Dün, saat 13: 47 civarında, ulaşım kartlarını yenilemek için (diğer hizmetlerin uygulanması için de) Sberbank'ın bu şubesine uğradık (yaşlı bir akrabayla geldim).
Bankadaki çok sayıda insan vardı.Kuponu aldıktan sonra 9. pencereye gittik, kız bizi kabul etti (adını bilmiyorum / hatırlamadım, üzgünüm) ve öğrencinin seyahat kartını doldurmanın mümkün olup olmadığını sorana kadar her şey kötü değildi, soruma cevabımı aldım -evet. Kartı verirken önceden «sınırsız» bir tarifem olduğunu ve buna ihtiyacım olduğunu söyledim ve bize hizmet eden kız her şeyi duymuş ve anlamış gibi görünüyor. Sonra, bakiyeyi ne kadar doldurmak istediğimizi sordu (o andan itibaren bazı şüpheler ortaya çıktı), yine 1060 ₽ ve tarifenin «sınırsız» olduğunu söylediler, sonuçta her şeyi doldurmuş gibi görünüyor.
Sonra bu çalışana danıştım, ancak tarifeyi kesinlikle «sınırsız» olarak resmileştirdi mi? Tarifeler arasındaki farkı bile açıkladım ve paranın bir seferde borçlandırılması gerektiğini ve kalan ayın tabiri caizse «bedavaya" gitmem gerektiğini bile açıkladım. Kız sadece dinledi, baktı ve sonuç olarak her şeyi doldurduğunu söyledi.
Yukarıdakileri özetliyorum:
- Çalışanlar / ya da diğer ulaşım kartlarının (sosyal kartlara ek olarak) bazı tarifeleri olduğunu ve karta SADECE PARA atmanız gerekmediğini zammı bilmeyen bu çalışandır!
- Çalışanlar(çalışan mı?) Bu bankanın sosyal kart ile öğrencinin kartı arasındaki farkı bile anlamıyor
- Tarifeyi «sınırsız" bana bağlamadılar!
- Geri ödeme yapıp yapamayacağımı öğrenmek için şehrin zeminini dolaşmak zorunda kaldım?
- Geri ödeme talebinde bulundular (bunun için teşekkür etsem de bizi kabul eden kıza özel teşekkür etsem de adını hatırlamıyorum ama kızıl saç rengini hatırlıyorum)
- Yine de ikinci kez ödemem ve tam olarak «sınırsız» tarifeyi bağlamam gerekecek
Ve belki de tüm bu durumdan en önemlisi, banka çalışanlarının kampanyayı kendilerinin anlamadıkları ve yeni Sbertryka sistemine aktarılan ulaşım haritalarını anlamadıkları, sadece bu alanda hep birlikte yetkin olmadıkları izlenimini ediniyorlar. Özellikle, bu çalışan, «sınırsız» tarifeyi nasıl bağlayacağımı anlamıyorsa / bilmiyorsa, kartın yenilenmesini reddedebilir
Ve eğer yerlere gitmeniz gerektiğini söylerlerse (Sber Troyka'nın web sitesinde TAM olarak ÖĞRENCİ kartları için belirtilenler), o zaman aynı masmavi olan 17'de üç kilometrelik bir kuyruğun bir anlamı yoktur ve kartlarla ilgili teknik sorunlarla ilgilenirler.
Ben sadece en azından bir miktar paranın bana iade edileceğini umuyorum.
Aynı hatayı yapmayın, öğrenci kartındaki seyahat sürelerini ödediğinizde dikkatlice bakın!
Я была 2024 году 18 сентября около в15:00 там стоял молодой человек сказал много клиентов заходите на другой Сбербанк мне надо было скачать новую приложение он сам смог показать потом узнала что это совсем не трудно и не возмет много времени сотрудники очень ленивые
Отвратительные молодые сотрудники! Хамят, дерзят, ведут себя так, как будто клиент им обязан. Раньше такого безобразия не было. Пришла перевыпустить карту, а что, через приложение нельзя что ли?? Руководство, вы считаете, так нормально разговаривать с клиентами? Только одна женщина явно старше по возрасту производит приятное впечатление.
Кстати, о приложении. Самое неудобное из всех банков.