Gişede çok "ilginç " siparişler var.
Kasadan ayrılmadan hemen kontrol ettikten sonra pullarla dolar verdiler, değiştirilmesini istedim ve "çözücü" oldukları için reddedildiler, ancak bunlar benim için uygun değil. Üst düzey ve üst düzey çalışanların değiştirilmesini beklemek zorunda kaldık - ve bu zaman ve sinirler. Böyle bir kereden fazla ve farklı kasiyerlerle oldu, bu yüzden şu sonuca varıyorum - böyle bir politika - eski banknotlar çıkarmak ve böyle bir talep üzerine bunları değiştirmeyi reddetmek. Bu talihsiz bankaya zevkle gitmezdim ama bazen koşullar daha yüksek... Bu arada, diğer bankalarda, bu gerekliyse, durum hakkında uyarıyorlar veya kesinlikle şikayet veya soru sormadan değiştiriyorlar.
Bankada TEK bir müşteri yok, masalarda çok sayıda uzman var ve ben, beni kabul etmek için ne kadar süredir gelmeyi bekleyen tek müşteriyim!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
T
To Do
3. seviye şehir uzmanı
13 Ekim
Bu bankada para yatırmak istedim. Uygulamayı indirdim, kaydoldum, sanal bir kart çıkardım, ona para aktardım. Hepsi bu! Ondan para yatıramıyorum çünkü kartta limit 300 ruble! Bu ne saçmalık? Ben sizin bankanızda limitler nedeniyle hesabımdan kendi hesabıma aktaramıyorum? Buna göre, bu sınırlar nedeniyle parayı geri almak da imkansızdır. Bu tabanın dibi