Sadece kötü diyebilirim, uygulamalar aracılığıyla sipariş verildikten sonra yanlışlıkla bu restoranı 2 dakika sonra iptal etmek için aradım, siparişiniz hazır olduğu için reddettiğim ve uygulamadaki 2 dakika içinde siparişi toplamanın mümkün olmadığı söylenen bir maddeye atıfta bulunarak, siparişinizin çöp kutusuna atılacağına dair bir cevap aldım, ayrıca uygulamadaki maddeye atıfta bulundum!
Tüketici haklarına başvurmak zorunda kalacağım.
P / s Bu bölgede yaşamama rağmen, bu restoranda bir kereden fazla sipariş verdim, bir zamanlar zamanında sipariş hazırlanmıyor, gecikme için her zaman kullanılmış bir tane veriyorlar, bu yüzden bu restorandan sipariş vermeden önce aklınızda bulundurun!
11/01/24 253 numaralı sipariş kabul edildi, ödeme iyi geçti. Ancak kapıya teslim zamanı geldiğinde iptal edildi. Operatörü arıyorum, sebebinin ne olduğunu soruyorum, başlangıçta bana cevap veriyor, örneğin sistem arızalandı, sonra anlaşılmaz teknik nedenler ortaya çıkıyor, sonra kuryenin taşımacılığı bozuldu ve hepsi bu. Basitçe söylemek gerekirse, tüm saçmalıklarım vardı ve sorulan soruları cevaplamada yetkin değildi. Müşteriler kaba bir şekilde umursamıyor, bizden sipariş vermek istemiyorlar, başka bir yerde yemek yiyorsunuz! Hizmet sıfırdır!!!!
Fast food satış noktasının çevrimiçi hizmetinde Rostiks Habarova, 2, bugün sipariş verdi. Servis sipariş zamanını belirledi, bekliyorum. Teslimat zamanı uygun, çevrimiçi gidiyorum ve sipariş teslim edildi! Nasıl böyle? Ama yok.. Yardım hattına dönüyorum, anlıyorlar, canlandırıcı melodiyi dinliyorum.. Ve ortaya çıkan sipariş iptal edildi! İşte teşekkür ederim, özür diledik, elbette tekrar sipariş vermeyi teklif ettiler. Reddettim, hizmetin izlenimi hoş değil. Öğle yemeği akşam yemeğine sorunsuz bir şekilde aktı, ancak bir sonraki siparişi başka bir hizmette yaptım..