Получал зарплатную карту вместе с коллегами, нас было трое и перед нами трое человек. Ожидание составило час 15 минут. Это было половина проблемы.
Девушка которая выдавала мне карту с серьезным видом мне заявила, что мой работодатель оформил заявку также на кредитную карту. Я сказал, что хочу отказаться, на что она сделав просто пару кликов: «это не возможно, в январе закройте, пожалуйста»
Я : «Что будет если, я не буду ее получать»
Девушка: «Я не смогу вам выдать зарплатную карту»
Я остался в шоке. Как выяснив потом
Моему коллеге который получал карту параллельно со мной, но у другой девушки получил на руки кредитный договор, уже распечатанный, на 700.00 рублей, осталось только подписать. Хотя даже намека от нас не было, что так или иначе мы хотим получить кредитные услуги. Остался недоволен. Получал карту 5 ноября. Примерное время 11:30-12:30.
Поговорите, пожалуйста со своими сотрудниками
Hizmetlerin dayatılması: Kredi aldım, ona bir kredi kartı empoze ettiler - kategorik olarak reddettim, ancak yine de uygulamada göründü. Ona plastik almadım.
Kötü hizmet: Şimdi (iki yıl sonra) plastik almaya karar verdim, bu şubeye geldim, çalışan plastik kartın çıkarıldığını söyledi ve ben almadığım için imha edildi, bu yüzden zaten imha edilmiş olan kartın çıkarılması için bir açıklama yazmam gerekiyor (!!! - Peki onu açıklama yapmadan nasıl yayınladılar?!) ve kartın "yeniden kilitlenmesi" için bir başvuru. Banka çalışanı üç gün sonra geri arayacağına söz verdi.
Müşterilere karşı iğrenç bir tutum: Kartı herhangi bir bankada yeniden yayınlamak en fazla üç ila beş günlük bir meseledir. 15 geçti (!) iş günleri, kimse aramadı, kart engellendi (mevcut olmayan), yeni plastik piyasaya sürülmedi ve uygulamadan serbest bırakılmak için başvurmak mümkün değil, çünkü var olmayan ilk kart engellendi, uygulamada sunduğum başvurularla ilgili veri yok, uyarı da yok, yardım hattına ulaşmak mümkün değil - bir saatten fazla takılıyorsunuz ve sıfır işe yarıyor, uygulamadaki sohbete yaklaşık aynı başarı ile yazıyorsunuz. Bottan operatöre geçmeyi başardıktan sonra, bir yere bir tür istek gönderdiğini bildirdi - ve bir hafta boyunca hiçbir yanıt veya merhaba yok. Ne yapılacağı belli olmayan bir tür kısır döngü. Ayrılmadan önce gitmeniz, orada beklemeniz, yani uzmanla birkaç saat zaman ayırmanız gerekiyor, çünkü sadece bir saat yola çıkacak. Ayrıca, şartlara göre faizsiz sürenin 101 güne kadar olmasına rağmen, karta zaten faiz tahakkuk ettiğini keşfettim. İlk satın alma tarihinden itibaren 101 gün geçmediği ve faiz tahakkuk ettiği için faizsiz dönem daha az olduğu anlamına gelir. Neden öyleyse, faizsiz sürenin sağlanması için hangi koşullar var, hangi durumda 101 gün, hangisinde daha az - bu bilgi hiçbir yerde mevcut değil: ne uygulamadan indirdiğim sözleşmede ne de uygulamada. Hangi şartlarda alışveriş yaptığınızı, faizsiz sürenizin ne olduğunu anlamak imkansızdır. Hiçbir bankada böyle bir karmaşa ve müşterilere karşı böyle bir tutum yoktur.