Главное преимущество Халвау — его универсальность и безопасность. Маленький владелец стикера сможет самостоятельно оплачивать покупки, при этом носить Халвау можно где угодно — на смартфоне, брелоке или обложке документов. Благодаря отсутствию на ...
Karşılaştığım en kötü banka umutsuz bir durumdu, dişhekimliği hizmetleri için acilen paraya ihtiyaç vardı. Banka uzmanı başlangıçta yanılttı, kredi hakkında tam bilgi vermedi, her şeyi çok güzel bir şekilde özetledi ve söz verdi, ancak tek bir sözü yerine getirmedi. Altı ay sonra krediyi yeniden finanse edeceğimizi ve kredi ödemenizin azalacağını ve her şeyin yoluna gireceğini söylemiştim. 11560 aylık ödemesini temerrüde düşmeden tam olarak ödedim, 6 ay sonra başvurdum, banka bana yeniden finanse etmeyi reddetti, bir ay sonra yeniden finansman başvurusunu tekrar düzenledim, tekrar reddettim. Sonra başka bir bankanın yeniden finansmanından yararlanmaya karar verdim ve ancak o zaman aylık ödememi 7 ay ödedikten sonra bankaya aldığımdan daha fazlasını borçlu olduğumu öğrendim. 300.000 bin kredi aldım ve 7 ay sonra. Çeliğin tam geri ödemesi için 332447,47 bin borcu var. 7 aydır tamamen şaşkınım. Bankaya 100.000 binden fazla ödeme yaptım. Krediyi kapattığınızda, bir banka uzmanı bana şimdi 332447,47 bin ödeyeceğinizi ve bankanın size yeniden hesaplama yapacağını ve paranın karta geri döneceğini söyledi, bu da bankanın sizi reddetmesi için hiçbir engel görmüyor. Uzman Pavel başlangıçta beni yanılttı, krediyi doldururken en iyi koşullar konusunda sessiz kaldı, krediyi kapatırken yine yeniden hesaplamaya söz verdi ve tekrar yanılttı, çünkü kapandıktan bir gün sonra bankadan beni aradılar ve yeniden hesaplamanın olmayacağını ve hiçbir şey almayacağımı söylediler. Krediyi kapatmadan önce bankanın yardım hattına iki kez başvurdum, orada da yeniden hesaplama ve geri ödeme konusunda bana onay verildi. İnsanları yanıltıyorsunuz, insanları aldatıyorsunuz, bankanın borçlu için karlı ürünleri hakkında anlaşmıyorsunuz, ek hizmetler, sigortalar, abonelikler bağlıyorsunuz, her şeyi kendi yararınız için yapıyorsunuz, ancak insanlar için değil. Kimseye tavsiyede bulunmayacağım veya bankanızı suçlamayacağım, çok utanmadan davranıp müşterileri aldatıyorsunuz.
Бываем , состоим клиентами . Хороший банк , хорошие проценты , отличный персонал . Вежливый и компетентный . Как и во всех банках . Хотя нет , в одном из банков столкнулись с явным нежеланием работать . Зазвездились ? Ушли сразу по окончании срока вклада . Тем более инцидент был не первый . Я о Газпромбанке . Что ещё надо для счастья ? Тесно , всего два оператора , хотя есть третий стол . Пять человек клиентов - это уже много .
Не возможно проконсультироваться по телефону, постоянно отвечает робот и нет нужного ответа. Зачем тогда нужен номер телефона? Хотел узнать в каком пункте можно купить валюту, её наличие и курс, но безуспешно, меня ни как не могли соединить со специалистом и дать ответ. Максимальная не клиентоориентированность.