İğrenç banka!!! Sorunun özü, tüm zincire giderek erıp'i ınfokiosk aracılığıyla ödemek gerekliydi ve ınfokiosk'a para yatırdıktan sonra komisyona büyük ilgi gösteren bir işaret çıktı. Hepsi bu kadar... Sadece ödemek... Bankanın yönetimi! Soruları cevaplayın! Neden faizi ancak para yatırdıktan sonra bilgilendiriyorsunuz??? Erip'teki operasyonlar için neden komisyon alıyorsunuz??? Neden yarım saat boyunca hattaki ilk kişi olarak telefonu çıkarmıyorsunuz???
Şoktayım, bu söylenecek bir şey değil, Borisov kentindeki kararlar Bankası'ndan bilgi kabına 2000 ton ruble koydum, her biri iki kez 1000 bin para alınmadı, akşamları çalışmadıkları için iletişim kuracak kimse yok. Acilen paraya ihtiyacım var. Ancak ertesi gün çözülebilecek büyük sorunlara neden oldular.
En korkunç banka muhtemelen artık mevcut değil. 5 günlük para, bankacılıkta hiç destek yok, sadece hafta sonu çalışmayan kısa bir numarayı arayın!!! Bu bankayı kimseye ya da ne zaman tavsiye etmiyorum!!!
Çok güzel bir banka. Koşullar sadık, çok esnek bir kredi sistemi, hoş danışmanlar. Hizmetiniz için çok teşekkür ederim! Tavsiye edeceğim! Tekrar teşekkürler!
Herkese merhaba.Sözleşme 28 04 2024 tarihinde hazırlanmıştır.Gomel şehrinden.Adreste Minsk'ten Gomel köyüne gitmek için aradılar.Neredeyse iki haftadır sürüyorlardı.Her gün kahvaltıyla besleniyorlardı.Marangozluk 1.05 - 10.05 2024 tarihleri arasında olmalıdır. Ancak kurye sözleşmeyi 11.05 2024'te teslim etti.Neden cezamı daha fazla doldurmam gerekiyor?İhnin için söve
Bugün bankaya başvurdum, çok memnun kaldım. Krediyi bana onayladılar, ancak bir "Sizin" bankanız olmasa da, olumsuz bilgilerin sevgili sevenler, kredi geçmişim zayıf olduğu için bunu bana onaylamadı. 10 yıl önce bir kez tökezledim ve hepsi bu.... Kimse bir insanı saymıyor. Ve benim de ülkemizdeki pek çok insan gibi, bunun için dile getirilmesine izin vermeyen görünür nedenlerim vardı, yetiştirme buna izin vermiyor. Ben sarhoş değilim, işsiz değilim, ben basit bir öğretmenim. Bana tekrar insan gibi hissetme fırsatı verdiğiniz için bu bankaya çok teşekkür ederim. Olumsuz bilgi severlere kendimden başlamayı ve başkalarını karalamaya çalışmamayı diliyorum. Belki "siz" te bir sorun vardır?
Böyle bir durumda olan insanlara bu bankaya başvurmanızı tavsiye ederim. Görünüşe göre hayat devam ediyor ve bundan sonra yaşayacak çok şey var!
Burada ve bundan sonra, hizmet olarak swıft çevirisinin bağlamında bir geri çağırma olacaktır.
Artıları: ABD'ye swift transferleri yapıyorlar.
Eksileri: külotsuz bırakacaklar. Yanıltıcıdırlar.
Swıft'i ABD'ye aktarmanız gerekiyorsa, Belarus'taki tüm bankaları arayın. 30 Mart zamanında, yalnızca bu banka 15 bin tutarını ABD'ye aktarıyordu. Aynı zamanda sitede belirtilenler var:
Dürüst komisyonlar ve gizli ücretlerin olmaması;
Aslında. Komisyon% 2 + 70 $ 'dır. Bu pahalı. Ama tamam, başka seçenek yok. Herhangi bir komisyon koyma hakları.
Bankaya dolar getiriyoruz, çünkü transfer dolar cinsinden. Ve size dolar cinsinden transfer yapabilmek için Belarus rublesi getirmeniz ve onlardan dolar satın almanız gerektiğini söylüyorlar. Neymiş?
Tamam, kursa bakıyoruz... ve tüm bankalar arasında en yüksek kur oranına sahip olduklarını görüyoruz. 30 Mart itibariyle saat 2.88 idi. Ama. Böyle bir oranda bile, swift transferi için size dolar satılmayacaklar (görünüşe göre çok özel dolarlar var). Ve hiçbir yerde belirtilmeyen bir oranda satılacaklar. 2.9'da.
Yani, bankanın 90'lı yılların para birimi seviyesindeki davranışı.
Kayıt işleminin kendisi, sıraya ve kasaya bakılmaksızın 15 dakika sürer.
Döviz kurları göz önüne alındığında, ancak bu bankada diğerlerinden biraz daha düşük, tamamen ücretsizdir. Otoparkta sorun yok. Kursla uğraşmazsanız, çok bile olsa
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Александр Луговский
2. seviye şehir uzmanı
3 Ekim
Banka kara listeye alındı...
1: abone (dikkatsizlik)
2: operatörler (şu anda, bir saniye, bir saat sonra, bir hafta sonra)
3 : Bir hafta sonra kimse aramadı ahaha...
4 : çukur ( bana öyle geliyor ki müşterilere bu yaklaşımlarla yakında kapanacak ) ve Tanrı korusun .
Kivi cüzdanını bu banka aracılığıyla kaydettim. Her şey yaklaşık bir yıl önce yolunda çalışıyordu, şimdi tekrar kullanmak zorunda kaldım. Ve sonra şakalar başladı -
1. çocuk limitleri
2. Kivi ile ilgili sorunlar senin problemlerin, senden para aldık ve burada bitireceğiz. Burada daha ayrıntılı olarak anlatacağım: Bazı nedenlerden dolayı kivi cüzdanımın durumunu minimuma indirdi ve ondan gerçekten hiçbir şey ödeyemiyorum, Rusya Federasyonu vatandaşının pasaportunu gerektiriyor ve hepsi bu. Bankayı arıyorum - burada beni kivi tp'ye gönderiyorlar, kendin anla, iyi bir ruh hali. Bu neydi???
3. Bireylerin bakımı aslında atıldı.
Kredinin geri ödenmesi çok garip, geçen ay iki ödeme yapıldı. İlki ayın 20'sine kadar, ikincisi (aylık ödemeden biraz daha az olan bakiye) aynı ayın 30'una kadar.
Banka, 8. maddeye atıfta bulunarak manibek ödemesiyle aldatıyor. Karar Bankası CJSC, kendi takdirine bağlı olarak, para iadesi hesaplaması için dikkate alınan harcama işlemlerini bağımsız olarak belirleme ve hizmetlerin kötüye kullanılması durumunda, para iadesi ödememe ve / veya daha önce ödenen para iadesini tutma hakkını kullanma hakkını saklı tutar.
Bu paragrafın altına herhangi bir fin işlemi getirilebilir ve geri ödeme ödemeyebilirsiniz.Aynı zamanda, geri ödemenin ödenmediği işlemlerin belirli bir listesi yoktur.NBRB nereye bakıyor?? Sürekli pazarlama ve tüketici aldatmacası.
Bu finans kurumunun hizmetini kullanmak oldu. Şaşıracaksınız, ancak bakımla ilgili herhangi bir yorum mevcut değil. Müşteriler için salonda bir uzmandan randevu beklemek için rahat mobilyalar bulunmaktadır. Müşterilere hizmet vermek için yeterli alan var. Banka yöneticileri çok özenli ve yardımseverdir.
Servis personeline minnettarlığımı göstermek istiyorum. Bu bankaya gitmek isteyen herkese tavsiye ederim!
Bankayla tesadüfen karşılaştım. Kredinin temerrüdü hakkında SMS gelmeye başladılar. Ne tür bir banka olduğunu merak ettim. İncelemelere göre büyük dezavantajlarda olduğu ortaya çıktı. Bir sürü daha saygın banka daha var. Aynı Belarusbank ile çalışmak uygun, kısa bir süre için parayı kesmek sorun değil. Benim düşüncem - kararla Bankayla iletişime geçmemelisiniz, çok saygın bir itibar. Ama herkesin işi. Kölelere her zaman ihtiyaç vardır.
İğrenç ! Bir döviz mevduatı açtım, sürenin sonunda para birimiyle belirli bir miktara kadar verdiklerini öğrendim, ikinci kısmı Belarus rublesi ile veya bir ay sonra! Mevduatın bittiği gün bankaya gelemezseniz, ertesi gün kimse size parayı vermeyecektir! (diğer bankalarda olduğu gibi)
şubeye gelmeniz gerekecek (telefonla veya e-posta ile. Postayla gönderilemez) bir başvuru yazıp 10 gün sonra sadece paranızı alın...
İki yıl önce Karara da bir katkı yapıldı, hiçbir şeyin değişip değişmediğini, hesabı yenilemek için gelmenin mümkün olup olmadığını açıklığa kavuşturmak için çağrı merkezini aradım, çalışan yarım saat boyunca fi oh adresini netleştirdi, hangi katkıdan bahsettiğimizden emin olmak için 2 saat sonra geliyorum ve size neden bu şekilde cevap verildiğini bilmediğimize dair bir cevap alıyorum, ancak yeniden doldurulamıyorum...Kesinlikle bir daha gitmeyeceğim
Birkaç kez oradaydım ve sıramı bekleyerek birkaç saat geçirdim. Çalışanlara soru sorulmuyor, kibar ve özenli kızlar, ancak belki de ziyaretçi akışı için üç iş yok.
Herkese iyi selamlar. Bilmiyorum ama bu banka benim atladığım tüm ilişkilerden kıyaslanamaz. Hoş ve görünen o ki insanlar çalışıyor. Hiçbir bankadan hiçbir çalışan hikayemi kontrol etmek için beni aramadı. Ama bu konuda herkesle görüştüler. Herkese temin ederim banka çalışıyor. Bankaya güvendiğiniz için teşekkür ederim. Hayal kırıklığına uğratmayacağım.
Çok hoş personel. Bu bankada mevduat açıyorduk. Telefonla danışmak, bazı zor sorunların çözümüne yardımcı olmuşlardır. Ve her şey evden çıkmadan yapılabilir. Tek aramayla.
Kredi ödemesini istedikleri gibi hesaplarlar
Sözleşmeye göre 00424933004650
Oran sabittir, kredi bakiyesine faiz tahakkuk ettirilir, ödemelerde gecikme olmaz
Temmuz 2021 için ücretler 182.45RUB
Ağustos ayı için 214.35RUB
Eylül ayı için 252.23RUB
Miktar azalmalı ve artmalı, böyle bir sürpriz ilk kez değil, oran her yerde yükselmemiş olsaydı uzun zaman önce yeniden finanse edilecekti.
Ve her ay 99kop daha, kartın uzun süredir bittiği hesap kartlarının bakımı için omuzlardadır.
Teknik desteği aramak işe yaramaz. Bir cevapları var - sitedeki talimatları okuyun. Biz geliştirici değiliz, ancak gelişmelerin kim olduğunu sorduğumda bu bir sır, talimatları okuyun
10.11 saat 18: 00 civarında bankayı ziyaret ettim, uygulamaya erişimi geri yüklemek + hesabı kapatmak ve bakiyeyi ondan almak gerekiyordu. Sıra yoktu, banka çalışanı ve kasiyer çok kibardı ve her şeyi çabucak yaptılar.
Mağazadaki terminalden (QIWI) mallar için ödeme yaptım, ERIP üzerinden ödeme hakkında bilgi alınmadı, bankaya geldim, hesaba para gönderilmesini istedi, Bir çek sundu, Hesaba fonların alındığını teyit etmesini istedi, çek dediler ve bir onay var, ancak hesapta fonların alınmasıyla ilgili bilgi yok, genel olarak rüzgar için para var
Banka kararı, dolandırıcılarla çalıştıkları ve insanları aldattıkları için nefret ediyorum. Onların ikna etmelerine yenik düştüğüm için kendimi affedemem ve yakında 4 yıldır aldatma için kredi ödüyorum. Bu parayı torunlara harcamak ya da hasta çocuklara ve başıboş hayvanlara yardım etmek daha iyi olurdu. Her şey bumerang olarak dönsün
Minsk'te komisyonsuz kivi cüzdanını büyük bir ödeme ile doldurabileceğiniz tek banka. Ayrıca doğrulanabileceğiniz tek yer de budur. En önemli şey, asla sıra olmamasıdır! Her şey hızlı, yetkin ve net. Ekip cana yakın ve kibardır.
Çalışma saatlerinin bitiminden on dakika önce geldim. Ve çoktan kapalıydı. Bilgileri aynı kartlardaki çalışma moduyla zamanında güncellemeye çalışabilirdik, bence bu hiç de zor değil.
Orijinalini göster
9
S
Sergey
19. seviye şehir uzmanı
28 Mayıs 2022
Genellikle uygun döviz kurları vardır. Nadiren kuyruklar vardır.
Banka çok kötü, yeterli personel yok, kuyruklar 4 saat boyunca çok uzun, çok kötü organize edilmiş, tavsiye etmiyorum, özellikle Minsk'te başkalarının bankalarıyla dolu, başka birini bulun, yakınlık açısından fazlasıyla yeterli.