Ne yazık ki evimizde ev interneti-Rostelecom'u bağlamak için tek bir sağlayıcımız var, çünkü çok fazla seçenek olmadığı için onlarla iletişime geçmem gerekti, bu yüzden anlamanız için geçici olarak hafta sonları çalışıyorum ve bu iş için zaman ayırmam benim için sorunlu.Aradım, durumu normalde açıkladım, tercihen sabah saat 11'den önce gelmeleri gerekiyor.Çünkü saat içinde işte olmam gerekiyor, bu süre zarfında beni değiştirmeleri için başka birini zorladığımı açıkladım, ben her şeyi halletirken 9'dan 12'ye kadar bir başvuru planladılar...Tamam, sabahları yukarıda böyle söylenecek bir not almaya gittim...Evet, evet, yapacağız.Ustabaşı ile iletişime geçmek için günde iki kez aradım, bilgileri vereceklerini söylediler...İki kez daha aradım ve bilgilerin olduğu gibi iletilmediği ortaya çıktı...pekala, ppc'yi düşünüyorum.4 seferden itibaren usta nihayet beni arıyor ve bir saat sonra söyleyeceğim...İyi.Bir saat beklediğimi söyledim, anladığınız gibi bir saat sonra kimse yoktu.Bekleyeceğimi söyledikleri için de bir çağrı olmadı, tabii ki işe gittim ve başka kimseyi beklemedim!Bu sadece ne tür bir aptallık????Bu yaklaşımla hala böyle mi yaşıyorsunuz????Hayatımda sağlayıcıdan daha kötü görmedim!!!İğrenç!Evet, internet üzerinden sadece 35mbit / sn'lik sefil bir hız vaat ettiler...Neredeyse her yerde 100Mbps olduğunda...Lol...
Tesadüfen, evde televizyonum olmasa bile Rostelecom'da 1,5 yıldır televizyon yayını için para ödediğimi öğrendim.
Yargılamalardan sonra, "hizmetlerini" makbuza yeni ekledikleri ortaya çıktı ve en az bir kez ödediğim için katılıyorum demektir.
Sadece Sinop'a şahsen görünerek feshedilebilir. E-posta ile ilgili hiçbir konuşma ve yazışma yardımcı olmadı, sanki 21. yüzyılda bir ek açamıyorlar, evet.
Sadece hafta içi mesai saatleri içinde çalışıyorlar, ofiste canlı bir kuyruk var, çoğunlukla emekliler. Bir açıklama yazmak için sıranızı beklemeniz ve pencerenin yanında dururken yazmanız gerekir, aynı zamanda herkes bekler. Başvuru formunu önceden vermeyi reddettiler.
8 olası pencereden 1'den 3'e kadar, çoğunlukla 2 kız çalıştı. Genel olarak, yola 2 saat, beklemeye 1,5 saat harcadım.
Aynı zamanda bilgisayarlarında her şeye sahipler: "Oh, görüyorum ki yardım hattını aradınız."..
Sözleşmenin iptali için bir açıklama yazdım ve paranın geri ödenmesini istedim - hemen başka bir form verdiler. Bakalım sırada ne olacak.
Artılardan - kanepeler ve su dolu bir soğutucu var, ayrıca metroya yakın
Пришла в офис Ростелекома с целью отказаться от домашнего интернета. Оказалось, что они полностью перешли на обслуживание онлайн и по телефону 8-800... А, в этом офисе занимаются только цифровым телевидением от Ростелекома.
В итоге позвонила на этот номер, за 15-20 минут ожидания, разговора, переключения на старшего оператора мой вопрос решился.
За это время мне предложили скидку на обслуживание на 30%, на 3 месяца, чтобы только не уходить от них. Я отказалась, тогда предложили скидку 50%, уже, на 6 месяцев. Я твердо отказалась.
Спросила, что из оборудования мы должны вернуть и каким способом? Оказалось, что только самую маленькую белую коробочку (какой-то фильтр, примерно 10*10 см). Предложили оставить её мне за "остаточную стоимость" 300₽, когда я отказалась, сказали, что в порядке исключения оставляют её нам совершенно бесплатно...
Обратите внимание, что договор надо успеть расторгнуть до конца месяца. Иначе, если это сделать в первых числах следующего месяца, то придётся заплатить ещё за один месяц обслуживания!
На фото телефоны и прочая информация.