13.10.2024 tarihinde bu mağazadan sipariş verdim, şilte + osmanlı ve kanepeli yatak. Sözleşmeyi sonuçlandırırken, Sözleşmenin tüm maddelerini okudum ve 11/30/2024 tarihinde 21 iş günü olası bir ertelemeyle sevkiyat tarihinden kafam karıştığını söyledim (bu, sevkiyat tarihinin zaten 1,5 aydan fazla olmasına rağmen).). Mağaza yöneticileri bana endişelenmemem ve tam zamanında göndermem gerektiğinden emin oldular, yani 30.11'de kanepem olmalı (ki bu olmadı)! Aynı zamanda durumdayım ve siparişin yerine getirilmesi için son tarihler benim için önemli!
11/29/2024 tarihinde Shatur mağazasıyla kendi başıma iletişime geçiyorum (son tarih değişikliği hakkında müşteriyi bilgilendirmenin gerekli olduğunu bile düşünmüyorlar). Başvuruları sadece kaydedildikleri ve kimsenin beni geri aramadığı defalarca bırakıyorum!
9 aylık hamileyim ve her an doğum yapabilmeme rağmen, kendi başıma gerginleşmem ve siparişimin nerede olduğunu bulmam gerekiyor! Ancak bu bilgilerle pek ilgilenmiyorlar çünkü bu kesinlikle müşteri odaklı bir şirket değil!
Kimse bana kanepenin neden 3. ayda yapıldığını açıklayamıyor!!!!
Sevgili SHATURA, lütfen hamile kadınlara nasıl yalan söyleyebileceğinizi, onlara sözlerinizle nasıl verebileceğinizi açıklayın (aynı zamanda sürekli size ulaşmam gerekiyor) ve zaman çizelgelerini sürekli değiştiriyorsunuz: ilk önce şikayetlerimden sonra 04.12'yi koydunuz, bugün 09.12'ye değiştirdiniz. Doğum hastanesindeki kanepenizin neyi kabul etmesi gerektiğini anlamıyorum, büyük bir meblağ karşılığında sipariş veren müşterilere karşı ne tür bir domuz tavrı olduğunu anlamıyorum!!!
- Shatura'nın geri bildirime cevabı: Neden sorumu çözdüğünüzü ve teslimatın 08/12 olacağını aldatıyorsunuz!!!! Bu tarihte, neredeyse bir ay sonra ikinci kez değiştirilmek üzere osmanlıdan sadece bacağını teslim edeceksiniz! Size kimsenin benimle iletişime geçmediği kanepe hakkında yazıyorum!!!