Kredi potansiyeli gerçekten modern ve kullanışlı bir özelliktir. Gelecekteki kredimin tüm şartlarını birkaç dakika içinde öğrendim. Ve en önemlisi - hizmet ücretsizdir, gereksiz hareketler yoktur. Hiçbir yere gitmenize gerek olmadığı için teşekkür ederim)
Sberbank'ın iyi şubesi, iyi sinir sistemine sahip kibar ve hoş personel. Anlayamayanlara sakin bir şekilde Rus Sberbank'ın Belarus'tan nasıl farklı olduğunu ve bunların farklı şeyler olduğunu açıkladılar, Rus kartlarının neden benim için çalışmadığını ve hiçbir şekilde paramı nakde çeviremeyeceğimi açıkladılar, çünkü bankanın adı aynı olsa da diğer tarafın sistemini görmüyorlar. Mevcut durumdan kurtulmanın yollarını önerdiler... Normal bir banka kartı (kredi kartı değil) açmak için önce güvenlik servisinden onay almanız gerekmesine çok şaşırdım ve bu prosedür bir hafta sürecek ve bundan sonra sadece misafir kartı verebiliyorum (bu normal bir kart gibi, ancak sadece nominal ve 5 yıl geçerlidir), yıllık hizmeti yok, ancak bir kerelik 40 ruble ödemem gerekiyor (5 yıl boyunca). Ancak bunlar bankanın kuralları değil, Belarus Cumhuriyeti'nin kurallarıdır. Ayrıca kimin umurunda olduğu gibi, farklı bankalarda koşmanıza ve her yerde güvenlik servisinden geçmenize gerek yok, bu tüm bankalar için bir tane. Bu şubeyi onda beğendim, ilgilendiğim tüm sorular için ayrıntılı cevaplar aldım. Cumhuriyetin diğer bankalarında olmayan şey....
Ek olarak: hızlı ve kaliteli hizmet (neredeyse her zaman sıra yok), yetkin personel, iyi konum. İçeride, her şey çok yetkin bir şekilde yerleştirilmiş.
Bankanın kredi şubesi. Bir toplantıya gittik ve ailelerine emeklilik kartlarını eve getirdik (baba engelli) Her şeyi yapan adama çok teşekkür ederim (adını hatırlamıyorum). Ancak Priorbanka'da, aksine, çalışan (aynı zamanda bir erkek) kaba bir şekilde iletişim kurdu ve yardım etmeyi reddetti. Verimliliğiniz ve müşterilere karşı mükemmel tavrınız için Tasarruf edeceğime teşekkür ederim.
Sber şubesindeki kızlar, Rusya Sber'in Sber kartındaki atm'den nakit avans ücreti alıp almayacağını bilmiyorlar. Öyleyse, şirket içindeki tarifelerle ilgilenebilirsiniz, en azından başka bir ülkenin olduğu açık, ama yine de değil. Hizmet pek iyi değil.
Atm'yi kurarken ayrı bir "teşekkür ederim", kart ancak para, çek ve bir sorudan sonra verilir. Sonuç, atm'de unutulmuş bir karttır. ATM ofisine hizmet vermiyor, bu tahsilat için devrediliyor, buna göre yabancı bir ülkede kartsız ve yardımsız kaldı. Çalışanlar, kartın Soligorsk'tan Minsk'e gönderileceğini, analizden sonra orada bir veya iki hafta sonra beni arayacaklarını söylediler. "Çok alakalı" :(
Elektronik kuyruk, entrikacı modern .Belgeleri yeniden düzenledim, açıklamalarla ilgili herhangi bir sorun yaşamadan bir açıklama aldım. Kafamı karıştıran tek şey, diğer müşterileri duymam ve onlar benim , prensip olarak, şimdi birçok bankada öyle.
İğrenç bir tavır, hiç kimse ekipmanı bozmuyor, boşta masalarla avroya oturuyorlar ve girişte tabletli bir sıra olan danışman, bozuk bilgileri değiştirmeye çalışıyor, ugh!!!
Çalışma günü saat 19.00'a kadar, çalışma modu da saat 19.00'a kadar yazıldığı yerde asılı kalıyor!
Bugün saat 18.02'de geldim, kapıyı öptüm ve gittim çünkü banka çoktan kapandı.
Kendi başına iğrenç bir banka. Hakkında konuşmadıkları bazı gizli komisyonlar, her zaman bazı kredili mevduatları koklamaya çalışıyorlar, şehirdeki ATM'ler her seferinde çalışıyor. Ekranda bir hata var, sonra sadece büyük faturalar var.
Ülkenin en kötü bankası. Korkunç hizmetler, uygulamalar, müşterilere karşı tutum.
Hizmetlerin sürekli dayatılması, devlet işletmelerinde küstah ve doğrudan ajitasyonlarla küçümsenmezler.
Ancak doğrudan görevlerini düzenli olarak yerine getiriyorlar.