Tüm yorumları okuduktan sonra merkeze pek gitmedim, kayıtta çok kibarca iletişim kuran iki güzel kadın oturuyor, herkes size söyleyip sizi ofise götürecek, doktorlar mükemmel
Her şeyi açıklayacaklar, gerekirse sakinleşecekler ve doğru tavsiyeleri ve tavsiyeleri verecekler
Hastalara karşı iğrenç bir tutum. Görünüşe göre başka bir şehirden geliyorsanız, Salius'a gelmenizin sebebinin ne olduğunu doktora bildirmeniz gerekiyor. Doktor yüzünde bir gülümsemeyle kaba davranıyor. Şimdi diğer tıp merkezlerinde kaydın neden yoğun olduğu açık, ancak burada neredeyse her gün kabul etmeye hazırlar.
Resepsiyonda Hamlo oturuyor!!!Tüm isteklere veya sorulara sanki onlara bir şey borçluyum ve hatta büyük bir hacimde cevap veriyorlar.!!!
Korku basit!iğrenme sadece bu merkezden!Doktor kardiyolog, pek bir şey açıklamadı.,sorularıma göre ayrılmaya ve taklit etmeye başladı; hiçbir şey duymuyor!Bu »bala giderek saoi'ye para ve sinirlere dikkat edin.Merkez»
Neden eksi işareti olan bir değerlendirme yapılamıyor? İnsanlara karşı iğrenç bir tutum. Param için hamlo'yu dinlemeliyim. Hayatta bu merkeze gitmeyeceğim ve başkalarına da tavsiye etmeyeceğim.
Nöroloğun randevusundaydım. Sıfır iletişim var, ultrason sonuçlarıyla oturdum. Dikkat yok. Sözlerimden sorunu öğrendikten sonra 20 enjeksiyon atadım, tüm doktorlar şokta. İlaçlar için 140'tan fazla 40'lık bir şey aldım. Boşanma . Her şeyi doktorun reçetesine göre aldım. Bir anlığına ilaçla bağlantılı olan bir kişi ilaç sayısından şok oldu
Bir kere buradaydım. Normal bir kliniğe girdiğimi hissediyorum. Ultrasona gerçekten hiçbir şey yapmadılar ve parayı aldılar. Oranlarda 10a daha ucuzdur ve tutum farklıdır, insanlara daha dikkatlidir.
Ama her birine kendi başıma, fikrimi ifade ettim.
Artık oraya gitmiyorum.
Ziyaret etmek için zamanım olmadı, ancak yöneticiyle konuştuktan sonra arzu yok. Ultrason için kaydoldum, ancak koşullar beklenmedik bir şekilde değişti. Gelişini netleştirmek için arayan kadının hoşnutsuzluğunu dinlemek zorunda kaldım.
Görünüşe göre, bu kuruluşta kayıt yoluyla kabul gecikmeleri olan durumlar normdur. Resepsiyonun neden nöbette uzun bir gecikmeyle gerçekleştirildiği sorusuna "gerekçeli" bir cevap veriyorlar ve sanki bu şeylerin normuymuş gibi özür dilemiyorlar bile.
Resepsiyonun hatırlatılması mesai saatleri içinde telefon görüşmesi ile yapılır ve bu 2022 yılında yapılır... metin biçiminde uyarılar istiyorum (sms, haberci, e-posta).
Bu kuruluşta sağlık hizmetine bile ulaşamadım, kapımın önünde derhal hizmetten uzaklaştım. Umarım doktorlar temel görevlerle daha iyi başa çıkarlar, ancak bakım tamamen topaldır.
Tedavi ediyorlar. Şehirlerdekinden daha iyi. Müşterilere karşı tutum hiç karşılaştırılamaz. Evet ve yine de başka seçenek yok. Ya buraya ya da başkente. Buraya daha yakın ve daha hızlı...
Orijinalini göster · Русский
1
1
Aleks
7. seviye şehir uzmanı
27 Aralık 2024
Ultrason yapıldı. Doktor her şeyi profesyonelce yürütür