Karmaşık navigasyon, çok sayıda 20+ boş pencere, temiz, konforlu bekleme yerleri ve olanaklara sahip elektronik bir kuyruk var
Ancak bazı nedenlerden dolayı, çalışanlar iş yerlerini tam güçle terk etmenin normal olduğunu düşünüyor, bölüm başkanının akroması, dikkat çeken tek kişi biziz ve 10 dakikadan fazla bir süredir sırada bekliyoruz.
Profesyonellik, disiplin ve üretkenlik, verimliliğin ana bileşeni olarak tüm insanların ve özellikle vergilerimizde var olan devlet çalışanlarının temel değerleri olmalıdır, sırasıyla sorunlar ancak çalışma saatleri içinde çözülebilir ve bu nedenle, çalışan bir kişi bu tür kurumlarda ne kadar uzun süre kalırsa, o kadar az mal ve hizmet üretir ve bu nedenle tüm ülkenin ekonomik verimliliği de azalır!
ZY
iyi yapın ama kötü yapmayın
Aslında emeklilik fonu üçüncü katta, ikinci katta olduğunu söylemelerine rağmen. Kabine 218 üçüncü sırada.. 30 kişiden oluşan devasa kuyruklar, her şey için Sims'ten olduğu gibi yüksek sesle müzik çalıyor, her şey çok güzel gibi, şimdi yardım edecekler. Bilet üzerinden bir sonrakini aradıklarında, kişi sırayı beklediği için mutlu koşar, sonunda 40-50 dakika sonra sıra gelir ve hiçbir şeye yardım edemeyeceklerini söylerler, her şeyi kamu hizmetlerine kaydettirirler. Sorular soruyorsunuz, herkes bir şekilde ağızlarına yulaf lapası yazmış gibi belirsiz bir şekilde cevap veriyor, sonuç olarak, bundan sonra ne yapılacağı, nereye gidileceği belli değil, ama çok ilginç!
Добрый день! Хочу выразить огромную благодарность Горбуновой Марии Алексеевне. Это замечательный и отзывчивый человек, она старается помочь гражданам в разрешении проблем, очень грамотно отвечает на поставленные вопросы. Помогает сотрудникам с решением вопросов. Очень грамотный руководитель и хороший человек.
Спасибо Вам огромное за достаточно быстрое и грамотное решения моего вопроса касаемо госуслуг.