Лучшие преподаватели Рязани, помимо научной деятельности имеют до более чем 5 разных профессий: бригадир, электрик, музыкант, художник, писатель, философ. Отсутствует классовое(национальное) деление, потому что профессора тут самые разные, кто-то казах, кто-то русский(но в душе житель Чикаго). Все добрые, понимающие, на коллоквиуме с добротой ставят "2" даже если расписал целую страницу. Английский преподается на высшем уровне! Конькова Диана Петровна - лучшая преподавательница университета и Рязанской области, подтянула свой уровень английского с В2 до А1. Всем советую!! Безопасность жизнедеятельности - мой любимый предмет, особенно лабораторные работы, которые принимают самые харизматичные люди. Ответственно подходят к изучению исторических наук, никогда б не подумала, что ЭССЕ могут не принять по причине " не то" и задать проект по несуществующим программам города.
Başka bir modern üniversiteye girme seçeneği yoksa orduya git. BT uzmanlığına giriyorsanız, mühendis olmaya hazır olun, çünkü BT böyle olmayacak. Dinozorlardan beri disiplinler ve programlar, aynı zamandan beri tüm bilgisayarlar, yarısı çalışmıyor. Öğretmenler, eski öğretim yöntemleriyle krallar ve tanrılardır, hiçbir şey yapmayı reddederler. Hangi uzmanlığa girmeyeceksiniz, cehennem gibi bir fizik çalışmasına hazırlanın, çünkü burada başka hiçbir şey normal olarak öğretilmeyecekler. Böylesine büyük bir binada, ofis numaralandırma ilkesi dışında herhangi bir navigasyon yoktur, içinde kaybolmak çok kolaydır. Bisiklet park yerleri yok. Öğrencilerin arabaları için otoparklar da mevcut değildir.
Öğretmenler: Neredeyse tüm öğretim kadrosu, yeni teknolojiler yönünde gelişmek ve yeni bir şeyler öğrenmek istemeyen çok eski moda insanlardan oluşuyor. Sadece modern dünyada gereksiz bilgileri öğretiyorlar. İnsanlar, kasıtlı olarak hatalı metodolojik talimatlar kullanılarak programların eski sürümlerinde eğitilir. Ayrıca, öğretim kadrosunun küçük bir kısmı hala güncel bilgiler veriyor ve öğrencilerle ortak bir dil bulabiliyor.
Bina hakkında: kepçe onarımları, duvarlardaki çatlaklar, ufalanan sıva, tavan karosu parçalarının olmaması, tavanlarda ve duvarlarda her yerde lekeler için büyük potansiyel kayboldu. Az çok normal ayakta dururken, sadece merkezi merdiven kaldı ve çok uzun zaman önce inşa edilmiş bir iş kuluçka makinesi yoktu. Bodrum korkunç durumda.
Yurtlar: Su yerine idrar var ve sadece bazı katlarda. Hamamböcekleri doğrudan lavaboda suda daireler çizerler. Kimse düzeni izlemiyor, herkes her türlü temizlik programını gönderdi. Mutfaklarda tam bir cehennem yaşanıyor. Mümkün olduğunca kötü tasarlanmış ruhlar. Bazı yurtlarda her yerde sürekli cehennem kokusu var. Komutanların yabancılarla iletişim kurmak için asgari ingilizcesi bile yok. Kesinlikle hiçbir şeyi tamir etmiyorlar, tamir için para yok: ön kapıyı, duştaki kilitleri, odalara kapıları ayırmıyorlar.
Artıları: Öğrenciler için bir çalışma alanı var, ancak tüm büyük bina için bir tane ve oldukça küçük. Fena olmayan bir giriş holü ve yukarıda bahsedilen merkezi merdivenler. Güzel müze. Bazı öğretmenler (bkz. Öğretmenler).
Not: Birkaç iyi öğretmenden birinin dediği gibi: "Size "lab Severler" diyebilirsiniz"
Учился с 2010-2015г. на факультете ФАИТУ, специальность АИТП (Автоматизация тех. процессов), остались только теплые воспоминания о студенческих годах, все преподаватели - мастера своего дела. Как человек который работает по специальности, могу сказать что программа на то время была немного устаревшей, но в целом саморазвитие никто не отменял...) Так что я не пожалел, поступив в этот ВУЗ.
p.s. Физкультура с 3-его курса проходила в новом бассейне Радиоволна, за это отдельный респект)