Rigla uygulaması aracılığıyla (eczaneden çok daha düşük bir fiyata) hazırlıklarla teslim alma yoluyla çevrimiçi sipariş almak (26.12.2024 tarihinden itibaren) mümkün değildir.
Ya çalışan eczanenin her yerinde uzun süre ilaç arıyor ve iddiaya göre bulamıyor (ne sonuncusu ne de çok sayıda olduğunda), o zaman yanlış renkte bir etikete sahip bir ilaç var ve vermeyi reddediyor (sitede eczanedeki ürün türünün fiyattan farklı olamayacağını söylese de), ancak başka bir markanın analogunu 2 kat daha pahalı sunuyor, sonra veremediği siparişi iptal etmeyi reddediyor (sonuç olarak, gece yarısından önce, yani resmi olarak ertesi gün, 20 dakika içinde boş bir eczanede bir sıra oluşturmayı başardıktan sonra iptal etti 22: 00 (etraftaki diğerleri çoktan kapandığında) ve yeni alıcılara geçiyor ve ateşi olan, ilaçsız kalan ve boşuna gelen kişiye bundan sonra başka bir ağda sipariş vermeye devam etmesini tavsiye ediyor.
Ayrıca, siparişin 00: 00'dan sonra iptal edilmesinden hemen sonra, ilaç eczanede tekrar stokta görünür. 27.12.2024 tarihinde telefonla eczane, ilaca sahip olduklarını yanıtlıyor (sonuncusu aynı). O zaman neden dün "bulunmadıkları" sorusuna cevap veriyorlar: "Sonuncusu kaldığında bulmak çok zor, onu bir yere koyuyorlar..." ve "henüz" sipariş vermemeleri isteniyor.
İncelemelere göre, bunun son yılların Rigla ağının standart şeması olduğu ortaya çıktı - çevrimiçi siparişten ilacı siteden daha düşük bir fiyata "bulamamak", daha pahalı bir analog sunmak, çevrimiçi siparişin ödemesini veya siparişin kendisini "görmemek" ve daha sonra siparişi "almamış" gibi iptal etmek vb.
Rigla'nın yardım hattıyla ilgili bir şikayet bile bırakılamaz - tek operatör kasıtlı olarak kafasını karıştırır ve iddiaya göre yarım saat boyunca onuncu seferden itibaren birkaç cümle kaydedemez (ve birisine danışmak için sürekli sesini kapatır), müşteri yorulana ve telefonu kendisi kapatana kadar.
Hemen Rospotrebnadzor ve diğer yetkililerle iletişime geçmeli ve bu ağı atlamalısınız.
Из плюсов могу отметить только удобное расположение.
Из минусов - вся сеть отмечается ценами выше, чем в других аптеках. Редкое исключение, когда цена будет хотя бы на уровне конкурентов.
Заказывать в эту аптеку лекарства из аптеки.ру категорически не рекомендую. Даже если придёт код о готовности заказа к получению, это вовсе не будет означать, что вы получите заказ. За примером далеко ходить не нужно: на днях сделали заказ, спустя пару дней пришла смс о готовности заказа к получению. Примерно через 2 часа после получения смс заказчик, между прочим пенсионер 70 лет) пошёл в аптеку, но получить заказ не удалось, внятного описать причину фармацевт не смог - сказал приходите максимум! через 2 часа - всё выдадим. Догадываясь о возможных нюансах во второй раз пошёл в аптеку спустя 4 часа. Но, что бы вы думали? - Заказ отпустить не смогли и в этот раз. Почему возникают подобные проблемы? Почему вы гоняете пенсионера, как мальчика на побегушках, туда-сюда по несколько раз? Заказ в аптеке? - в аптеке. Так в чём проблема его выдать? Зачем вводить покупателя в заблуждение?
Категорически не рекомендую заходить в эту аптеку.
Sevgili eczane yönetimi, neler oluyor? İlaç fiyatları diğer eczanelerden 400 ruble daha yüksek! Elbette, Rigla'nın bu bölgedeki tek 24 saat açık eczane olduğunu anlıyorum ve bazen başka seçeneği yok, ancak bu artık hiçbir çerçeveye girmiyor ((( Vicdanınız olsun!