Merkezi 09/05/24 ziyaret ettim
1. Tabela ve işaret yok. Merkezde ilk kez oldu. Yoldan geçenlerin hangi kapılara gireceklerini söylemeleri iyi bir şey. Merkezin kendisi 2. katta yer almaktadır.
2. Merkezde 11:00-13:00 saatleri arasındaydı. Bu süre zarfında, canlı sırayla tek bir kişiyi kabul etmediler. İş gününün başlangıcından saat 13.00'e kadar canlı sırayla sadece 22 kişiye hizmet verildi! (işçilere göre)
3. Işıklar kapandıktan sonra sistem dondu ve herkes öğle yemeğine gitti. Aynı zamanda, hiç kimse kuponların dağıtımını durdurmayı düşünmedi, insanlar gelip kuponları aldı. Kimse de teknik aksaklıktan dolayı özür dilemedi.
3. Bekleme odası çok havasız, tek havalandırma ön kapıdır.
Sırada insanlar Prytsky 64'teki yeni merkezden bahsettiler, gitmeye karar verdim. 1,5 saatte her şeyi resmileştirdim. Aynı organizasyonun farklı merkezlerinde bu kadar farklı işler yapılması üzücü.
23.12.2024 tarihinde ziyaret edildi
Hizmet, eds'nin uzatılmasıdır.
Bulmak kolaylaştı, tabelalar anlaşılabilir, girişte bir işaret var. Yandex haritalarındaki "Giriş" doğru değerdedir.
"Ofis 200" adresindeki kafam karıştı, ancak bu aslında yarım kattan kaynaklanıyor - 2 büyük salon (uzmanlarla da bekliyor).
Kuponu aldım, 49 numarayı veriyor ve 47'nin aynı anda arandığını duyuyorum.
Bekleme süresi 4 dakikaydı.
Her biri 2 kişiden oluşan uzmanlarla 10 "ofis" çalışıyor.
Anladığım kadarıyla, 9 ve 10 numaralı odalar özeldir ve EDS'Yİ 1-8'de alıp yenileyebilirler.
Kontrol ettim - 7-8 ofislerinde kimse yoktu, 1-6 çalıştı. Yani aynı anda 12 müfettiş kabul edildi.
Bekleme odasında içme suyu var (soğutucuya mal oluyor).
Çevresinin her yerinde 4 masa + sandalye vardır.
Anahtarı 22.07.2024 tarihinde Masherova Ave'ye aldım, 25 saat 8.20'ye kadar randevu almadan canlı sırayla geldim. 40'ındı. Sıra yeterince hızlı hareket ediyordu. Bir saat içinde anahtarı ellerime aldım ve bu, randevu ile başka insanlar olmasına rağmen. Ayrı ayrı, Vyzhanovskaya Victoria Alexandrovna'nın çalışmalarını kutlamak istiyorum. Çok kibar, yetkin ve özenli bir çalışan. Profesyonel çalışmalarınız için çok teşekkür ederim! Ve eklemek isterim ki, anahtarı almaya gelen insanlar siteye önceden girseler ve bir paket belgeyi dikkatlice işaretleyip önceden hazırlasalardı ve merkezin kapılarının altında dururken değil, belki de "geceyi geçirmeye" gerek kalmayacaktı.
Hizmetle ilgili hiçbir soru yok - elektronik kuyruk, her şey hızlı, net ve konuyla ilgili. Ancak bu organizasyonu şimdi bulmak (daha önce orada olmamışsa) bir arayıştır... Binanın etrafında tadilat var, sonuçta tek bir tabela, bilgi levhası, duyuru yok! Şimdi nereye gideceklerini gösterdiklerinde, ikinci katta 200 numaralı ofisin asılı olduğu hala orada!
Elektronik anahtarların tescili buraya taşındıktan sonra bu dehşet verici. İki gün sabah 6'ya kadar gelirdim ve şimdiden 50'nci sıradaydım. Resepsiyonun saat 8: 45'te başladığını düşünürsek. Ve bu vergilerin sunulduğu gün için değil, 2 hafta için!!! Neden hepsini uzaktan yapmıyorsunuz? «Hava» için 100-200 ruble alıyorsunuz. Normal programcıları işe almanın ve her şeyi otomatik ve uzaktan yapmanın zamanı geldi. Bu sertifikayı yazılımınız aracılığıyla doldurmanın sorunu nedir? Programcılara bütçeden bir kuruş harcamak ve 3 düğmeye basarak koltuklara oturan kadınları kovmak ... Ve sonra özel mülk sahiplerinden buna yeni "ücretler" ve cezalarla sarsılıyor…
Muhtemelen Minsk'teki en kötü merkez!Yapay olarak bir sıra oluştururlar, birkaç kez aynı kuponları dama tahtası düzeninde bile çağırırlar, canlı sırada hiç geçemezsiniz, her zaman bir ay önceden yazılmış olan bazı kayıtlar!Buraya gitmenizi tavsiye etmiyorum!Zaman ve sinir kaybı!
Ofise girmek imkansız. Bir günde sıra zar zor ilerliyor. İnternet üzerinden önceden kayıt yaptırmak da imkansızdır, saat 00: 00'da kayıt olmaya başlamanıza rağmen çöker ve sizi içeri girmenize izin vermez. Tavsiye etmiyorum
Her zaman çok fazla insan yavaş kabul edilir...Bir süreliğine kaydolmak için yarım saat aramanız ve ardından aynı cevap verene kadar beklemeniz gerekir...
Süper! Tüm Soruları çok hızlı ve verimli bir şekilde çözdük
Orijinalini göster · Русский
Юлия Л.
4. seviye şehir uzmanı
18 Aralık 2024
Bu yıl her şeyi çok iyi yaptılar. Saat 8: 50'de geldim, önümde canlı sırada 2 kişi vardı. Anahtarı almak en fazla 20 dakika sürdü. İnanılmaz bir uzman olan Alena Anatolyevna Bohan'a teşekkür ederiz! Kibarca her şeyi söyledim, gülümsedim, güzeldi)
Bekleme odasına klima da asılsaydı, 5 puan olurdu.
Orijinalini göster · Русский
Олег АСТАФЬЕВ
9. seviye şehir uzmanı
10 Temmuz 2024
23.55'te gelene ve kaydolana kadar bir gece kuyruğu olduğuna inanmadım- 119
Birkaç gün geçirip geceleri nöbetçi olmamız mı gerekiyor?
Her şey insanlar için...
1. Navigatör, bir işletmenin bariyerinin bulunduğu avlulardan geçiyor, geçemezsiniz. Navigatöre inanılmayacak!
2. Sadece aylık randevu ile hizmet veriyorlar, her gün hizmet alınamıyor
Sanki bir iyilikle kabul edildiler.. Kız tüm sözlerine sanki onun ana düşmanıymışım gibi tepki gösterdi... En az bir kağıt parçası yoksa, geri döndürülürler ve böyle bir kağıt parçası olup olmadıklarıyla ilgilenmezler veya hiç ilgilenmezler..
Ana şey, sitede önceden rezervasyon yaptırmaktır, çünkü resepsiyon yalnızca elektronik sırayla mümkündür ve kural olarak, mevcut gün için her şey planlanır (büyükelçilikte olduğu gibi).