Hızlı servis, iyi danışmanlar ve neredeyse her zaman çalışan ATM'ler!
Kartın yeniden düzenlenmesi çevrimiçi olarak düzenlenebilir ve 7 gün içinde posta yoluyla alınabilir.
Çeviri de hızlı geçiyor
Personel güleryüzlüdür, kuyruğu beklemek için birçok yer vardır, elektronik kuyruğun her şey çok uygundur, her türlü bilgi alınacaktır, tüm sorular cevaplanacaktır.
Salon geniş, beklemek için yeterli alan var. Çok sayıda işçi penceresi var ve çoğu sürekli çalışıyor gibi görünüyor, ama tanrım, burada her zaman ne kadar beklemeniz gerekiyor.
Ama hikayeyi anlatacağım, neden 4 yıldız. Çevrimiçi kredi verdim. Ancak bu kayıttan sonra, parayı almadan önce, şubeye ayaklarınızla gelmeniz ve sadece parayı almamanız değil, kredi paramı kullanmak istediğime dair başka belgeler ve bir açıklama imzalamanız gerekiyor (o zaman neden çevrimiçi krediyi uzaktan verdim?). Geldim, her şeyi imzaladım. Paranın hesapta görüntülenmesini beklemeniz gerektiğini ve ardından çekilmenin mümkün olacağını söylediler (yarım saate kadar sürecek). Tamam, işimi yaptım, bir saat sonra geri döndüm. Orada bir tür aksaklık yaşamaları istendi (kapanmadan bir saat önce bekledim). Sonuç olarak, ne yapacaklarını bilmediklerini söylediler, BT çalışanları zaten hafta sonu onların ve paramı başka bir gün alabileceğim. Oraya iki kez taşınmak zorunda kaldım. Ve kredinin verilmiş olduğu düşünülüyordu ama onu kullanamadım.
Ve evet, artık belirli bir şubeye değil, telefonlara cevap veren botu yapan kişiye bir dilek kaldı - istifa etti. Sorulmayan bir soruyu 2 dakika durdurulamaksızın cevaplayabilen kırılmaz bir makine. Ya da başka sorularınız olup olmadığını sorabilir misiniz? Cevap veriyorsun - var. Ve tüm iyilikleri söylüyor ve telefonu kapatıyor. Bazen operatöre gitmek için bütün bir arayış vardır.
Sadece teneke, karttaki paranın ödenmesinden dolayı tüm işlemler engellendi, dün 500 ruble koydum ve hesaptaki para görüntüleniyor, ancak onlarla hiçbir şey yapamıyorum, sırada bir saat bıraktım ve bana sekiz gün içinde engelini kaldıracaklarını söylediler. Bunu henüz aynı bankada görmedim
İşlerini çabucak halletmek için bankaya geliyorsun. Sonuç olarak: Oturuyorsun ve kabul edilene kadar bir saatten fazla bekliyorsun. Tek artı: Kız hemen kuponu almaya yardım etmek için geldi.
Çok sayıda nakit para var, birkaç parça çalışıyor. Korkunç.
Korkunç. Yılda en fazla bir kez koğuştayım ve bu her seferinde en az 1-2 saat işkence görüyor. Sooooo uzun zamandır, yeterli uzman yok, muhtemelen insanlar gerginleşiyor ve kuyruklarda kırılıyor. Tüm şehir için bir şube. Bu bankada maaş paketim olduğu için üzgünüm.
Korkunç banka, insanlara yaklaşım yok, yaklaşık 2 saat boyunca sırasını bekledi, insanlar benden sonra gelip benden önce uzmanlara gitmelerine rağmen, şikayet ve yorum kitabı bu tür açıklamalarla dolup taşıyor
Modern, açık, yetkin. Beklemek biraz yorucu. Hepsi bu kadar. Aksi takdirde, sağlam ve sağlam bir banka. Uzun yıllardır onun müşterisiyim. Sadık müşteriler için bir sadakat sistemi var. Kredi kayıt prosedürü minimuma basitleştirilmiş, kullanışlı ve basittir. Hoş bir şekilde şaşırdım. Kibar bilgili personel. Belarusbank ile önceki arasında bir seçim varsa, ikincisini tercih edeceğim. Alınma. Tavsiye ederim.
Personel kibar ve çok cana yakın, hizmetle ilgili herhangi bir soru yok, ancak hizmet vermek için ne kadar beklemeniz gerektiği kafa karıştırıcı (özellikle bir kart vermeniz gerekiyorsa - bir saat bekledim)
Sıra büyüktü ama bunun nedeni daha çok akşam 5'ten sonra gelmekti. İş gününün bitiminden sonra bile hizmet verdiler. Personel kibar, her şeyi açıkladılar.
Ben hoşlanmıyorum. Sıra 40 dakikadan fazla bekledim, 10 üzerinden 3-4 pencere çalışıyor. 2 Bankada çalışan kadının geldiği kasada, çalışmak yerine onlara orada bir şeyler anlatıyordu (dahiyane film yapımcısı).
Pencereler arasında bölmeler bile yok, bir tür mahremiyet, asgari etik hakkında herhangi bir konuşma yok, sadece hayır. Bekleme yerinde kimin ne hakkında konuştuğunu duyabiliyorsunuz, üstelik herkese birbirlerine bağırmanız gerekiyor, bunun bölümleri yok! Çarşı tarzı mı yoksa buna ne denir? 10 yerine 3-4 pencere çalışıyorsa, neden bir tür ses yalıtımlı 3-4 normal iş yapmıyorsunuz? Çalışan kadın, bana maaşınızın ne olduğunu soruyor? Sessiz kaldım, sorunun uygunsuzluğunu düşünmek için zaman verdim, anlamıyorlar! Soruyorum, bu bilgiye neden ihtiyacınız var? Karta kendim karar verdim, sonra diğer uygunsuz sorular neden? Maaş kartını çıkarmam gerekiyor, ayda iki kez para karşılığında bir hesaptan diğerine para aktarmanız gerekiyor. (Yanılıyorum, pasaporttan ve kuruluşun adından gelen bilgiler yeterli değil mi?) Kartın çevrimiçi kayıtlarında, web sitenizde, pasaporttan alınan bilgiler ve organizasyonun unp'si yeterlidir. Neden gereksiz, kişisel bilgileri topluyorsunuz? Hangi amaçla?
Harika bir banka, birçok pencere, sıra hızlı hareket ediyor, içi rahat ve aydınlık, kişisel olarak cana yakın ve işini biliyor, her zaman yardım teklif ediyorlar ve soruyorlar
Nasıl gelirsen gel, bir uzmana saat yarım saat beklemek.2022'den bu yana durum ne yazık ki değişmedi. Banka şubesinin kendisinde müşterileri beklemek için uygun yerler vardır.Ancak uzmanların işyerlerinin yakınındaki sandalyeler yüksektir.yaşlı veya yanında duran veya tırmanmaya uygun olmayan insanlar
Döviz ve döviz işlemlerinde aldığınız yabancı banknotlara dikkat edin. Bana damgalı bir para birimi verildi. Başka bir bankada onu kabul etmeyi reddettim.
Bunun şimdi mümkün olduğunu bile düşünmemiştim!
Diğer bankalarda böyle bir şey olmadı
Küçük hoş olmayan bir şey ortaya çıkana kadar banka iyidir, Priorbank kartını ücretsiz olarak yaptım, her şeye uygun ama Belarusbank'ın atm'sinde kartı unuttum aklıma geldi ama atm'deki kart Bankayı aradı kibarca cevap verdiler ve bankamdan bir garanti mektubu almam gerektiğini çok dikkatli bir şekilde açıkladılar ve onlara daha kısa bir süre gelmeliydim Priorbanka'ya 2 yıldır garanti mektubu vermiyorlar ve kartın üçüncü ellerde olduğunu söylediler Yeni bir kart yapmak ve 50 ruble fiyatını açıkladılar ve eski kartın imha edileceğini söylediler ve hesabı kapattım ve bu bankaya bir gün sonra veda ettim aradılar ve boşanmak istediler ama telefon numaramı nereden aldılar ve Priorbank'ın kartını kullandığımı Bu yüzden vatandaşlar düşünün
Atm'den nakit çektim, karttan para çekildim, atm'ye para vermedim. Desteğe başvurdular, ifadeyi 15 gün içinde gözden geçireceklerini söylediler. Onların hatalarından dolayı 15 gün paramı kullanamamaları onlar için sorun değil ve bu daha fazla geri verirlerse. Daha önce, diğer bankaların atm'lerinden faizsiz nakit çekme miktarının miktarını azalttıkları ve bunu bildirmedikleri bir durum vardı, sonunda komisyona düştüler. Reklam olarak, sms istikrarlı bir şekilde gelir, ancak koşullardaki değişiklikleri nasıl bildirirsiniz, öyleyse neden? Genel olarak, bu bankayla iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum.
Her zaman çok yavaştır. Herhangi bir ziyaret, zaman kuyruğunda kaybedilen yirmi dakikadır.
Orijinalini göster · Русский
1
Геннадий Мартысюк
10. seviye şehir uzmanı
13 Eylül 2024
Sabah 13.09.24'te bankaya geldikten sonra, yalnızca bir "Gelir ve Gider bankasının" çalışması ve 15'ten fazla kişiden oluşan bir kuyrukla karşı karşıya kaldım. Banka personeli süreci hızlandırma isteklerini görmezden geldi ve kaba davrandı. Sonuç olarak, daha sonra tek bilet gişesi teknolojik bir mola için kapandı.
Banka Banka gibidir. Özel bir şey yok. Brest'teki şubeye gelince, o zaman... Kuyruklarda çok uzun bir bekleme var. Beklemem gereken en uzun şey yaklaşık 1,5 saatti. Operatörler için çok fazla yer olmasına rağmen, kural olarak 4 kişinin gücünden çalışıyor, ancak bu iki yıl önceydi. Şu an işlerin nasıl gittiğini bilmiyorum. Sonra asistanlardan birine gittim ve size çevrimiçi Rezervasyonunuz olup olmadığını sordum. Banka Şubesine kargaşa yaratmamak için. Bana söyledikleri için Hayır. Bizde böyle bir hüküm yok. Her nasılsa böyle oluyor. Ps. Banka temsilcilerine dönüyorum. Çevrimiçi bir kayıt yapın. Yani: Telefonda. İnternet Bankacılığı yoluyla. Ve sizinki aracılığıyla, Resmi Web Sitesi.
Hepinize teşekkür ederim. Şimdilik herkese️️.
Hoşuma gitti.Her şey yakışır görünüyor.Çalışan bayanlar çok ihtiyatlı ve hoştur.Göze hoş gelen şekerlemeye saygı duyulur!
Danışmanlar her zaman oradadır, koşuşturma ve gürültü yoktur.Teşekkür ederim!.Bu bankanın müşterisiyim ve onu ziyaret etmekten mutluluk duyuyorum
Bu şubenin tek dezavantajı hafta sonları çalışmamasıdır.
Ancak iş gününde kapanmadan 5 dakika önce gelseniz bile endişelenmemelisiniz - tüm işlerinizi çözmek için zamanınız olacak.
Personel olabildiğince profesyonel!!!
Orijinalini göster · Русский
2
Я
Я Гость
11. seviye şehir uzmanı
11 Eylül 2024
Kartın alınmasını 40 dakika bekledim, sıra net değil veya hareket ediyor. Ne kadar bekleyecekleri sorulduğunda, elektronik kuyruğa erişim olmadığını söylediler.
10 yıl önce olduğu gibi her şey sıkı, öyle kaldı.
Mükemmel tasarıma sahip iyi bir banka şubesi, döviz ve ödeme işlemleri için birkaç kabin ve banka ürünlerinin tescili için yerler. Ancak, şubede bu kadar çok servis yerinin varlığı bile yine de bir kuyruk yaratıyor.
Orijinalini göster
3
1
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
30 Nisan 2022
Banka güvenli bir şekilde çağrılabilir - yaratıcı, müşterilere özenli ve elbette güvenilir bir ortağın markasını bağışlayanlar! Personel okuryazardır, öznel görüşü kötüye kullanmaz, uyumlu ve sorumlu bir şekilde çalışır! Bu bankayı acemi işadamları için de tavsiye ediyorum, burada rahat olacaksınız!
Ben sadece şoktayım! 08/25/2022 tarihinde Brest'teki priorbank'ta kart vermeye geldim. Resepsiyondaki güzel kızlar onları ofis tabletinden bana resmileştirdi. Çünkü Belarus'tan uzun süre ayrıldım, kardeşimin telefon numarasını belirtmeleri ve ayrıca kardeşimin hazır kartlarımı alabilmesi için bunun için vekaletname çıkarmaları tavsiye edildi.
Vekaletnameyi yaptıktan sonra, onu aynı kızların onayladığı bankaya getirdim ve her şeyin yolunda olduğunu söyledim.
10 günden fazla zaman geçti, kartların hazır olduğuna dair bir mesaj yok. 09/08/2022 tarihinde kardeşim vekaleten bankaya geldi. Kartlar hazır, ancak telefon numarası verilmedi, benimki de buna göre. Kartlarımı alabilir, sözleşmeyi benim adıma doldurabilir, ancak (verilerden gizemli bir şekilde kaybolan) telefon numarasını veremez, etkinleştiremez.
Banka çalışanları kardeşime şahsen bankaya gelip kartları etkinleştirebileceğimi söylediler!
Yani, çalışanlarınızın beceriksizliği nedeniyle, telefon numaranızı girmek için özellikle başka bir ülkeden gelmem gerekiyor mu??? Vekaletname de paraya ve zamana değer!
Yani, zaman harcadım, vekaletname verdim, böylece sonunda şahsen gelmeye zorlandım. Daha önce böyle bir şeyle tanışmadım(((
Mümkün olduğunca uzun süre...
Basit soru bir saatlik beklemeye kadar uzandı.
AMA! Belli bir zamana kadar önceden kayıt yaptırabileceğinizi söylediler. Bir sonraki ziyareti önceden planlamaya çalışacağım)
Rusya Cumhuriyeti'nin iç süreçler açısından AB standartlarına göre çalışan tek bankası.
Bu, her şeyin istediğim gibi olmadığı, her şeyin olması gerektiği gibi olduğu anlamına gelir.
Beklemeye en az 40 dakika harcamaya hazır olun, hafta sonları çalışmazlar. Alternatif sunmadan pahalı hizmeti hemen buharlaştırıyorlar, diğer kartlara transfer için büyük bir komisyon var.
Kuyruğa bilet ekleme ve ardından onları "gişeye dönüş" ve "gişeye değil" olarak ayırma fikri çok garip. Kartı almaya geliyorsun, çalışanlar önünüzdeki büyükanneye danışırken iki buçuk oturuyorsun, çünkü almak "kasada değil". Kuyruklarda burnunuzdan bir şeyler kanaması yapmanız gerekiyor. Aksi takdirde banka banka gibidir. İçeride serin, bir kanepe var, kartlar istikrarlı bir şekilde çalışıyor gibi görünüyor, "politikada böyle yazıyoruz, bu yüzden yurtdışından bir şey işe yaramazsa pençenizi emiyorsunuz" gibi güvenlik biraz aşırı - peki bu Rafaizen, müşterilere her zaman çöp gibi davrandı, bu daha da az.
Bekleme çok uzun, uzmanların çok yavaş çalışması. Ve burası Brest'in ana şubesi. Bu bankadaki maaş kartının olması üzücü. Günümüzde bu kabul edilemez ....
Güzel banka. Ama tüm Brest için bir tane, bu nedenle sıra şaşırtıcı.
İçeride elektronik bir kuyruk var. ATM makineleri bile var, onlar aracılığıyla karta para yatırabilirsiniz. Temiz, genel olarak fena değil.
Ama elbette kuyruklar…
Son Avrupa kurumu. ))) kurslar böyledir ve öğleden sonra ise beklemeniz gerekecektir. 18 yaşına kadar uzmanlar, ATM - havuç olayına kadar))). Kirov tarafında park etmek daha iyidir, çünkü bulvar tarafında hiçbir şey yoktur. Gündüz ise))).
Herhangi bir çalışan, bankaya olduğu gibi herhangi bir soruya cevap verir - herhangi bir şikayet olmayacaktır