Yöneticilerden, müşterilere saygılı davranacak personeli dikkatlice seçmelerini rica ederiz. Özellikle satıcı (6 Ekim 2024 Saat ~ öğle yemeği), en korkunç tavrı beceriksiz, cevaplar kaba bir biçimde "alıcıya hizmet ediyorum ve sizi duymuyorum (her şeyi anlıyorum, ancak kültürel olarak ifade edebilirsiniz)», ancak alıcının, olmayan bir ürün için büyük bir kuyruktayken zamanını kullanması mantıksız olsa da. товары mallarda indirimlerle cezbediliyorlar, ama aslında hiçbir şey yok! Ve eve gelmiş gibi malların mevcudiyeti hakkında hiçbir bilgi yok (belki de öyle) ve beni ev işlerinden uzaklaştırıyorum. Mağazaya girme arzusu yok, özellikle bu satıcıya, sadece korku! Lütfen harekete geçin!
Oh, bu şeker dükkanı! Fiyatlar her zaman geniş bir ürün yelpazesine sahiptir ve bir bütün olarak şehirden daha düşük, bazen içeri giriyorum ve henüz elim boşken gitmedim, sizin için refah içindeyim