Sberbank sistemi dibe vurdu.
Genellikle olumsuz yorumlar yazmam ama Sberbank'ın mantığı beni bitirdi. Hikaye, sitede bir sbermobile sım kartı düzenlediğim gerçeğiyle başladı ve devlet bilgisayarına belgeler bana gelmedi. Kötü bir şey düşünmedim, çünkü Sberbank belgeleri Sberbank'ın herhangi bir şubesinde imzalayabileceğinizi söylüyor.
Öncelikle neden ikinci kattaki her şey sırayla, diğer bölümlerde olduğu gibi kuponlara göre değil? Bu nedenle, sım kartı etkinleştirmek için belgeleri imzalamak için ihtiyacım olan pencereye giremedim. Çalışan ve canlı sıramı savunduğum pencerede, bunu yapmadıkları için beni reddettiler ve ihtiyacım olan belgelerin imzalanmasıyla da ilgilenmedikleri başka bir pencereye gönderdiler. Yürürken ve her şeyi öğrenirken sırayı kaçırdım ama büyükanne ve büyükbabalarımla çok fazla kavga etmek istemedim.
Sonra yeni bir SIM kart çıkarmanın mümkün olduğunu tahmin ettim, çünkü bunu yapıyorlar, ancak sım kartları etkinleştirmeleri gereken başka bir pencerede arama ve konuşma için sıra kayboluyor, ancak bunu yapmıyorlar. Öyleyse neden Sberbank her yerde belgelerin Sberbank'ın herhangi bir şubesinde imzalanabileceği hakkında bilgi yazıyor?
Şimdi soru, bankanın astlarının kamburlarında cep telefonu operatörü olmak isteyen Sberbank'ın kendisine ait. Çalışanlar neden her şeyi üst üste halletsin? Abonelik satmak, sım kart vermek vb. Tabii ki, bu yaklaşımla çalışanların müşterilerin durumlarına girme arzusu yoktur.
Sberbank, sevgili sevgili Sberbank'ımız. İyi hizmet, büyük kuyruklar değil, bu yüzden herkes için yeterli zaman var. Kullanın ve memnun kalacaksınız. Herkese daha çok iyilik ve para var.))))
Uygulamayı iPhone'a basit bir şekilde yükleyemediler! Ergene çok saygısızlıkla hitap ettiler. Üç çalışan benim isteğim hakkında kesinlikle hiçbir şey söylemedi.