Maksimum müşteri odaklı olmayan banka. Mevduatı açmak için banka şubesinde bir saat geçirdim! Ve bu, yanımda 5 müşteriden oluşan bir kişi olmasına ve çok sayıda ücretsiz çalışan olmasına rağmen. Banka çalışanlarının kendilerinin anlamadığı veya mevduatın açılması için koşulları bilmediği izlenimim var. Şartlara göre gerekli olmamasına rağmen, tamamen dışsal konularda birbirleriyle sohbet ederken banka kartını benim için lehimlemeye çalıştılar. Bir şekilde kartsız mevduat açma olasılığını geri kazandıktan sonra kasaya gönderdiler. Kimse kasaya çağırmadı, kendi başıma girdim. Ardından, çalışan tarafından kağıt parçalarına yarım saat daha damlatılır ve yüklenmeyen programla ilgili şikayetlerini dinler. Önümüzdeki yarım yıl boyunca bu ofisi ziyaret etmeme gerek kalmayacağına sevindim)
Banka iğrençtir. Diğerine gittim. Bundan önce her şeyi iyi kullanmış gibiydim ama soyadımı değiştirdim. Ve sonra sorunlar başladı. Bankaya geldim, sahip olduğum kartı değiştirip yenisini çıkaracağımı söyledim. Bir hafta sonra geldim. Veriler sistemde değişmedi, belgelerimin hiçbir yerinde yok ve ESKİ soyadına yeni bir kart geldi. Sahne aksesuarlarını değiştirdiğiniz için teşekkür ederim, birinci ve ikinci durumda bir saatten fazla sırada oturdum, ancak ikincisinde pencereden pencereye futbol oynamaya başladılar. Önce kuponu kuyruktan çıkardılar, ancak bu uzman ortaya çıkmadı, beklemelerini istediler - bekliyorum. 5 dakika sonra, bir uzman serbest bırakılan başka bir kişinin penceresine davet ediyor - ama benim için "sizi davet etmedim, bekleyin". Harikaydı. Tekrar bekliyorum, bilet kimsenin olmadığı pencerede asılı duruyor. Tekrar pencereden davet ediliyorlar ve bir dakika sonra diyorlar ki, müşterinin vıp'sine hizmet etmem gerekiyor, bekleyin. Kıdemli uzman (anladığım kadarıyla yönetmen) hiçbir şekilde tepki vermiyor. Yüksek öfkelerimden sonra geldi, beni boş pencereye koydu, tam adınızı aldı ve gönül rahatlığıyla başka bir vıp müşterisine hizmet etmeye gitti. Bireylere odaklanma yok - hayır. Durumu uzun süre araştırdıktan sonra soyadı ve kartla yenisini sipariş ettim ve başvuruda eski soyadıyla tekrar ayrıldı. Bir daha oraya geri dönmemeye, sinirlerimi ve zamanımı boşa harcamamaya karar verdim. Korkunç banka, korkunç tavır.
Bugün sırada oturdum 14:00- 18:00
Üç pencere çalıştı, çok insan var.
Her şey çok uzun.
Bir erkeğe (80 yaşında)
kötüleşti, ambulans çağırdılar.
Çoğu yaşlı insandır, ancak oturacak hiçbir yer yoktur (her şey meşgul) benimkinden daha uzun süre ayakları üzerinde dururlar. Öfkelerine kimse tepki göstermedi.
Çalışan (gerçek kişilerle çalışmak için 1 pencereden bir erkek) (sıralarını zar zor bekleyen) iki kadınla çalışmaya başladı.
Ona neden geldiklerini açıklamaya başladılar, bunun için onlardan iki dakika beklemelerini istedi ve gitti.
Yaklaşık 30 dakika geçti ve o bir daha geri dönmedi. Kadınlardan sonra memnuniyetsizliklerini başka bir çalışana (3 pencereden genç adama) ifade etmeye başladılar.
Onlara bu çalışanın öğle yemeğine gittiğini söyledi. 🤷♂️
Öfkelerinin sınırı yoktu.
Müşteriye karşı korkunç bir tutum.