Poco X3 Pro akıllı telefonun çalışamaması sorunuyla uğraştım, işlemciyle ilgili sorunun (sözde zabrdskaya evliliği, "çöplük") "onarım" için verdiği, 2 seçeneğin olduğu söylendiği açıktı: 1) Teşhis, onarım maliyetini dile getirmek, daha fazla onarım. 2) Onarım maliyetinin uygun olmaması durumunda benim inisiyatifimle teşhis, maliyetin öğrenilmesi, onarımın reddedilmesi. Bu arada, 1-2 günlük bir süre açıklandı, ardından bana mesaj atmaları / aramaları gerekiyordu.
Sonuç olarak ne olacak? 5 gün sonra kimse beni aramadı, yazmadı, kendim aramak zorunda kaldım. Telefonda, sonuç olarak, onarım sürecinde (reball) işlemcinin bana yakıldığını ve şimdi telefonun nihayet bir tuğla olduğunu söylediler (servisten önce hala yaşam belirtileri gösteriyordu: şarj olurken tüketim vardı ve bazen ekrandaki eserlerle başlayabiliyordu). Bu "mutluluk" için "teşhis" için de 1000 ruble talep ettiler.
Pekala, kendiniz sonuç çıkarın, ama bir daha asla buraya dönmeyeceğim :)
Not: Bu ustalardan sonra "montajı" değerlendirin :)
Çok teşekkür ederim, 3. kez bana yardım ediyorsunuz!
Çocukların tabletlerinde (farklı tabletlerde) camlar kırıldı ;
Her şeyi net, hızlı ve uygun bir fiyata değiştirdik!
Tavsiye ederim!