Kartı kendim kurtardığım ve programı bağladığım için çok mutluyum Teşekkür ederim. Valdberiz'deki satın alımlardan elde edilen puanların iadesi sayesinde Yeni yıl tatilleri daha da parlaklaştı)
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Виктория
11. seviye şehir uzmanı
13 Aralık 2024
İlk kez ulaştığımız banka çalışanı, tam bilgiye sahip olmayan biziz, hatta yanlış bilgilendirilmiş ve kendisine uygun koşullar sunmuş diyebiliriz. Bankadan aradıktan ve ziyaret sorusundan sonra, her şeyden hoşlanıp hoşlanmadığımı sorduktan sonra. Tartışmalı durumu çözdüler.
Kıza teşekkür ederim, her şeyi açıkladım ve gerekli ve uygun ürünü çevrimiçi olarak resmileştirdim. Ama özellikle o kız tüm izlenimi mahvetti. Ve hesabın kapatılmasıyla ilgili ek bir öğle yemeği hazırladım. Ayrıca bence bankada rahat değil ve beklemek için bir yer rahatsız edici. Ve genel olarak . Kartın bakımı için Komisyalar - temizlik. Hizmetlerimi kullandığım bankalardan bu son sırada.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Никита Олешкович
8. seviye şehir uzmanı
29 Kasım 2024
Tasarrufla uzun yıllardır arkadaşız). Bugüne kadar, muhtemelen bu en iyi bankadır. Bu departman özellikle müşteri hizmetleri düzeyinde öne çıkıyor - her türlü sorunuza yardımcı olmaya hazır her zaman kibar ve güler yüzlü çalışanlar. Buraya gelmek bir zevktir!