Emek Meydanı 19 adresindeki Sberbank ofisine başvurdum. Görünüşe göre, bazı teknik nedenlerden dolayı bana hizmet veremediler, aynı zamanda başka bir ziyaretçiye hizmet verene kadar biraz beklemelerini istediler, 20 dakika sonra sorumu tamamen unuttular, farklı bir biletle başka bir pencereye yönlendirdiler. Bir sonraki pencerede kız şu sözlerle güldü: "Size yardım edebileceğimi mi düşünüyorsunuz?" Soru ortaya çıkıyor - o zaman neden hepiniz buradasınız ki hiç oturuyorsunuz? Tüm bunlarla birlikte, çalışanın servis sırasında düzenli olarak kişisel telefonundan dikkati dağıldı ve birine sms yazdı. Ne diyebilirim ki müşteri odaklılık sıfırdır. Zamanımın toplam 40 dakikasını bekleyerek geçirdim ve sonunda hiçbir şeyle ayrıldım. Artık bu ofise gitmeyi düşünmüyorum.