0 artıları, bu havayoluyla çaresizlikten pubot'ta 4 kez uçtum, çünkü başka seçenek yoktu ve biliyor musunuz?! 4 uçuşun tamamı gecikmiş, en son her yarım saatte bir yarım saat daha ertelenmişti, sonunda 5 saat damladı, su istedi, 2 kez geri arayacaklarına söz verdiler, hiç kimse geri aramadı. Yolculara karşı iğrenç bir tavır var. Bir daha asla, bir daha asla bu havayoluyla uçmayacağım, stresli olmaktansa ve bağlantılı bir uçuş için vaktim olup olmayacağını ve bu şirketin uçmaya tenezzül edip etmeyeceğini anlamamaktansa, trende bir gün yatarak ve rahatça sallanmaktan daha iyi olurum. Kesinlikle haklı bir derecelendirme.
Uçaklar küçük, kabinde kirli, raflar sadece ceketlerin altına sığmadıkça, sırt çantasına zar zor sığıyor, boş alana tıkıyor.
Havayolu şirketi bir web sitesi olduğunu biliyor mu? Uçuşa kaydolmak neden bu kadar zor? Bunu yapmak için, kişisel hesabınızın siparişler bölümünden bile biletinizi aramanız gerekir, biletin kendisi arama için hiçbir şeyi kopyalayamayacağınız pdf olarak verilir. Bilet satın almak da aynı: kart girişi neden pencerelere ayrılıyor? Gereksiz pencere nereden geliyor, Keşfet kabul ettiğiniz şey var mı yoksa nasıl? Uygulamanın olmaması konusunda sessizim, muhtemelen hiç bütçe yok. Ancak bazen toplayıcılardan bilet satın almak, arayüzünüzü anlamaktan 300 ruble daha pahalıdır. Ayda birkaç kez uçuyorum. Kaynamaya başladı.
Хорошие рейсы! Благодарны, что есть прямые рейсы из Ханты-Мансийска! Но очень часто переносят рейс, что крайне неудобно, и непонятно, с чем связано. Еще очень неудобно, что ручная кладь даже под минимальный чемодан размер S не подходит для этой компании…билет с багажом невозможно купить, багаж стоит дорого, если оформлять в аэропорту. Странный подход. Конечно, выбираем только за то, что прямых рейсов не так много из нашего города.