Servis hakkında hiçbir şey söyleyemem. Banka banka gibidir. Ancak her şey hızlı ve hızlıdır. Ama bir gerçek beni üzdü. 13'üncü Cuma günü saat 14.24'te 14. penceredeydim. Kartı vermeye geldim, sadece yeniden basıldı, eskisinin üzerindeki sayılar silindi. Bana çabucak verdiler, her şeyi yaptılar. Ama sonra bir Çalışan bana, kartın verilmesi için şimdi karttan 1 ruble yazacağınızı söylüyor. Bence hmm garip, hiç böyle olmadı, hadi ama, 1 ruble var. Mesajı yakıyorum, her şeyi ona güvenerek söylüyorum, o bir çalışan, Sberbank'ın bir çalışanı. Herkes benim için kartı sıktılar, eve geliyorum ve tasarruf kredisinden ayda 199, ilk ayda 1 ruble, 199'dan sonra abonelik gerçeğini buluyorum.
Ne? ne? Aboneliğimi neden bu kadar aldatıcı bir şekilde bağlamalıyım? Ne yazık ki ve ah dışında destekle yazıldı, hiçbir şeye cevap vermediler.
Neden böyle, eğer bana ondan bahsedip teklif etselerdi, belki kendim bağlamayı kabul ederdim. Peki neden hile yaparak? Ve eğer kimse size kabul etmeseydi, onu bağlamanıza izin vermezdi. Ekran görüntülerini ve yazışmaları destekle atabilirim. Bu bankanın müşterisi olarak çok tatsızdı
Постоянные очереди и к операторам, и в банкоматы. Сотрудников посокращали - работать некому. А оставшиеся не особо и хотят работать. У меня сложилось такое впечатление
Персонал негативно относится к лиентам, плохое знание своих профисеональных обязанностей, отсутствие интереса к клиентам и отсутствие приветливого и доброжелательного, общения. При появление клиента у персонала возникает чувство превосходства в социальном положении.
Оформляли ипотеку, через домклик в отделении Сбербанка находились 3 с лишним часа. Хотя до этого все документы были уже отданы. Документы оформили не провильно, затем переделывали.