Bu şimdiye kadarki en iğrenç rezervasyon deneyimiydi! Yandex Travels aracılığıyla otel rezervasyonu yaptım, hayvanlarla konaklamaya izin verilen seçenekleri özel olarak filtreledim. Rezervasyondan sonra otel müdürü bana yazdı ve hemen koku olup olmayacağını sorgulamaya başladı! Her iki kedinin de yetişkin, kısırlaştırılmış ve kesinlikle sakin olduğu düşünüldüğünde bu son derece saldırgandı.
Hiçbir sorun olmayacağına dair güvencelerimden sonra otel daha ileri gitmeye karar verdi: Benden temizlik için * ayrı bir ödeme talep ettiler * (üstelik iki kat!) ve *çifte kefalet*. Oda temizliğinin her misafirden sonra yapıldığını hatırlatırım, peki neden bu ek ücrete tabi? Tamam, küçük bir depozito olurdu - bu anlaşılabilir, ancak çifte ücret mi?! Bu sadece alt kısım!
Ve en önemlisi, Yandex Travel web sitesinde bu "ek ödemeler" hakkında hiçbir bilgi bulunmamaktadır. Bu koşullar yalnızca kendi web sitelerinde gizlidir ve bundan sonra rezervasyon yaptırdığınızda ve yönetimle iletişim kurmaya başladığınızda bunu öğreneceksiniz. Bu adil değil ve müşterileri şaşırtıyor!
Bu tür oteller için Yandex Seyahatini veya * depozito ve temizlik bilgilerini güncellemenizi* öneririm.
Ya da otel, konukları evcil hayvanlarla yeterince ağırlamaya hazır değillerse, hayvanlarla oturma fırsatını tamamen ortadan kaldıracaktır. Bu dava, otelin tamamen saygısızlığını ve açgözlülüğünü gösterdi.
Peki rezervasyon yaparken yorumlarda hayvanların varlığını belirtmeseydim ne olurdu?
Kimseye tavsiye etmiyorum!