Ne yazık ki, olumsuz yorumlar Scooter'ı hizmeti iyileştirmede hiçbir şekilde motive etmiyor. Geçen sefer, hafta içi sabah saat 8: 00'de verilen siparişin 50 dakika sürdüğü bir durum vardı. En azından onu getirmeleri iyi oldu. Bu sefer durum doruğa ulaştı. Cumartesi günü sipariş verdiler, onu bir saat beklemek zorunda kalacaklarını kabul ettiler, ancak telefon bunca zamandır elinizin altında olmasına rağmen, cevapsızların günlüğünde kuryeden bir çağrı olmadığını söylemeden bize ulaşamadıklarını gerekçe göstererek onu hiç götürmediler. Destekte hücresel iletişimin kalitesizliğine atıfta bulunuyorlar, ancak dürüst olacağım, bunu Moskova'nın çeşitli yerlerinde Scooter kullandığımda 5 yıldır ilk kez tanışıyorum. Diğer incelemelerden böyle bir durumun ilk defa olmadığını görüyorum. Destek sadece bir sonraki siparişte% 10 indirim teklif etti ve siparişi tekrar verdi, ancak artık ikisine de ihtiyacım yok, aksi takdirde açlıktan ölebilirim)
Umarım Scooter olumsuz müşteri incelemelerine yanıt vermeye başlayacaktır. Onlara refah diliyorum ve bu bölgede artık Scooter ile teslimat siparişi vermemeye karar verdiler
Если бы можно было поставить 0 звезд, я бы поставила. Уже несколько лет от них одни проблемы. Жители 5 подъезда СМ20 понимают о чем я говорю. Мыши, тараканы, вечная грязь и шум только от этих ребят и поступает. Также благодаря их фурам, обычным машинам тяжело выезжать. Больше всего раздражают их доставщики. Знаний ПДД - 0. Легко могут наехать на детей на пешеходных (!) дорожках и даже не извинятся.
Ne dehşet verici 🤦🏻♀️
Destek kaba, kuryeler Rusça bir kelime bile bilmiyorlar, siparişi ilk kez "kaybetmiyorlar" ama ben birine para veriyorum
Uygulamayı kaldırıyorum,