alın ve kapıyı başka bir yerden sipariş edin" alıntısı geldi. Norm böyle.. Evet, o zaman böyle bir duruma yatkındım. Konuştuktan sonra, yine de Yandex'ten geri bildirimi kaldıracağım konusunda hemfikirdiler ve üretim sürecini hızlandırmaya çalışacaklar, çünkü yine alıntı "Fabrika kendi hayatını yaşıyor ve son teslim tarihlerinin bu kadar uzaması onların suçu değil."
Yeni Yıl Günü'nde, neredeyse 3 ay sonra hala kurulumlu bir kapı aldım. Kusursuzca değil, kapıya bir eğri boyunca vidalanmış bağlantı parçaları ve kapının dış tarafında özel bir aletle ovaladıkları bir çizik şeklinde. Tamam, normmuş gibi yaptım.
Çünkü ön kapının üretim süresinin kesintiye uğraması nedeniyle onarımlar neredeyse iki ay boşta kaldı, sonunda bu yıl devam ettiler.
Sonuç olarak. İki aydan fazla kullanımdan sonra: kapı gevşemiş, lastik bant contası gevşemiş, sap gevşemiş, kilit kırılmıştır. Hayır, bu abartı değil. Benim için anahtar teslimi onarım yapanların dediği gibi, "kapılar mükemmel, ancak bağlantı parçaları ve montaj... "
Kaleyi kendi imkanlarıyla ve imkanlarıyla geçici bir kaleyle değiştirdi. Diğer tüm noktalarda, vatsap için Kapının önündeki iddiayı da yazdım. Cevap: "Kilidi değiştirdiniz, kapının garantisi kaldırılıyor"
Affedersiniz, değil mi? Kilidi kırılmış halde açık bırakmam gerekiyordu, içeri kim hoşlanıyor? Buna ne utanç ne de vicdan deniyor.
Genel olarak, tüm pervazlarının masrafları size ait olmak üzere düzeltilmesi gerekecektir. Böyle üzücü bir sonuç (
Merhaba, Sevgili dostlar
Çocuklardan kapılar aldım, açıkladılar ve gösterdiler.
Seçim büyük, 3 kapı seçtim, çocuklar gelip ölçüm yaptılar ve kapıları sipariş ettiler.
Teslim ettiler, her şeyi hızlı ve net bir şekilde kurdular
Vyacheslav ve Sergey'e en iyilerinizi tavsiye ederim
Teşekkür ederiz!!!!
Хочу выразить огромную благодарность Прима двери,огромный выбор качественных! , современных дверей по отличным ценам,отдельное спасибо Вячеславу который меня консультировал ,рассказал все плюсы и,минусы , на что обращать внимание , организовал быструю доставку,сам все поднял , всегда был на связи ,помогал во всех вопросах , установку заказывала там же , приехали двое потрясающих ребят ,Яков и имя другого мастера , к сожалению не узнала сделали все быстро,четко и качественно, убрали за собой!!! Если будут нужны двери,то теперь только к ним!!!