Tam bir karmaşa. Artık bu ofisle iletişime geçmek istemem. Elektronik kuyruk panosu çalışmıyor. Ve özel bir harfle bir bilet almış olsanız bile, aynı harfle başka bir müşteriden daha erken geçeceğiniz bir gerçek değil, ancak sizinkinden daha büyük bir rakam. Açıklayacağım, benim A8 numaram var, ama nedense önümde A9 ve A10 adını verdiler. Kuponda önünüzde 7 müşteri yazıyor, aslında 15 kişi geçti, belki daha fazlası. Ve bunu kasaya giden insanları saymıyorum, ayrı bir sıra var, 6 asa için herhangi bir şikayet yok. 2 saat bekledikten sonra, hiç bitmeyen insan akışı hesaptan kayboldu. Bu ofise gitmek isteyip istemediğinize kendiniz karar verin.
Полная шляпа!!! Одобрена ипотека и 2!!! недели дозвониться не могу и сами на связь не выходят! Оказывается главный менеджер по ипотеке Полина ушла на больничный, а я был забыт просто. Приехал сам в офис, дали номер другого менеджера - Екатерина ,от которой жду звонка 4 день! Сам звоню - не берет. Если читаете это, будьте людьми, сдвиньте дело с мертвой точки! Хотя уже посещают мысли дальше не связываться с вами. Если до документов еще не дошло и такие проблемы, что будет дальше, вместе потонем?
Для тех кто хочет связаться с банком: не думайте что все будет просто, здесь забывают о клиентах! Судя по отзыву от 7 февраля 2022 года ничего не меняется и на вряд ли поменяется.
Sadece bu da değil, şubenin kendisinin de aranması gerekiyor, çünkü haritada diğer tarafta da belirtiliyor (banka ekindeki haritada da). Böylece bankanın kendisi, müşterinin uygulamada verilerini çevrimiçi olarak temel olarak güncelleyemediği Taş Devri'nde yaşıyor gibi görünüyor. Bunun yerine, evrak işlerini taramaları için şubelerine gitmelerini öneriyorlar. Ne tür saçmalıklar için özür dilerim? Neden diğer bankaların müşteriler için uygun sistemleri var, ancak burada banka genellikle müşterilerin rahatlığı için mor renktedir. Ya müşteri kırda yaşıyorsa?