Хороший сбербанк, в помещении чисто, вежливый персонал, быстро помогают решить все вопросы,так как не раз обращалась,находится близко от дома, единственный недостаток,он один на 2 микрорайона и посёлок,есть правда ещё, но уже далековато.
К сожалению, остался единственный офис СберБанка во многотысячном микрорайоне (пос.Комсомольский и 7 микрорайон). Сотрудники очень стараются, многие добросовестно и ответственно подходят к обслуживанию посетителей, доброжелательные, вежливые и вполне грамонтые. Банк работает без выходных, что тоже важно, т.к. имею возможность приходить только в выходные. Но очень большая очередь, как правило, всегда.
20 Kasım 2024'te sigorta sürelerim (ev ipotekleri ve hayat sigortası poliçesi) vaktinden önce sona erdi19 Kasım 2024'te sigortamı ödemek için banka şubesine geldim. Parfenova Svetlana kartımı çevrimiçi olarak sberbank'a bağladı ve sigorta ödemelerinin boyutunu hesaplamaya başladı.Miktarın büyüklüğü normalden daha küçüktü. Nedenini sordum, soruma bir çalışanın cevabını aldım, ipotek tamamen ödenene kadar miktarın önemsiz olduğunu, bu nedenle miktar böyle. Çalışan kıdemli hesap yöneticisi olduğu için soruma cevabını sorgulamaya başlamadım. Ve şimdi 10.12.2024'te, miktarın yanlış hesaplandığı, banka çalışanının hatasıyla ödeme süresinin ihlal edildiği ortaya çıktı, borçlu oldum!!! Telefonuma sigorta poliçemi yenilememi isteyen mesajlar aldıktan sonra açıklamalar için bankaya tekrar başvurmam gerekti. Bankada 2 saat geçirdikten sonra, Parfenova Bankası'nın bir çalışanının bana hayat ve sağlık sigortası poliçesi vermediğini öğrendim (böyle bir poliçenin Sberbank tarafından 60 yaşından sonra insanlardan kabul edilmediği ortaya çıktı) ve bu poliçeyi ödemeyerek aylık ipotek ödemem% 1 artacaktır. ANCAK banka çalışanı bu konuda müşteriyi bilgilendirmiyor. Ve şimdi Sberbank tarafından akredite edilmiş bir banka bulmalı, orada ödeme yapmalı ve poliçeyi düzenlemeli, ardından Sberbank'a bilgi vermeliyim. VE HER ŞEYLE İLGİLİ HER ŞEY İÇİN BİR HAFTAM KALDI!!!Aksi takdirde cezalar da tahakkuk edecek!! Emeklilik çağındaki insanlara (hak ettikleri dinlenme yerine) bu şekilde nasıl davranılır, insanlar ek zorluklar yaşarlar (bankadan bankaya koşarak...) Bir banka çalışanı 19.11.2024 tarihinde beni bilgilendirmeli ve sigortamı başka bir bankadan yaptırmamı teklif etmeliydi.ÇALIŞANIN BÖYLE KEDERİNDEN DOLAYI ÇOK ZAMAN KAYBEDİLİYOR!!! Müşterilere karşı iğrenç bir tutum!!!