Çalışanın yetkinliğinden çok hayal kırıklığına uğradım.Bankanın mobil uygulamasını etkinleştirmek için bankaya geldim, böylece daha sonra kendim% 23 oranında depozito açtım. Her şey başvuruyu düzenleyip etkinleştirdiğinde, çalışan bir hata yaptı ve mevduat yerine% 20 oranında bir "birikim hesabı " açtı. Ve artık% 23 oranında mevduat açamadım.Hatasını düzeltmeye çalıştı ama yapamadı, ikinci bir çalışan katıldı ama yine de hiçbir şeyi düzeltemediler. Bu yüzden% 23 oranında mevduat açamadım. Sorunu çözeceklerini ve beni arayacaklarını söylediler ama iki gün geçti ve hiç aramadılar. Bankaya doğrudan telefonum yok ve bankaya gitmek pahalı değil. Bankanın yardım hattını aradım, bankaya gidip şikayet, açıklama yazmalarını veya 1 ay beklemelerini söylediler ki bu benim için bir seçenek değil. Bu şekilde, Rosselkhozbank'ın müşterisi olma arzusu ortadan kalktı ve% 23 oranında mevduat açamadı. Banka neden bu sorunu çözemiyor ve ilişkileri bozmak için onlara şikayette bulunmak, açıklama yapmak için mutlaka gitmeli mi?
В данном банке являюсь вкладчиком.Процентные ставки всегда выше чем в других банках.
Опытные специалисты,всегда грамотно и доходчиво объяснят.
Оформила карту и перевела пенсию,чтобы обслуживаться в одном банке.
Всё отлично, спасибо.
Обращалась в офис, для оплаты штрафов ГИБДД, в офисе чисто, просторно. Сотрудники были приветливы и предложили оформить карту, я согласилась. Оформление карты заняло 3 минуты, помогли установить мобильное приложение, мне было все понятно, понравилось обслуживание, сотрудник Инна объясняла простыми словами, спасибо ей. Приду еще для оформления новых продуктов!