Ödeme yöntemi:indirimli ödeme, peşin ödeme, sonra ödeme, nakit, kartla ödeme, taksitli ödeme, nakit dışı ödeme, online, QR kod, hızlı ödeme sistemi, kredi kartı ile ödeme
Promosyon:indirim, promosyon, özel indirim, bonus, ikram
Bugün bu mağazadan mücevher aldım. İlk başta her şey yolundaydı, küpeleri seçtim (benzer iki çiftten bir çift seçtim), hangilerini alacağımı oldukça net bir şekilde söylediğime dikkat edilmelidir, bileziği seçtim.
Sonra danışman kız, bu takıların 2 \ u003d 1 hissesine düştüğünü söyledi. Sevindim ve 8000 için bir hediye sertifikam olduğu için (ve promosyon için daha önce seçtiğim takıların miktarı yaklaşık 4500'e çıktı), kalan parayla hala bir bilezik satın alabileceğime ve biraz fazladan ödeme yapacağıma karar verdim (en fazla 2000-3000 ödemeye hazırdım). Kızın kişisel hesabındaki geçmişleri göz önüne alındığında birkaç hesaplama daha yaptığı ve isteklerimi karşılayan fiyata bana bilezikler göstermeye başladığı şey. Bakmayı önerdiği son bileziği kendim seçtim, bana yaklaştı, onu alacağımı söyledim.
Sonuç olarak: Kasada acelesi vardı, çünkü meslektaşı onu aceleye getiriyordu, çünkü görünüşe göre iş arkadaşının müşterisi daha önemliydi. Bu nedenle danışmanım promosyondaki 2 takıyı hızla deldi, burada bileziğe giden sıra geliyor ve 17500'e mal olduğu ortaya çıkıyor ve sertifikam ve toplarımla yaklaşık 6500 ödemem gerekiyor. Onu kıracak zamanı olmaması iyi, çünkü mücevherler anında bile iade edilemez. Ama pastanın üzerindeki krema da, oradaki süsleri görmeyi tahmin edemediğim için eve geldiğimde bana yanlış küpeler verildiğini keşfettim…
Genel olarak izlenim bozuluyor, bence müşteri hizmetleri 0/10'da
Есть подозрение на мошенничество!
Ситуация- мой молодой человек сделал предложение кольцом от Соколова, также с кольцом приобрел привилегию (если вдруг размер кольца не подошел бы мне, и мы могли бы без проблем его сдать). Собственно так и произошло, пришли в Сити для замены точно такого же кольца , но другого размера, консультант к сожалению не помню имени сотрудницы ( девушка с накаченными губами, темными волосами, надменная) сказала , что мы должно доплатить еще 30 тыс (от куда она взяла данную цифру мы до сих пор не знаем) для того чтобы она оформила замену, на вопрос -а для чего тогда была приобретена привилегия, если не могут поменять?! Сказала что все таки нужно заплатить 30 тыс. , такие правила.
Бред какой то, пришли в другой филиал в ТЦ Океанию , там к счастью оказались милые девушки консультанты, все сделали быстро и качественно, оформили нам замену кольца и сказали, что данная ситуация в филиале в Сити очень странная, и что наверное нам попалась не компетентная сотрудница.
Интересно почему же отклоняете отзыв ?!
Hizmeti çok beğendim. Yılbaşı kokoshnik'teki danışman genç kız, uzun küpe seçimimde çok yardımcı oldu) bunlar benim ilk elmaslarımdı, bu yüzden hiçbir şekilde karar veremedim, ama sonunda çok memnunum. Buraya nişan yüzüklerini seçmeye geleceğiz) teşekkürler kızlar !!!!