Bu şubeye birkaç kez geldim (Aksiyom), alıcı ve kuyruk olmadığı için her şey yolundaydı. Ama bugün sabah 9-30'da geldikten sonra kasada 4 kişilik bir sıra vardı. Bir müşteri hacimli bir sipariş alıyordu ve kız çok zaman harcadı. Bir çalışan yanındaydı ve hiçbir şey yapmadı. Başka bir bilet gişesi açma ve ziyaretçilere hizmet verme talebine cevap verildi, bekleyin ve Genç adam stajyerdir. Sadece kenara çekilirseniz ve hiçbir şey yapmazsanız, stajyerin bir şeyi nasıl öğrenebileceğini bilmek istiyorum. Şimdi heyecan yılbaşına kadar, bu telaşlı bir zaman. Hizmeti en azından bir süreliğine iyileştirmek gerçekten mümkün değil mi?! Aksi takdirde çevrimiçi sipariş verin, etrafta terminaller var, ancak ihraçta çalışacak kimse yok, gerçek çalışan yok!
Недавно купил здесь себе на работу мобильник. Манагер все доходчиво рассказал. Предложил оптимальный вариант, может конечно ту модель которую им рекомендуют продавать, но тлф исполняет все мне необходимые функции. Я доволен.
Müşterilere karşı korkunç bir tutum var, alma sırası buna değer, ancak citilink çalışanı, ödeme kabulünü ve malların dağıtımını yapmak yerine, sipariş vermek ve seçmek için terminaller olmasına rağmen, mallar hakkında yirmi dakika tavsiyelerde bulunuyor, bu hala bir çevrimiçi mağaza. Doğrudan görevlerini yerine getirmek için yorum ve taleplere kaba davranmaya başlar. Mağaza yönetimi ısrar ediyorum Gelecekte böyle bir durumu önlemek için önlemler almak!!!!!