Bankayı beğendim. Öncelikle, farklı bankalarda yüksek oranlar ararken internette öğrendiğim mevduat ve hesaplar için iyi oranlar...
Banka çalışanları hızlı çalışıyor, bankanın ürünlerini iyi biliyor, her şeyi açıkladılar ve anlattılar. Hızla yeni bir ürün tasarladılar. Ve şimdi ben psb'nin müşterisiyim!.. Sırada sadece birkaç veya üç dakika oturdum. Yakınlarda bulunan ve sürekli saatlerce beklemeniz gereken başka bir büyük banka gibi değil! (hangisini söylemeyeceğim).
Ben bu bankanın yatırımcısıyım, içine nakit yatırıyorum, hesabı yenilemek istedim, ATM "limit aşıldı, kartınız engellendi" yazıyor!
Soru: Para kabul etmiyorsa nasıl yatırım yapılır, ancak limit aşılırsa,% alınız ve parayı daha fazla kabul etmelisiniz, sorun nedir?
Ofiste iletişim kurarken kağıt pasaport istiyorlar, elektronik pasaportu "Belgelerimden" algılamıyorlar, ayrıca veritabanında telefonumun bir kartı var Bu bankanın kimliğimi tanımlaması ve durumumu dinlemesi kolay, hayır onlara bir kağıt seçeneği sunun, PSB hangi yüzyılda yaşıyorsunuz?
Отвратительное обслуживание посетителей в Кировском филиале. При наличии электронной очереди эта очередь не соблюдается работниками банка. Взяв талон в кассу мне пришлось пропускать двух посетителей, которые пришли позже, объясните : Почему?
В банке я хотел приобрести валюту но не приобрел по причине того, что с меня собирались взять дополнительную комиссию за то, что я хотел расплатиться дебетовой картой (не кредитной)!? Видимо у вас достаточно клиентов и новых вам не надо.