Silindir kapağını taşlama için verdim, 3 günlüğüne dediler, sonunda 4. günde aradım, kafanın 4. gün boyunca öğütülmeye hazır olmadığını, silindir kapağının gelişinde her şeyin talaş içinde olduğunu, öğütmeden önce yıkamayı yaptıklarını ve tuzdan arındırmanın yapılıp yapılmadığını bilmediklerini söylediler.İşin kalitesinden memnun değilim.
Elektrikli scooter için bir burç üretme talebine, şirketin bu kadar küçük siparişlerle ilgilenmediği cevabını aldım.
Sitede toplu sipariş hakkında söylenmiyor.
İyi akşamlar. PROMOTOR LLC şirketinin çalışanlarına BMW otomobilinin motor bloğunun hızlı ve kaliteli onarımı için teşekkür etmek istiyorum. Silindirlerin delinmesi ve honlanması yapıldı. İlk ziyaret hoş bir izlenim bıraktı, her şeyi açıkladılar, bir tur düzenlediler, gördüklerimden etkilendim. Mogilev'de, motor parçalarının onarımı için bu kadar geniş bir hizmet yelpazesi sunabilen, en modern ve yeni ekipmanlara, eğitimli ve kalifiye personele sahip böyle bir işletmenin ortaya çıkması çok sevindirici. Onarım konusundaki yardımlarınız için çocuklara çok teşekkür ederim! Herkese tavsiye ederim.
Orijinalini göster
5
Kurumun yanıtını göster
colovej
11. seviye şehir uzmanı
8 Ocak 2023
Mogilev'de bir alternatif bulmanın pratik olarak mümkün olmadığını söyleyebiliriz. İşin kalitesi iyi, fiyatları makul. Ekipman moderndir. D260'ı tamir ettim, ben 238'deyim. Kafayı mtz 1221'den ve Gazelden öğütdüm.
Şikayet yok.
Şimdilik maksimuma çıkaracağım... Gerçek şu ki, 1986 HONDA VT500C SHADOW motosikletimin iki hz'sinden birini tamir etmenin zamanı gelmişti.c. 3 valf yuvalarının çalışma kenarlarını işlemek ve HZ yüzeyini frezelemek (zımparalamak) gerekliydi. ilk başta kendim elle toplayacaktım, ancak gerekli toplar (havşalar) el altında değildi. Ayrıca HZ yüzeyini elle zımparalamayacaksınız. Sonra "Dachnaya" - "Dubkov" bölgesindeki özel bir tüccarla temasa geçtim, böylesine vahşi bir bedel ödedi! Ayrıca koşulları da belirledim: Hz'yi mükemmel yıkanmış durumda kabul ediyorum, vb. Ayrıca HZ'NİN yüzeyini zımparalamıyor, sadece valf yuvalarını havşa açıyor. Başka bir HZ satın almak daha kolaydı. Sonra Lupolovo bölgesinde olmayan bir şirketi kovdum. Orada motosikletin HZ'Sİ hakkında konuştuğumuzu öğrendiler ve hemen reddettiler. Neredeyse tesadüfen "Promotöre" girdim. Hemen oraya gittiler ve her şeyi yaptılar - havşa açma ve frezeleme. Üstelik fiyata bile tamamen katlanılabilir. Henüz motora HZ koymadım, kontrol etmedim. Her ne kadar her şey yolunda görünse de ve hiçbir söve görülemiyor. Ancak, sorgusuz sualsiz üstlendikleri ve yaptıklarım için şimdiden maksimumda değerlendiriyorum. Ve motosiklet sahiplerinin bu şirkete dikkat etmelerini öneriyorum.
Açılıştan bu yana bu organizasyonla çalışıyoruz, tarım ekipmanlarının onarımıyla uğraşıyoruz, Deutz, Detroit, MMZ içten yanmalı motorlardan silindir bloklarını ve silindir kapaklarını onarıma aktarıyoruz. Verimli, hızlı bir şekilde çalışırlar. Aniden herhangi bir sorun ortaya çıkarsa, her şey, açık ocak tarihlerinde düzenlenen faturanın bir parçası olarak, çatışmalar ve ek ödemeler olmadan çözülecektir.
Bu ofisi ziyaret etmekle ilgili acı deneyimleri paylaşmak istiyorum.Kontrol için silindir kapağına 1.4 12v verdim, ardından onarım, zımparalama vb. Düzlemde birkaç lavabo demlemek gerekliydi, zımparanın düzlemi kaynaklanmamıştı.Benim iznim olmadan onarımlara devam ettiler. Sonuç olarak, 1 valf 4 valf değiştirildi, valfler ezildi, her şey yolunda gitti. Eksantrik milini sabitleyen cıvatalardan birinin dişini söküldüğü gibi yapmamızı istedim, unuttular.Almaya geldiklerinde hatırladılar, dişleri kesmeye geri götürdüler.Dişlerimle birlikte bu demlenmemiş kabuklarla onu aldım.Garaja geldim, koyacağım,
Silindir başlıklarını toplamadıkları için sadece kuraklaşmıştı. İçeriye bakıyorum ama orada sadece parlaklık, yağdaki tuz gibi talaşlar var.Onlara geri dönüyorum, kavgayla onu benim için bedavaya yıkıyorlar.Ben her şeyin hikayenin sonu olduğunu sanıyordum.Silindir kapağını koyuyorum, araba bir kez 10 strud ile başladı, troit, vb. En büyük sıkıştırma 1,2,3,4 / 6,7,7,3'tür. Her şeyi tekrar söküyorum, eksantrik miline tek bir valf tamamen kapanmayacak ve şimdi neden silindir kapısını tamamen monte etmediklerini anladım, uzmanlarının doğru uzunlukta bir vanayı öğütmek için yeterli mazgamı olmadığını anladım. Sonuç - 300r Ve yırtık sinirler.
Onarım için değerli bir yer, nihayet Mogilev'de garajda dizinde değil, motor elemanlarını onarmak için makinelerin bulunduğu bir organizasyon ortaya çıktı. Ve önerebilecek, açıklayabilecek ve yapabilecek uzmanlar var.
Motor Bloklarını onarmak için sürekli olarak bu kuruluşla iletişime geçiyoruz. Bu uzmanlarla çok uzun zamandır çalışıyoruz ve hiçbir zaman şikayet edilmemişti. Çocuklar aferin: İşten sonra bile zamanında sipariş vermek için kalıyorlar.