GSM şebekesi tanınmadığı için telefonu tamir için verdiler. İşin ilerleyişi hakkında bilgi vermediler, bu nedenle telefonu sökerken GSM'YE ait panoya da zarar verdiler, bu nedenle telefonun sökülmüş durumda olmasına rağmen fabrika ayarlarına sıfırlamak için bir şey için şifre istediler. Tahtanın hasar gördüğünden başka bir hizmette bize haber verildi, ancak gerekli olmayan modelin bir "bağışçısını" bulmak için. Bu yüzden hizmet hakkındaki görüşüm iğrenç!!!
Kaba hizmet. 90 yıllarıyla ilgili bir filmdeki bir haraççıya benzer bir alıcı oturuyor. Onlar hakkında bölge meclisine bir şikayet yazmamız gerekecekti. Şehrin merkezinde, güzel bir otelde oturuyorlar ve çok kaba davranıyorlar. 2 kez ulaştım. İlk kez telefona yanlış bir şekilde "teşhis konuldu" ve ikinci kez telefona cam sipariş etmeyi reddettiler. İlgilenmediklerini söylediler. Alaycı bir sırıtışla bakarak, kelimeleri yavaşça uzatarak dediler ki: - Bu bizim için ilginç değil! Ön ödemenin% 100'ünü ödemeyi teklif ettim ama işe yaramaz. Ve daha önce, akıllı telefona bir şeyler yüklemelerine yardım etmelerini isteyen yaşlı bir kadınla nasıl alay ettiklerini görmüştüm. Onu kovdular. Şehirde böyle bir ofise ait olmadığına inanıyorum.
Bu yerdeki hizmeti çok beğendim. Pavel telefonu kurmaya ve kız arkadaşının telefonu için şarj kablosunu seçmeye yardım etti. Teşekkür ederim!
Orijinalini göster · Русский
7
Kurumun yanıtını göster
EXFIBRA
20. seviye şehir uzmanı
21 Mayıs 2023
Her şey yolunda, çocuklar aferin. Kararlaştırılan süre içinde cep telefonunun onarımını niteliksel olarak gerçekleştirdiler. Teşekkür ederim, size en iyi dileklerimle!
Telefon suya düştü, sensör çalışmayı durdurdu.İncelemeden sonra modülü değiştirmeniz gerektiğini söylediler, maliyeti 239 ruble.80 ruble için başka bir atölyeye götürdüler (her şeyin bir tren olduğu ortaya çıktı).
Mükemmel hizmet!Modülün ve kasanın iphone XR ile hızlı ve kaliteli bir şekilde değiştirilmesini sağladık!!!Çok teşekkür ederim!Herkese tavsiye ederim! 👍😉