Yaroslavl Sosyal Sigorta Fonu'nun Volga şubesi çok iyi bir şubedir. Uzmanlar özenli ve yetkindir. Ayrıca uzaktan müşteri hizmetleri departmanından uzman Svetlana'ya çok teşekkür ederim. Sorunu çözmeme yardım ettim, her şeyi öğrendim, kendim aradım. Böyle daha fazla işçi olurdu!
Merhaba.
Geçenlerde bir kızım oldu ve snils'i kağıt biçiminde almak için hizmeti kullanmam gerekiyordu.
01/09/2025 tarihinde ilk kez Yaroslavl bölgesi, Yaroslavl şehri, Krasnoborskaya Caddesi 5k1 adresindeki şubeye ulaştım.
Benim hakkımda, doğum belgesinde vatandaşlık mührü bulunmadığını savunarak, bir çalışanın hizmeti vermeyi reddetme şeklinde suistimal etmesine izin verildi. (Lütfen kamu hizmetlerinin ofisinde çocuğa zaten snıls'nin atandığını ve sadece kağıt ortama ihtiyacım olduğunu unutmayın).
Bundan sonra site üzerinden 14.01.2025 tarihinde randevu aldım
Oraya vardığımda, bilgi masasının (Irina Fedorova) bir çalışanının kabalığını dinledim, bana bu şekilde kendini tanıttı.
Çalışan sorularıma cevap veremedi, sadece beni görmezden geldi, hamila ve masadan ayrıldı (sanki ben orada değilmiş gibi). Ve sonra genel olarak programın çökmesi nedeniyle kabul edilmeyeceğimi söyledim. (Önceden özel olarak kayıt yaptırmış olmama ve kocam bir gün izin almak zorunda kalmasına rağmen, ben snıls alırken bebekle oturmak için para kaybetmek zorunda kaldı.)
Birçok tanıdık, müşterilere karşı bu tutumdan genellikle bu şubeden şikayet eder.
Bebeği acilen bağlamam gereken hastanede, başlangıçta kağıt snils'in olmaması nedeniyle bağlanmam reddedildi (yardım hattındaki çalışanlarınız belge numarasını söylemenin yeterli olduğunu iddia etseler de hepsi bu kadar).
Anlattığım tüm durumla bağlantılı olarak, itirazım üzerine bir inceleme yapmanızı rica ediyorum.
Отвратительное помещение у данного фонда! Всегда раньше удивлялась, почему такое "проходное" заведение уживается в таком маленьком пространстве. А теперь, когда у меня появился уже второй ребенок, то я просто в гневе! Идти туда не хочется от слова совсем!!! Лишь бы не касаться этой структуры, чтобы не попасть в это помещение.
Ладно три года назад фонд был на первом этаже и с горем пополам я с коляской туда попала, да и люди помогли. Сейчас же, когда второму ребёнку надо получить СНИЛС, надо идти на второй этаж, тк на первом ремонт. Я чисто физически с коляской туда попасть не могу!
Прибежала в конце рабочего дня со словами "вдруг нам повезёт и нас примут", так охранник мне в спину сказал "нет, не повезло" и начал ржать.
Сотрудники всегда были нормальные. К ним вопросов нет.