20.08.2024 в 12.30. Сотрудники не давали клиентам брать талончики на операции. Закрывали собой аппарат по выдачи, хотя талончики выдавались. Нескольким клиентам удалось их взять. Перед тем как пройти к окнам консультанты сами выбирали позиции в аппарате и давали их клиентам. Тем самым искуственно замедляя очередь. Если будите в отделении БЕРИТЕ ТАЛОНЧИКИ не смотря ни на что, или проседите кучу времени!
Сотрудники систематически проводят "темные" делишки с очередью.
Например: стоит консультан у аппарата по выдачи талончиков и сама выбирает талончики в аппарате с фразой " там лучше будет".
А по факту сидишь целый час!
Экономьте свое время и нервы, берите САМИ талончик и делайте СВОИ дела как Вам надо!
Daha kötü bir bankayla tanışmadım, sürekli bazı çatışmalarla karşılaşmadım, en son vekaleten emekli maaşını çekmek için uğradım ve orada servis kuponları veren cihaza bir sıra var. Cihaza hizmet vermek yerine, açıklama yapmadan bilet almasına izin vermeyen bir çalışan var. Oraya neden koydukları açık olsa da - yukarıdaki patronların elektronik kuyruktaki bekleme sürelerinde kötü performanslarını görmemeleri için. İşte böyle bir kelime oyunu - sıraya girmek için başka bir sıra savunmam gerekiyor, Tasarruf Tasarrufundan başka hiçbir yerde böyle bir şey görmedim!!!
Sberbank'ın Tver şubesinden gerçekten bir açıklama ister misiniz??? Bu yüzden herkes için ücretli A-4 kağıt boyutu ayrıntılarınız yok, her yerde böyle bir karmaşa yok. Harekete geçmemiz ve diğer organlara küfür yazmamız gerekecek,🤔 200 ruble bu şekilde kağıttan kazandığınızı nasıl anlayacaksınız???? Bunlar tamamen ücretsiz olarak verilmektedir. Ve anlık kartın bakımı için 150 ruble değerinde para toplamak. Anlık kartlarda böyle bir ücret yoktur.
Tver şubesinin bankasına göre iki makale ağlıyor hangilerini bilmiyor musunuz???