ATM girişte sadece bel verir.ruble ve dolarlar. Ancak bankanın şubesinde, avroyu çekmenin ve değiştirmenin nasıl karlı olduğunu açık bir şekilde açıklayan harika bir danışman var. Gülümseyerek, iyi bir ruh hali içinde! Bu tür uzmanlarla iletişim kurmak güzel, teşekkür ederim!
Sıfır koyabilirdik, bir uzmana gitmek mümkün değil. Orada ne yapıyorlar? 18 yaşından sonra dört kez geldim ve her seferinde giremedim. 1 kişilik bir sıra almak mümkün değil. Ya da çalışma saatlerinin son bir saatinde çalışmak için çok tembelsin.
17.15 - 19.00 saatleri arasında sırada bekledim. Bu süre zarfında 5 kişiye hizmet verildi. 18.10'dan 19.00'a kadar 2 kişiye hizmet verildi, şubeye hiç gelmedim, zamanımı, sinirlerimi, enerjimi kaybettim. Arkamda 4 kişi de koğuşa girmedi. Korku!
Personel ile iletişimi beğendim.
Genel olarak, Başrahibe karşı pek iyi davranmıyorum, ancak personelin çalışmaları hoş bir sürpriz oldu.
Soruyu çabucak çözdüler, sorunun başka nerede ortaya çıkabileceğini söylediler. Genel olarak, müşteri hizmeti seviyedeydi
Danışmanlar her yerde çok kibar ve sabırlıdır, ancak bekleme sürelerine göre "bankacılık hizmetleri danışmanlığı" nda hizmet vermek sadece bir dehşettir. Bir saat sırada bekledim, önümde 3 kişi vardı ve biri dayanamadı ve gitti. Toplamda öğle yemeği başladı. Sıranın olduğu bir zamanda benim için 5 kişi ayrıldı. Toplamda 2 saatten fazla, sadece hiçbir yere harcanmadı. Böyle bir insan hacmi için 1 uzman yeterli değildir.
Güzel eşanjör. Ayrıca, neredeyse tüm erıp ödemelerini vb. Kabul eden bir terminalin varlığı da büyüktür. Eşanjöre ek olarak, müşterilerle çalışmak için bir operatör ve bir danışman vardır. Bu bankada hesap olmadığı için hizmet kullanmadım.
Kartı Euro olarak doldurmam gerekiyordu. Daha önce ınfokiosk aracılığıyla herhangi bir para birimiyle dolduruyordum, şimdi ınfokiosk 100 dolarlık banknotları kabul etmiyor, kasiyer de doldurmadı, çünkü mevcut euro yoktu. Neden dönüşüm yoluyla kayıt yaptıramadığımız sorusuna, bunu yapmadığımızı söylediler. Diğer bankalarda böyle bir sorun yoktur. Çok garip müşteri odaklılık. Tavsiye etmiyorum.
Danışmanlar her zaman kibardır, her şeyi anlaşılır bir şekilde açıklarlar. Özellikle öğle yemeğinden sonra uzun süre sırada beklemeniz gereken tek şey. ATM periyodik olarak çalışmıyor
Kasada iki müşteriye hizmet vermek için 20 dakikadan fazla. Öğle yemeği için bilet gişesini kapatırken kapıların altında nöbetçi olmanız gerekir, çünkü kuponlu terminal yoktur.
Bankanın 4'te çalışması, bana göre, tüm verilerin önceden verilmiş olması koşuluyla, bir banka kartının verilmesi 20 dakika değil, çok daha hızlı gerçekleşmelidir. Atm'ye ve eşanjörlere pritansiyonlar yoktur, bazen elbette dolar yoktur, ama bana öyle geliyor ki bu bir zaman meselesi.
Bu şubenin olması çok iyi. Ama onu biraz genişletmek mümkün olurdu. Şu anda orada sadece iki kişi var. Eşanjörde bir tane var. Ve aslında şubede bir tane daha var. Eğer 2 kişi kayıt, makbuz ve benzeri konularda duruyorsa, sıranızı beklemek yerine başka bir gün gelmek daha iyidir.
Başrahibenin yolundaki Priorbank şubesine ve herhangi bir sorunu (ve hatta yetkinliklerinin ötesine geçenleri) nasıl çözeceğini bilen uzmanlara yardım ettiğiniz için çok teşekkür ederim.
Yani: Hafif Victoria ve Av Tüfeği Daria'ya!Çok sempatik çalışanlar!
Sorumu çözmeye yardımcı oldular (tüzel kişiliğe sahip olmama rağmen, bildiğim kadarıyla bu şubedeki tüzel kişiliklere hizmet verilmiyor (sadece sorunu çok acilen çözmeniz gerekiyor).Bu kadın çalışanlar zamanlarına pişman olmadılar.
Sadece süper bir yaklaşım ve müşteri odaklılık seviyesi Tanrı'dır:)
...
"Priorbank'a" başarılar ve refah diliyorum!
...
Saygılarımla, IP Likhodievskaya P.A.;)
Saat 18: 30'da koğuşa geldim, sıra 7'de adamdı. Tam olarak saat 19: 00'da bir çalışan "Kapalı" yazan bir tabelayı çevirdi.
Onu bir insan olarak anlıyorum ama bence departman son müşteriye kadar çalışıyor.
Çok üzücü..
Elektronik kuyruk yok, kimin nereye gittiği belli değil, bir danışman. Sanki altın kartı almaya gitmiyormuşum gibi süpermarketin geçiş yolunda durmak hoş değildi, ama bir spekülatör olarak para biriminin arkasındayım.
Sırada beklememiz gerekiyor. Bazen büyük bir kuyrukta ve uzun süre ayakta duruyorlar. En sürdürülebilir olanı normal bankacılık hizmetini bekliyor ve hepsi bu!