Очень часто заказываем в этой доставке,всегда все очень красиво и главное вкусно!
Последние два раза роллы стали очень маленького размера ,при том что цены выросли ,это очень расстраивает ((
Но часто бывают акции ,промокоды ,ролл в подарок 😊
И за все разы ,а их было больше 10 раз ,последний раз попалась косточка🥲
Очень надеемся ,что вкус не испортится ,но и роллы станут прежнего размера,так как цена все таки выросла 😔
К сожалению фотографии с последней доставки нет ,но есть предпоследний заказ ,на фото кажется большие роллы ,а по факту намного меньше чем раньше 😩
Смело могу заявить Sea Zone ИСПОРТИЛОСЬ! Заказывала роллы очень очень много раз, это было единственное место где реально вкусные , большие и красивые роллы. К сожалению последние заказы все больше разочаровываюсь, кривые маленькие , мало рыбы и начинки. Врать не буду вкус остался тот же. Но хотелось бы за не маленькие цены видеть роллы как ранее!!! Доставка в этот раз была 1:50 - и да это долго!!! Просьба к компании обратить внимание на это!!! Прикреплю фото 1-2 мой последний заказ!!! 3-4 фото «до»( это примерно пол года назад, т.к каждый заказ не фоткала) Разочарование!!
Hizmet -100'dür. Ek aracılığıyla 5 kez, 2 kez ve delivery aracılığıyla birkaç kez suşi sipariş ettim. Her şey harikaydı, şehirdeki en iyi suşi vardı ama bugün o kadar şanslı değiliz... saat 21: 08'de sipariş verdik, minimum miktara ulaştık (örnek.1500), ödediler. 30 dakika sonra genç adam aradı ve mahallemde 2200'den itibaren teslimatın "güvenli" olduğu gerçeğini ortaya koyuyor, bu yüzden siparişinizi iptal edeceğiz. Dikkat, uygulamada bununla ilgili bir kelime yok. Ayrıca, uygulamanız siparişimi "kaçırdığı" için böyle bir kural olmadığı anlamına geldiğini söylediğim diyalog var ve uygulama çöküyorsa, bunlar da benim sorunlarım değil gibi görünüyor. Genç adam bana şöyle cevap veriyor: "Bu mutfak bile yemek pişirmeyecek..". Öncelikle ve mutfak ve teslimat burada, siparişin mutfağa nereye gideceği umurumda değil mi?
Yani geçen sefer 5'i bana sorunsuz bir şekilde teslim ettiler (ama 2200'e sipariş vermedim!), ama şimdi aniden imkansız hale geldi.. Sonra, bölgeme teslimatın 2200 ruble ve daha az olmadığını nerede yazdığını bana göstermemi istedim, özür dileyip eve dönerdim, ancak bir cevap gelmedi ve saçmalık başladı "Bu güncellemeyi henüz bugün aldık, sadece uygulamadaki tekniklerin arızalanması.".. Pazar günü uygulamaları güncelleyeceğimi söylemek ister misiniz?! diyelim ki.. devam edelim.
Eğer gerçekten durum buysa ve şimdi bölgeme standart minimuma teslim edilmiyorlarsa. miktar, o zaman müşteri odaklı şirket " "şimdi böyle kurallarımız var, ancak bunlar meydana geldiğinden.arıza sizin hatanız değil, bir istisna yapacağız, vb.. Bu arada.Aklınızda bulundurduğunuzdan beri, "kesinlikle aramadılar ve gerçeği önüne koymadılar.
İkincisi, neden 30 dakika sonra aradılar? Sipariş çoktan hazırlanmalıydı ve arayabilene kadar beklememeliydi. Genel olarak, bunu teslimatın sadece bunu yapmaya başladığı izlenimi altındaydı. Ve bu arada, para henüz iade edilmedi))
Acaba yarın yarından sonraki gün ve diğer günlerde bölgeme bugünle aynı miktarda sipariş vermeye çalışırsanız ne yaparsınız? Her seferinde tekrar arayıp iptal mi edeceksiniz?)) Bölgemdeki arkadaşlara tavsiyede bulunmam gerekiyor, ilginç bile olsa. Aferin, ne diyeceğim, hizmet en üst düzeyde.
Yoksa insanları yanıltmamak için gece boyunca uygulamaya ve siteye ilçelere göre bilgi içeren bir bildirim göndermek için hala vaktiniz olacak mı?
Ve evet, restorana arabayla 20 dakika uzaklıkta yaşıyoruz.