Günaydın. Hastalandığım için bir inceleme yazmak istiyorum. Servise her başvuruda, araba bir enkaza dönüşür. Ampulü değiştirmeye gittim ve yapmadılar. Salondan çıkar çıkmaz hala yanıyordu ama ertesi gün çoktan durmuştu. Sürüş sırasında, kısa huzme arabanın önünde üç metre parlıyordu ve uzak, kısa huzme kadar uzaktaydı. Hemen merkeze aradığımda bana daha dikkatli gitmem söylendi ve herkes böyle parlıyor. Ama ondan önce güzel bir ışığım vardı. Koltuk kılıfını giydirme isteği üzerine araba reddedilmedi, ancak ertesi gün yüz tane giydiler, çoktan kaymıştı. Ama parayı küçük almadılar.
Buranın çevresine doğru gidin! Müşteriye karşı tutum iğrençtir.Fiyatları düşük diyemeseniz de genellikle kötüler yaparlar. Eğer şanslıysanız ve size kötü davranılırsa, bunu kanıtlamak imkansız olacaktır. Garanti yükümlülükleri de kurgudur. Davayı garanti olarak kabul etmeleri için bir sürü sinir harcamanız gerekecek. Asıl görev, gereksiz hizmetleri empoze ederek sizden daha fazla para çekmektir. Öyleyse, Lozange LLC'ye başvurmadan önce düşünün, çünkü tüm olumlu geri bildirimler kendi çalışanlarınız tarafından bırakılmıştır.
İyi günler. Mümkünse, çeşitli bakım türlerini gerçekleştirmek ve aracın durumunu teşhis etmek için Reno'nun Polotsk temsilciliğine her zaman başvurdum. 13 Mayıs 2022'de klimanın yenilenmesi için başvurdu. Tamir edemediler. Sonuçlara göre, aslında tüm değişimi gerektirdiği söylendi. Ancak, sızıntının çok hızlı bir şekilde bulunduğu ve tipik bir yerde yeterli olduğu başka bir organizasyona döndüm. Zaten Kasım - klimanın çalışmasıyla ilgili yorum yok. Şirketin liderliğine, bu tür onarım ve bakımla uğraşan çalışanlarının nitelikleri hakkında soru soruluyor. Daha önce, hizmetin kalitesi hakkında kötü bir şey söyleyemem, ancak yukarıdakilerden sonra - ne yazık ki hayır...
Güzel yer, arabayı incelediler, yağı değiştirdiler, motoru da dışını yıkadılar., kartta indirim yaptılar. Bonus şeklinde soğutma sıvısını bitirdiler. Bekleme rahattır. Çalışanlar yetkin.
Arabayı teşhis etmeye geldim, boş koltuk olmamasına rağmen çok kibar ve anlayışlı personel, bunun için özel teşekkürler, bekleme alanı olmaması dışında her şeyi beğendim, lada diller'de beklemek zorunda kaldım ve orada da ödeme yapmak zorunda kaldım
Rusya'da St. Petersburg'da yaşıyoruz. Eşim ve ben 2017 yılı Kaptur'umuz var. Mayıs ortasında Belarus'u dolaştılar. Yolda bir sorun vardı - soketin sigortası atmıştı - navigatörsüz kaldılar. Kabinde sorunu birkaç dakika içinde çözdük, para almadık, mutlu yolculuklar diledik.Teşekkür ederiz! Allah sizi korusun!