Bu inceleme RUHUN çığlığıdır !
Hemen ilk başarısız satın alma işlemimde asla şikayet etmediğimi, herhangi bir yazıyı sevmediğimi belirtmek isterim, ancak burada konuşmaya değer olduğumu düşünüyorum!
Mesele mağaza ve personel hakkında değil, saygı markasının kendisi ve elbette ayakkabılar hakkında olacak!
Ağustos ayında, olması gerektiği gibi, demi-sezon, sonbahar -ilkbahar ayakkabılarını daha büyük bir platformda satın aldım, her şey yolunda görünüyor, rahat, yumuşak da hemen geldi. Her şey süper, satıcı o kadar yemişti ki indirimler ve daha fazlasını bulamayacağınıza ikna oldum
Genel olarak, ortaya çıktığı gibi ustaca boşandım
Tam olarak 8000 artı fiyattaki botları hatırlamıyorum, hemen giymeye başlamadım, çünkü sıcaktı, gerek yoktu
Eylül ayının sonunda, Ekim ayının başında onları topladım ve zevkle giydim, surenator ayın sonunda Sol bacağında patladı, Kapets garantinin bir ayını geçemedi!
Üzgün müsün ? Evet, ne kadar tekme!
Yeni satın aldım ve teneke zaten bir söveydi, sonra Kasım ayında kolumu kırdım, sık sık dışarı çıkmadım, kayganca daha fazla acı çekmekten korktum, sadece dükkan ve küçük şeyler
Aralık ayında iyileşti ve hava soğuk değil elbette sanırım tamam, destekleyiciyi ayakkabılarımda beğendim gibi görünüyor!
Ve işte yılın sonu sonuç
Topuklarımda, parmaklarımın içinde delikler var, sol ayağımdaki kilit gerilmiyor
Ayak başparmaklarının içinde bir tekme deliği var!!!
İşte bana ne tür bir tekme olduğunu söyleyin
Bu, bir şirket mağazasından satın alınan ayakkabılarda, indirimle bile, 2 ayda da olsa olabilir mi?????? Görünüşe göre şimdi sezon bile ayrılmayacak mı? Bu nasıl ???
Ayakkabılara nasıl bakılacağını biliyorum
Klushka gibi giymiyorum, ayakkabılarım var sandaletler 5-7 yaşında spor ayakkabılar
Ve onurlu görünüyorlar!
Aynı saygı, ayakkabıları neredeyse 5 yaşında
Ve tamam, kalktım ve yürüdüm!
Geçen gün, wb'ye saygısızlık ediyorum
Kocam belki bir süre karalamak için sıcak bir şey bul dedi
Saygısızım ve tahmin et ne buldum!?
☺️😄
Tabii ki satın aldığım ayakkabılar gibi, Çin üretimi fiyatı 4000 🥲😲🤪
Saygı da Çin'in olduğunu yazıyor
Ama onların kendi üretimleri yok mu!????
Toptan satış fiyatından satın aldıkları ortaya çıkıyor, 1000'i sardılar %
Kendi başlarına satıyorlar!????
Siz ne yapıyorsunuz !?? Kahretsin mi ?????
Genel olarak, böyle
Bana kimseye ne oldu, orada alışveriş yapmak için gitmenizi istemiyorum, işiniz, bu benim hikayem düşünenler için bir güvenlik ağı olabilir mi buna değer mi? Sonuçta, sadece wb'den sipariş verebilirsiniz, size ücretsiz olarak getirilecekler, evin yakınına bakmayacaksınız, onları sevmediler ve her yerden nefret etmeme rağmen seyahat etmek için zaman ayırmıyorsunuz, alışveriş merkezinde yürümeyi seviyorum
Зашёл купить шнурки. Стоя в очереди в кассу сразу сразу обращаешь внимание на неразбериху, которая творится в магазине. Покупатели, хватающие всё подряд, продавцы, бегающие за этими покупателями. Очередь медленно, но верно движется. И вот уже перед самой кассой уточняешь насчёт шнурков, тебе отвечают, что они есть. Но тут же просят подождать, чтобы другой покупатель, который подошёл к кассе с продавцом, оплатил свои покупки. Ну ок, может за это время найдут шнурки.
Но потом тебя просят отойти и не мешать ещё одному покупателю заплатить за шляпу (в магазине обуви, ага), который до этого также с продавцом ходил по залу.
Шикарное отношение работников магазина, спасибо, больше ни ногой.
Больше к вам не приду. Продавцы не умеют себя вести совершенно. Пока я мерила обувь, подошла продавщица, просто сдвинула мои вещи на середину, не спросив разрешения, и предложила другому клиенту сесть. На мое возмущение она ответила - нужно уметь делиться, в тесноте, да не в обиде. И потом встала напротив меня и постоянно делала комментарии, что как же плохо я поступила. Это вообще что за поведение? Наймите квалифицированный персонал, который умеет работать с людьми. А не такой, который трогает вещи клиентов, как у себя на огороде.