Iş türleri:fren sistemi tamiri, motor tamiri, yağ değişimi, park sensörü, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, yakıt enjeksiyon temizliği, oto alarm, yakıt sistemi tamiri, yedek parça ve aksesuar siparişi
Otomobil markası:çin arabalar, kore arabaları, japon arabalar, Hyundai TagAZ, Chevrolet, Ford, Geely, Jac, Infiniti, rus arabaları, Lexus, Acura, Land Rover, Great Wall, Chery, avrupa arabalar, Maybach, VAZ, Alfa Romeo, hafif araç, ithal arabalar, BMW, Buick, Cadillac, Audi, BYD, Chrysler, Citroen, Daewoo, Daihatsu, Changan, Honda, Hummer, Kia, Chevrolet Niva, Hyundai, Pontiac, Porsche, Renault, Mazda, Mercedes-Benz, MINI, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, ŠKODA, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Great Wall Haval, Tesla, Great Wall Hover, Genesis, Haval, EXEED, Range Rover, Voyah, Yutong, TANK, Skywell, elektrikliler
Çok iyi ustalar. Hizmetleri, yeterli fiyatları empoze etmiyorlar, her şey açık.
Kesinlikle tavsiye edeceğim, bir dahaki sefere - sadece onlara.
Ek: Neredeyse bir yıl sonra, başka bir arabada bir sorunla onlara döndük. Resmi hizmette, herhangi bir kusur bulamadan arabanın yarısının değiştirilmesini emrettiler, 6 saatten fazla beklediler ve hiçbir şey yapmadılar. Bu servise geldik - 15 dakikada bir "çöküş ve çöküş" yaptılar - her şey yolunda, araba olması gerektiği gibi gidiyor. En iyi araba servisi.
Set 100 hizmetini tanımak, 2013 yılında bir sosyal ağ sayesinde gerçekleşti ve burada ağın kurucusu Vladislav Zverev'in girişimci girişimlerinden etkilendim ve burada müşterileri kontrol etmek ve teşvik etmek için modern yöntemler kullanarak otomobil tamir işini iyileştirmek ve geliştirmek için temel fikirleri ifade etti. Enerjik medya faaliyeti, yardımseverlik, açık ve elverişli iletişim tarzı, Vladislav'ın dahili kurumsal temele dayanarak inşa ettiği şirketin kültüründe yer alan ana amiral gemisi fikri olarak bu ağın müşteri odaklılığı kavramına mükemmel bir şekilde uyar. Bu temel, kuşkusuz, samimi ve özenli hizmet yoluyla müşterileri etkileyen, kişilerarası ilişkiler yoluyla işletmeye sürdürülebilir bir temel verebilen geçici icracıların değil, tam olarak bir ekibin seçilmesiyle başlar. Göze çarpan ilk şey, kurucunun kendisinin otomobilde ortaya çıkan tüm sorunlara dahil edilmesidir. Vladislav şahsen haberciye gönderilen her soruyu cevapsız bırakmıyor. Doğal olarak, müşteri akışının hacmi Vladislav'ın bunları işlemesine izin verdiği sürece bunun belirli bir noktaya kadar olacağını anlıyorum. Bunu yapmak için, delegasyona başlamak için kendi değerlerine göre bir ekip kurar. İkincisi, kelimelerle değil, yardım etme arzusuyla gerçektir. Örneğin, Set 100 ağının lastik takımına başlamadan önce yaz lastiklerini kış lastikleriyle değiştirmem gerekiyordu. Vladislav, oraya gelip değiştirmemi sağlamak için komşu lastik servisi (aslında bir rakip) ile anlaştı. Böyle bir eylemin hiçbir yerde hiç doğal olmadığını anlıyor musunuz? Ancak bu eylemle beni bir müşteri olarak daha da konumlandırdı ve Vladislav'ın ortaya çıkan "acıları" arabanın bakımı için "çözebileceği" ve "çözebileceği" tetiği çekti. Daha yakın zamanda ısıtıcı fanının değiştirilmesi için bir talepte bulundum. İşin karmaşıklığını değerlendiren ve ciddi niteliksel beceriler gerektirmediğini anlayan Vladislav, sorunu çözmek için söz konusu gün müsait olan ve bu tür işler genellikle sorumlulukları dahil olmayan çalışanlarına hizmet teklif etti. Ancak sorunumu hızlı bir şekilde çözmek amacıyla sorum kapatıldı. Ayrıca, yeni bir yedek parça ile ilgili bir sorun ortaya çıksa bile (bu, üreticiye bağlıdır), hizmette değiştirildikten sonra kesinlikle sorunsuz bir şekilde söküldüler, başka bir üreticiye hızlı bir şekilde yeniden sipariş verdiler ve aynı gün yeni bir kurulum yaptılar. Değiştirmeler, kültür ve iletişim tarzı bakımından Vladislav'a çok benzeyen Set 100 çalışanı — usta alıcı Kirill Kuznetsov tarafından yapıldı: açıklık, yardımseverlik, nezaket, VAG tasarımlarının bazı nüanslarına ilişkin konularda okuryazarlık. Yani, Vladislav'ın inşa ettiği kültür, çalışanlarında açıkça izlenebilir. Hizmete güven veren bir diğer önemli husus, yapılan iş ve yedek parçalar için 1 yıllık koşulsuz garantinin sağlanmasıdır. Umarım bu garanti benim için yararlı olmaz, ancak varlığı gerçeği şirketin yüksek sorumluluğundan bahseder. Bu nedenle, özetlemek gerekirse, bakım için Set 100 ağını kesinlikle önerebilirim. Burada sorununuza dikkat edilmeyeceksiniz. Hizmet yelpazesi ve ağın kapsamı (yeni şubelerin açılması) sürekli artmakta ve genişletilmektedir. Şirketin, müşteri sorunlarına ve gerçek çözümlerine dikkat ederek aynı müşteri odaklı kalmasını diliyorum - bu, kaybetmemek için çok önemli olan ana ayırt edici özelliğinizdir.
Отличный сервис👍отличные ребята, реагируют быстро, выявляют причину неисправности и устраняют оперативно (запчасти всегда в наличии, долго ждать не приходится), обслуживают вежливо и дружелюбно. Отдельное спасибо Павлу🤝Теперь только туда😊