Eş, mağazadan saat satın aldı. Ama saat uymadı. Geri ödeme yapmaya karar verdik. Beceriksiz bir mağaza çalışanı ilk başta kabaca saatin iade edilemez olduğunu söyledi. Açıklama yapmadan. Sonra karmaşık teknik mallar hakkında (bu saatler için doğru olmayan) başladım, sonra yine de birine sohbete yazdım, şirketin kurallarını siteden okudum. Ve dedi ki - kabul etmezseniz başvuruyu yazın, onu hukuka aktaracağız.bölüm. Ve her şey bir şey olmazdı, ama bunun noktanın yöneticisi olduğu ortaya çıktı. Hiçbir şey bilmiyor ve normal bir şekilde açıklayamıyor. Sevgili Sokolov şirketi, utanıyorum. Bunlar sizin temsilcileriniz.
Yardım hattını geri aradım. Genç adam, kuyumcularından satın alınan saatlerin, en basit saatlerin bile gerçekten iade edilemez olduğunu nazikçe açıkladı. Ama eğer sipariş verseydim dikkat et!!!! çevrimiçi ve teslim alma ile aldım. Gerçekten sorunsuz bir geri ödeme yapabilirdim.
Bu nedenle, şimdi bunu her zaman kendim yapacağım ve başkalarına tavsiye ederim - Sokolov'da çevrimdışı bir ürün seçip hemen çevrimiçi olarak düzenlemenizi tavsiye ederim. O zaman tüketici olarak tüm haklarıma saygı gösterilecektir.
Saati sevimli, elbette, birine Yeni Yıl hediyesi için bırakacağım. Ama bundan sonra daha dikkatli olacağım. Ve yine de, bonuslarla% 40 indirim göz önüne alındığında, saat 6500 rubleye mal oldu ve pazarlarda 3200 vardı :)))
Ходил сюда на 8 марта за подарком для девушки. Заказали 6 сережек в онлайн магазине. К физическому магазину вопросов нет. Напротив, все 6 серёжек отпали и консультант показал бомбовый вариант прямо в магазине
Что касается онлайн магазина. Советую вам ездить по крупным шоу румам и смотреть сережки в оффлайн. Потому что то что на фотках на сайте и в реальности это небо и земля
Kurumun yanıtını göster
Анастасия Б.
5. seviye şehir uzmanı
21 Aralık
Bugün, ayrı bir meblağ karşılığında satın alınan ayrıcalık kartıyla evliliği olan piercingi teslim etmeye geldim. Cevabını aldığım şey, "yönetici yerinde değil, bu konuda hiçbir şey yapamam, mağazada yalnız kaldım."
Ben de perakende olarak çalıştım ve neden tüm çalışanların herkesin bilmesi gereken bir temel konusunda eğitilmediğini anlamıyorum. Ve neden eğitimli olmayan çalışanlar Cumartesi akşamı ve Yeni Yıldan önce mağazada yalnız kalıyorlar. Sadece kelime yok
Зайдя в магазин девушка консультант даже не подняла взгляда, занималась своими делами, первая не поздоровалась. Пришлось самой привлечь ее внимание приветствием. Обслуживание на нуле. Желание сделать тут покупку или еще раз прийти вряд ли появится.